دانلود فیلم
Funny Cow گاو خنده دار

1558 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.4K
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Funny Cow
دانلود فیلم Funny Cow

خلاصه فیلم Funny Cow 2017

فیلم Funny Cow ظهور ستاره کمدین زن را در دهه های 1970 و 1980 را به تصویر می کشد. این فیلم با پس زمینه باشگاه های مردان کارگر و استند آپ کمدی در مدار شمال انگلستان است. داستان یک کمدین از گذشته پر دردسر خود به عنوان موادی در برنامه استند آپ کمدی خود استفاده می کند، زیرا سعی می کند با بازی در کلوپ های مردان کارگر شمال انگلیس وارد مدار کمدی شود...

 

عوامل ساخت فیلم Funny Cow 2017

فیلم گاو خنده دار (به انگلیسی: Funny Cow) یک فیلم در ژانر کمدی و درام بریتانیایی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی آدریان شرگلد و نویسندگی تونی پیتس ساخته شده است. در این فیلم ماکسین پیک در نقش گاو بامزه، استیون گراهام در نقش مایک، پدی کانسیداین در نقش آنگوس و تونی پیتس در نقش باب یه ایفای نقش پرداخته اند. سوند ترک ها و آهنگ‌ های اصلی توسط ریچارد هاولی و آهنگ‌های اضافی توسط اولی ترورز ساخته شد. داستان آن به دنبال زنی است که در صحنه استند آپ کمدی کلوپ های مردان کارگر در شمال انگلستان نامی برای خود دست و پا می کند.
آدریان شرگلد در بیست و چهارم مارس 1948 در انگلستان به دنیا آمد. او کارگردان و بازیگری است که برای فیلم سگ‌ های دیوانه 2011، فیلم Pierrepoint: The Last Hangman 2005 و فیلم خیابان یورکا 1999 شناخته شده است. آدریان شرگلد هشت بار نامزد دریافت جایزه بفتا شد که یکبار با سریال Holding On برنده بهترین سریال درام شد.
ماکسین پیک بازیگر اهل بریتانیا است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. از فیلم‌ ها یا برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است، می‌ توان به سریال Black Mirror، فیلم All or nothing 2002، فیلم نظریه همه چیز 2014 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Funny Cow 2017

فیلم Funny Cow اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم لندن در 9 اکتبر 2017 داشت و در 20 آوریل 2018 توسط eOne در بریتانیا اکران شد. فیلم Funny Cow در سال 2018 دو نامزدی BIFA را به دست آورد. یکی برای بهترین بازیگر زن برای Maxine Peake و بهترین موسیقی برای Richard Hawley. فیلم Funny Cow در وب‌ سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 42 بررسی، امتیاز 79% تایید را بدست آورد. اجماع وب‌ سایت چنین می‌ گوید: «گاو خنده‌ دار تقریباً به طور کامل بر عملکرد ماکسین پیک استوار است که بیش از توانایی تحمل وزن این درام تأثیرگذار دوره را نشان می‌دهد». برای دانلود فیلم Funny Cow 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره 6.5 از ده رو دادن و دانلود فیلم Funny Cow 2017 و تماشای اون رو به طرفداران ژانر کمدی پیشنهاد کردند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.