دانلود فیلم
Hello Again سلام دوباره

2120 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 491
10
/
5.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Hello Again
دانلود فیلم Hello Again

خلاصه فیلم Hello Again 2017

در سال 1901، یک سرباز آمریکایی شبانه در خیابان های شهر نیویورک قدم می زند که یک فاحشه به او نزدیک می شود. او سرباز را به قایق‌ خانه‌ ای در کنار رودخانه می‌ برد و در آنجا رابطه جنسی دارند. پس از آن، او با ملایمت از او پول می خواهد، اما سرباز به سردی او را سرزنش می کند و می رود. روسپی وقتی متوجه می شود که سنجاق سینه جواهراتش را دزدیده است عصبانی می شود و...

 

عوامل ساخت فیلم Hello Again

فیلم سلام دوباره یک فیلم موزیکال محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی تام گوستافسون و نویسندگی کوری کروکبرگ است. این فیلم بر اساس موزیکال آف برادوی به همین نام اثر مایکل جان لاچیوسا است که آئودرا مک‌ دونالد، مارتا پلیمپتون، تی آر نایت و رامر ویلیس آن را بازی می‌ کند. فیلم Hello Again 2017 داستان ده روح گمشده را در ده دوره از تاریخ شهر نیویورک دنبال می‌ کند. موزیکال با زنجیر مروارید، آغوش تلخ و شیرین عشق را بررسی می‌ کند، در حالی که تعقیب‌ شدگان تعقیب‌ کننده می‌ شوند و در آغوش یکدیگر می‌ لغزند و از میان 10 تصویر مشروب موسیقی که در یک دایره روح‌ انگیز گرد هم می‌ آیند و می‌ چرخند. در این فیلم سم آندروود در نقش لئوکادیا (فاحشه)، نولان جرارد فانک در نقش لس (سرباز)، جنا اوشکویتز در نقش ماری (پرستار) و آل کالدرون در نقش آلفرد (پسر کالج) به ایفای نقش می‌ پردازند.
سم اندروود هنرپیشه اهل بریتانیا است که از فیلم‌ و سریال هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به سریال Dexter، سریال هوملند، سریال The following و فیلم The Drummer 2020 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم سلام دوباره 2017

فیلمبرداری اصلی فیلم در اول دسامبر 2015 در شهر نیویورک آغاز شد. موسیقی و اشعار توسط مایکل جان لاچیوسا ساخته شده. فیلم Hello Again در هشتم نوامبر 2017 از طریق ScreenVision Media و KAOS Connect در ایالات متحده اکران محدودی داشت. برای دانلود فیلم Hello Again 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. منتقدی درمورد فیلم Hello Again 2017 نوشت: یک چیز که در فیلم کار نمی کند، موسیقی است. بیشتر آنها خیلی به یاد ماندنی نیستند، اگرچه برخی از آنها اونقدر بد نیستند. جفت شاین جکسون و تایلر بلکبرن نیز به خوبی کنار هم بازی می کند. این زوج موفق می‌شوند مقداری گرما به جو اضافه کنند. بازی و فیلمبرداری خوب چیزیه که خیلی وقته در فیلم های موزیکال ندیده ایم. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس ۷ نقد امتیاز ۲۹ درصد تایید رو گرفت. در متاکریتیک فیلم Hello Again 2017 نمره ۴۳ از صد رو از آن خودش کرد. دانلود فیلم Hello Again 2017 به طرفداران ژانر موزیکال و درام پیشنهاد میشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به این فیلم نمره ۵.۱ از ده رو دادن.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.