دانلود فیلم
Jasper Jones جسپر جونز

1858 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.5K
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jasper Jones
دانلود فیلم Jasper Jones

خلاصه فیلم جسپر جونز 2017

چارلی باکتین پسر چهارده ساله ای است که در شهر روستایی ساختگی کوریگان زندگی می کند که بر اساس شهر واقعی روستایی کوریگین در استرالیای غربی است. چارلی روزهای خود را با بهترین دوستش جفری لو می گذراند، پسری ویتنامی که عشق چارلی به شوخی های روشنفکرانه را دارد و به نفرت دائمی نژادی که به او و خانواده اش تحمیل می شود، ریکشن قدرتمندانه نشون میده. الیزا ویشارت، یک دختر محلی و دختر شهردار شهر، بیشتر و بیشتر مورد علاقه چارلی قرار می گیرد. در شب کریسمس، چارلی به طور غیر منتظره ای توسط جاسپر جونز، یک طرد شده در کوریگان به دلیل میراث بومی و سبک زندگی شورشی اش، ملاقات می کند. جاسپر از چارلی کمک می خواهد و او را به باغ شخصی خود در بوته می برد. در اینجا چارلی از پیدا کردن جسد مرده یک دختر جوان، دوست دختر جاسپر، لورا ویشارت، کتک خورده و آویزان شده از یک درخت وحشت می کند...

 

عوامل ساخت فیلم Jasper Jones 2017

جاسپر جونز (به انگلیسی: Jasper Jones) یک فیلم در ژانر درام، رازآلود و معمایی ساخت کشور استرالیاست. این فیلم به کارگردانی راشل پرکینز در سال 2017 منتشر شد. فیلم Jasper Jones 2017 بر اساس رمانی به همین نام در سال 2009 توسط کریگ سیلوی ساخته شده است. در این فیلم شاهد بازی لوی میلر در نقش چارلی باکتین، آنگوری رایس در نقش الیزا ویشارت، آرون ال مک گراث در نقش جاسپر جونز و تونی کولت در نقش روث باکتین هستیم.
لیوای میلر هنرپیشه و بازیگر سینما اهل استرالیا است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که لیوای میلر در آن نقش داشته است می‌ توان به فیلم Pan 2015، فیلم Red Dog True Blue 2016 و فیلم Better Watch Out 2016 اشاره کرد.
انگوری رایس هنرپیشه اهل استرالیا است. وی در فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه ایفای نقش کرده و از آنجا به شهرت رسید. او همچنین در فیلم The nice guy 2016، فیلم The Beguiled 2017 و فیلم These Final hours 2013 به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم Jasper Jones 2017

فیلم جسپر جونز در دوم مارچ سال ۲۰۱۷ منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم Jasper Jones 2017 بر اساس 22 نقد، میانگین نمره ۶.۷ از ده و امتیاز 77 درصد تایید شده است. سی جی جانسون از رادیو ABC نقد مثبتی برای این فیلم خواند و فیلم را «جذب کننده، شگفت‌ انگیز و تکان‌ دهنده» خواند و گفت فیلم Jasper Jones آشکارا با دقت و عشق ساخته شده است. سارا وارد از Playground نیز نقد مثبتی ارائه کرد و اظهار داشت: همیشه جا برای یک برداشت هوشمندانه، متفکرانه و جذاب از یک پیش‌فرض فرسوده وجود دارد و کارگردان Bran Nue Dae، ریچل پرکینز، دقیقاً آن را ارائه می‌کند. فیلم جسپر جونز موفق به فروش ۵.۵ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی شد. این فیلم در مراسم AWGIE موفق به دریافت جایزه بهترین نویسندگی برای فیلم اقتباسی شد. مخاطبان سایت آی ام دی بی این فیلم را یک درام خوب توصیف کردند. رازهایی وجود دارد که آن را جذاب نگه می‌دارد. مخاطبان سایت imdb به این فیلم نمره ۶.۵ از ده رو دادن. دانلود فیلم Jasper Jones 2017 به طرفداران ژانر های درام و مهیج پیشنهاد شده.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.