دانلود فیلم
Jupiter's Moon قمر مشتری

2077 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Jupiter holdja
دانلود فیلم Jupiter holdja

خلاصه فیلم قمر مشتری 2017

آریان داشنی اهل حمص سوریه و پدرش بخشی از گروهی از پناهجویان هستند که سعی دارند از طریق قایق از مرز مجارستان عبور کنند. در طول گذرگاه مرزی، آریان و پدرش اوراق خود را گم می کنند و زمانی که گروه توسط یک واحد مرزبانی کشف می شود و هرج و مرج رخ می دهد، از هم جدا می شوند. آریان چندین بار توسط افسر پلیس لازلو مورد اصابت گلوله قرار می گیرد، اما به جای مرگ، او به طور مرموزی قدرت معلق شدن را به دست می آورد. وقتی دوباره به زمین می‌افتد دستگیر می‌شود و به بخش بیمارستان نزدیک‌ترین کمپ پناهندگان آورده می شود...

 

عوامل ساخت Jupiter's Moon 2017


فیلم قمر مشتری (مجارستانی: Jupiter holdja) یک فیلم در ژانر درام محصول کشور مجارستان است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی کورنل موندروکزو به نمایش در اومد. این فیلم برای نخل طلای بخش اصلی رقابت در جشنواره فیلم کن 2017 رقابت کرد. در این فیلم مراب نینیدزه در نقش گابور استرن، گیورگی سرحالمی در نقش لازلو و مونیکا بالسای در نقش ورا به ایفای نقش پرداخته اند.
مراب نینیدزه یک بازیگر سینما اهل گرجستان است. از فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به فیلم هیچ‌کجا در آفریقا ۲۰۰۱، فیلم Bridge of Spie و فیلم قمر مشتری اشاره کرد.
جرج چرهالمی یک هنرپیشه اهل مجارستان و برنده جوایزی همچون جایزه کشوت است. از فیلم هایی که جرج چرهالمی درشون به ایفای نقش پرداخته میتوان به فیلم هانوسن ۱۹۸۸، فیلم کرکس و فیلم نفرین 1988 اشاره کرد.

 

عملکرد فیلم Jupiter's moon 2017

فیلم Jupiter holdja 2017 در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز، این فیلم دارای امتیاز ۵۰ درصد بر اساس ۳۸ نقد و میانگین امتیاز ۵.۵ از ده است. در سایت متاکریتیک، فیلم Jupiter holdja 2017 بر اساس ده منتقد، میانگین نمره 56 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است. فیلم قمر مشتری به خوبی ساخته شده است، چندین فیلمبرداری بسیار خوب دارد، مجموعه ای از بازیگران ناشناخته در ایفای نقش شخصیت های خود بسیار خوب عمل کردند. این داستان با وجود اینکه ایراداتی دارد، جالب است. همه چیز عالی نیست یا همیشه منطقی نیست، اما فیلم به اندازه ای جذاب است که توجه شما را همیشه حفظ کند. برای دانلود فیلم Jupiter's moon 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. این فیلم به زبان مجارستانی نظرات به مراتب مثبتی از منتقدان سایت آی ام دی بی دریافت کرد. دانلود فیلم Jupiter's moon 2017 به طرفداران فیلم های فانتزی، معمایی پیشنهاد میشه. فیلم قمر مشتری در مجموع نامزد ۱۵ جایزه معتبر از جمله جایزه فستیوال کن شد که ۸ تای اون هارو به خانه برد. این فیلم در سایت آی ام دی بی نمره ۶.۱ از ده رو بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.