دانلود فیلم
DriverX درایور ایکس

1758 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 666
10
/
5.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم DriverX
دانلود فیلم DriverX

خلاصه فیلم DriverX 2017

پدری بعد از رسیدن به سنین میانسالی که در خانه سپری می کرد، حالا متوجه میشه که باید برای کمک و حمایت کردن از همسر شاغل و دو دختر خردسالش، به دنبال کار بره و برای شرکتی مانند اسنپ و اوبر به نام DriverX رانندگی کند. هرچند که با دستمزد کم و شب های لس آنجلس وحشی احساس میکنه فشار بیشتری بر زندگی زناشویی اون وارد شده و حالا باید با چالش های بیشتری رو به رو بشه و دست و پنجه نرم کنه...

 

عوامل ساخت فیلم DriverX

فیلم DriverX یک فیلم در ژانر درام ساخت کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی و نویسندگی هنری باریال ساخته شد. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون پاتریک فابیان در نقش لئونارد مور، تانیا کلارک در نقش داون مور، دسمین بورخس در نقش تام، تراویس شولد در نقش هری و ملیسا فومرو در نقش جسیکا هستیم.
هنری باریال بازیگر، کارگردان و نویسنده اهل میامی است. او در فیلم pig 2011 به ایفای نقش پرداخته و کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون فیلم DriverX و فیلم The house That Jack Built 2013 رو برعهده داشته.
پاتریک فابیان بازیگر آمریکایی است. وی از سال ۱۹۹۲ تا کنون مشغول فعالیت های هنری است و در سریال Better call Saul و فیلم هایی چون فیلم The last Exorcism 2010 و فیلم Atlas Shrugged 3 نقش آفرینی کرده. او در سریال تحسین شده Better call Saul نقش هاوارد هملین رو ایفا کرده است.
تانیا کلارک در نقش داون بازیگر زاده شیکاگو است. او در فیلم Beautiful Mind 2001 و سریال Banshee نقش آفرینی کرده.

 

عملکرد فیلم درایور ایکس 2017

این فیلم در سی ام نوامبر 2018 در سینما ها به روی پرده رفت. دن بوفا از مجله KSDK در مورد DriverX نوشت که این فیلم "نور مورد نیاز را به طرز فوق حرفه ای می تاباند که آنقدر ها هم که به نظر می رسد آسان نیست" و خود فیلم "بسیار جالب تر" از آن چیزی است که او در ابتدا فکر می کرد. برای دانلود فیلم DriverXبه بالای صفحه مراجعه کنید. بن کنیگزبرگ از نیویورک تایمز نوشت که در حالی که فیلم "بی نقص" نیست و "نمای یک شب وحشی بیش از حد طولانی است"، چشم انداز آن قابل تحسین است. نوئل موری از لس آنجلس تایمز نوشت که در حالی که فیلم "در مورد شکاف بین نسلی کمی تقلیل‌ دهنده است"، بازی‌ها "عالی" هستند. فیلم درایور ایکس 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۰ منتقد امتیاز ۵۰ درصد تایید رو از آن خودش کرد. هرچند که کاربران این وب سایت نمره ۸۶ از صد رو به این فیلم دادن. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۸ از ده رو دادن. این فیلم بار ها بخاطر بازی بازیگرانش مورد تحسین واقع شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.