دانلود فیلم
Final Portrait پرتره نهایی

2146 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5.8K
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Final Portrait
دانلود فیلم Final Portrait

خلاصه فیلم پرتره نهایی ۲۰۱۷

در پاریس سال 1964، مجسمه‌ ساز مشهور آلبرتو جاکومتی با دوست قدیمی‌ اش جیمز لرد، منتقد آمریکایی برخورد می‌ کند و از او می‌ خواهد تا برای چند روز در استودیوی خود الگوی جدید ترین پرتره‌ اش باشد. با تملق از این درخواست، لرد موافقت می کند و به او گفته می شود که برای انجام پرتره فقط دو روز زمان نیاز است. جاکومتی با همسرش آنت و همچنین با برادرش دیگو در استودیوی خود زندگی می کند که او نیز از آن به عنوان خانه استفاده می کند. جاکومتی همچنین یک الهه الهام بخش مورد علاقه دارد که از او به عنوان مدل و صیغه پاره وقت استفاده می کند که منبع تنش در خانه اش است. وقتی دو روز می گذرد، جاکومتی درخواست می کند که جلسات با لرد برای یک هفته دیگر ادامه یابد. لرد سرش شلوغ است و باید به خانه اش برگردد، اگر چه فرصتی برای انجام پرتره او توسط جاکومتی او را ترغیب می کند که بماند. بر همین اساس خروج خود را به تأخیر می اندازد و وظایف نویسندگی خود را به تعویق می اندازد. به نظر می رسد پیشرفت جاکومتی در پرتره در شروع و توقف حرکت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Finale Portrait 2017

فیلم پرتره نهایی یک فیلم در ژانر درام، بیوگرافی و کمدی ساخت کشور بریتانیا است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی استنلی توچی محصول سال ۲۰۱۷ است. در این فیلم شاهد بازی بازیگرانی چون جفری راش در نقش آلبرتو جاکومتی، آرمی همر در نقش جیمز لرد، کلمان پوزی در نقش کارولین و تونی شلهوب در نقش دیگو جاکومتی هستیم. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم برلین در یازدهم فوریه 2017 انجام داد. این فیلم در هجده آگوست 2017 توسط Vertigo Releasing در بریتانیا و در بیست و سوم مارس 2018، Sony Pictures Classics این فیلم را در ایالات متحده منتشر کرد.
استنلی توچی، بازیگر، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی و نامزد جایزه اسکار است. او بیشتر برای بازی در فیلم هایی چون فیلم Big night 1996، فیلم Spotlight 2015 و فیلم Julie & Julia 2009 به شهرت رسید.
جفری راش بازیگر استرالیایی برنده جایزه اسکار، امی و تونی است. او همچنین دو جایزه گلدن گلوب و سه جایزه بفتا نیز در کارنامه خودش داره. جفری راش برای بازی در نقش اول فیلم Shine 1996 برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول شد. او همچنین در سری فیلم دزدان دریایی کارائیب، فیلم بینوایان ۱۹۹۸ و زندگینامه فریدا هنرنمایی کرده. 
آرمی همر بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در فیلم مرا با نامت صدا کن یا همان فیلم Call me by your name شناخته شد و همچنین نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مکمل شد. او همچنین در فیلم The social network 2010 که زندگینامه مارک زوکربرگ رو به نمایش میاورد بازی کرده.


عملکرد فیلم پرتره نهایی ۲۰۱۷

فیلم Finale Portrait 2017 در مجموع نقد های خوب و مثبتی از سمت منتقدان دریافت کرد. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر ۱۳۱ منتقد این فیلم ۷۳ درصد تایید گرفت و نمره ۶.۶ از ۱۰ رو بدست آورد. فیلم پرتره نهایی در متاکریتیک بر اساس ۳۲ نقد نمره ۷۰ از صد رو گرفت که بررسی های عموما مطلوب رو به تصویر میکشه. «خوشبختانه این فیلم اونقدر طولانی نیست و کاملا به اندازه داستان خودشه. فیلم پرتره نهایی ۲۰۱۷ یک بیوگرافی گسترده از زندگی هنرمند مجسمه ساز، جفری راش نیست بلکه فقط بخشی از زندگی اونه.»
«این فیلم درباره هنرمندی یک هنرمند نیست بلکه راجع به انسان هنرمندیست که داره به روز های پایانی خودش نزدیک میشه» برای دانلود فیلم Finale Portrait 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره متوسط ۶.۳ از ده رو دادن و اون رو دارای ارزش دانلود و تماشا دونستن. دانلود فیلم Finale Portrait 2017 به تمامی طرفداران هنر و تاریخ پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.