دانلود فیلم
Guest iin London مهمان در لندن

2202 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2.2K
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Guest iin London
دانلود فیلم Guest iin London
  • نوع فیلم
  • پخش از N/A
  • وضعیت منتشر شده
  • مدت زمان 132 دقیقه
  • سال ساخت 2017
  • زبان(ها) هندی
  • کشور(ها) هند
  • درجه بندی سنی N/A
  • ژانرها کمدی - درام
  • تاریخ انتشار 1396/4/16
  • کارگردان(ها) Ashwani Dhir

خلاصه فیلم Guest iin London 2017

این فیلم حول محور زندگی آریان شرگیل (کارتیک آریان) و دوست دخترش آنایا پاتل (کریتی خربندا) می‌ چرخد، که اوضاع زندگی اش وقتی مهمانان ناخوانده به دیدن آنها می آیند، تغییر می‌ کند. آریان شرگیل یک کارگر مهاجر در بریتانیا است، اما ویزای کاری او منقضی می شود. او تصمیم می گیرد برای گرفتن مرخصی نامحدود برای اقامت و در نهایت تابعیت بریتانیا، یک ازدواج ساختگی ترتیب دهد. او آنایا (راننده تاکسی) را انتخاب می کند و قول می دهد در ازای آن ۷۰۰۰ پوند به او بدهد. آنها با دروغ گفتن به دادگاه برای ازدواج جعلی توطئه می کنند. آریان آنایا را به خانه خود می برد تا دادگاه آنها را باور کند. چند روز بعد گنگاشاران و گودی به دیدار آنها می روند و به آنها می گویند که از بستگان آریان هستند و...

 

عوامل ساخت فیلم Guest iin London 2017

فیلم مهمان در لندن یک فیلم ژانر کمدی هندی است. این فیلم هندی در سال 2017 به نویسندگی و کارگردانی اشونی به نمایش در اومد. در این فیلم کارتیک آریان در نقش آریان شرگیل، کریتی خربندا در نقش آنایا پاتل، پرش راوال در نقش چاچاجی و آجی دوگن در نقش آجی گاندوترا  بازی می کنند. فیلم Guest iin London تولید شده توسط استودیو پانوراما و تهیه کننده مشترک اونها Nishant Pitti است. 
کارتیک آریان در نقش آرین، بازیگر سینمای هند است که از جمله نقش آفرینی های مشهور او می توان به فیلم سونو تیتو سوئیتی ۲۰۱۸ اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم مهمان در لندن 2017

این فیلم هندی در هفتم ژانویه 2017 در سراسر جهان منتشر شد، با نظرات منفی منتقدان مواجه شد. فیلم Guest iin London 2017 در گیشه داخلی موفق به فروش یک میلیون و سیصد هزار دلاری شد. موضوع مهمان ناخوانده در خانه برای ارزش ها و هنجارهای اجتماعی هند حساس است. این فیلم همه چیز درباره احساساتی است که در مورد رفتار با مهمان ناخوانده در خانه وجود دارد که تحت سیستم پیچیده ای از ارزش های هندی بافته شده است. فیلم با پذیرش یک زوج پیر هندی شروع می‌شود که ادعا می‌کنند با بازیگر فیلم، آریان، از طریق همسایگی‌ شان در هند شناخته شده‌ اند. شخصیت چاچاجی با اعمال طنزش همه را می‌ خنداند و دیگران را به شیوه‌ های فرهنگ هندی او تسلیم می‌ کند. نمایش احساسات و عواطف هندی در طول فیلم ماندگار بود. این فیلم هندی شما را از طریق تداخل ارزش‌ های غربی و هندی سوار بر احساسات می‌ کند. این روزها معمولاً چنین موضوعاتی قدیمی در نظر گرفته می شوند. اما فیلم این درام ها را به شیوه ای معقول بازی می کند. برای دانلود فیلم Guest iin London 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۴ از ده دادند و اون رو به طرفداران بالیوود پیشنهاد دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.