دانلود فیلم
Golden Exits خروجی های طلایی

1844 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.2K
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Golden Exits
دانلود فیلم Golden Exits

خلاصه فیلم Golden Exits 2017

دو خانواده که در ضلع شرقی محله کارول گاردنز بروکلین زندگی و کار می کنند، با ورود نائومی، یک کارآموز 25 ساله استرالیایی که با هر دو خانواده ارتباط دارد، دچار درگیری می شوند. داستان Golden Exits به بررسی روابط بین شخصیت ها و تأثیر حضور نائومی بر آنها می پردازد. هم نیک و هم بادی طیفی از روابط احتمالی را با نائومی در نظر می گیرند که آلیسا و جس تا حدی از آن آگاه هستند. گوئن و سام نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. نائومی نیروی برهم زننده، شی مبهم میل، نماد جوانی از همه اینها و همچنین آنچه از موقعیت می خواهد کاملاً آگاه است و مطابق آن عمل می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Golden Exits 2017

فیلم خروجی های طلایی یک فیلم درام محصول آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی الکس راس پری به نمایش در اومد. با بازی امیلی براونینگ در نقش نائومی، آدام هوروویتز در نقش نیک،
کلوئه سوینی در نقش آلیسا، مری لوئیز پارکر در نقش گوندولین خواهر آلیسا، روابط و محدودیت های اجتماعی را بررسی می کند.
الکس راس پِری کارگردان، فیلمنامه‌ نویس و هنرپیشه اهل آمریکا است. او از سال ۲۰۰۹ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده‌ است. الکس راس پری علاوه بر فیلم Golden Exits 2017 برای فیلم هایی چون فیلم Her Smell 2018 و فیلم Listen Up Philip 2014 شناخته شده است.
امیلی براونینگ بازیگر، خواننده و مدل استرالیایی است. او در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب جایزه بین‌المللی AFI، برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم Unfortunate Events یا همون فیلم ماجرا های ناگوار با اقتباس از داستان‌ های لمونی اسنیکت شد. امیلی براونینگ همچنین در فیلم Sucker Punch 2011، فیلم Sleeping Beauty 2011 و فیلم Pompeii 2014 به ایفای نقش پرداخت.

 

عملکرد فیلم Golden Exits 2017

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در 22 ژانویه 2017 انجام داد. این فیلم در 9 فوریه 2018 توسط Stage 6 Films و Vertical Entertainment منتشر شد. فیلم Golden Exits از همان ابتدای اکران، نقد های مثبتی از منتقدان سینما دریافت کرد. بر اساس 51 بررسی، در وب سایت جمع‌ آوری نقد Rotten Tomatoes دارای 67 درصد تأیید است. منتقدان درمورد فیلم Golden Exits نوشتند: «خروج طلایی داستانی در مقیاس کوچک را روایت می‌کند که تله‌های به‌ ظاهر پیش پا افتاده آن، مشتی از مشاهدات دقیق درباره زندگی و روابط مدرن را مرور می‌ کند.» در متاکریتیک، این فیلم دارای امتیاز 69 از 100 است. منتقدان دانلود فیلم Golden Exits 2017 و تماشای اون رو با ارزشمند و شایسته صرف وقت دونستن. این فیلم در نهایت تونست بیشتر از ۴۱ هزار دلار در باکس آفیس جهانی به فروش برسد. مخاطبی درمورد نقاط ضعف و قوت فیلم Golden Exits 2017 نوشت: تعداد زیادی از شخصیت‌ ها هستند که به نظر می‌رسد تحت تأثیر ورود این جوان استرالیایی قرار گرفته‌ اند، اما پایان فیلم نه یکی تغییر کرده است، نه کسی چیزی یاد گرفته است. موسیقی فیلم یکنواخت است، تصاویر خسته کننده و تعداد زیادی بازیگر عالی وجود دارد که بازیگری عالی ای ارائه نمیدن. برای دانلود فیلم Golden Exits 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۷ از ده دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.