دانلود فیلم
Keep Watching مراقب باشید

1738 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Keep Watching
دانلود فیلم Keep Watching

خلاصه فیلم مراقب باشید 2017

فیلم با حمله به یک دختر جوان شروع می شود. صبح روز بعد خبرنگاران با افرادی که قتل را از طریق دستگاه های خود دیده بودند، مصاحبه می کنند. خبرنگار خبری می گوید یکی از اعضای خانواده مفقود شده است. جیمی - یک دختر نوجوان - و خانواده اش از تعطیلات ده روزه به خانه باز می گردند، غافل از اینکه در هر گوشه خانه دوربین نصب شده است. بعداً در همان شب، پدرش آدام به ملاقات غیر منتظره برادرش مت می‌رود و می‌خواهد شب را در آنجا بگذراند. آدام موافق است، اما همسر جدیدش اولیویا از این موضوع خوشحال نیست. مت با جیمی صحبت می کند و او می گوید که به نا مادری جدیدش اولیویا علاقه ای ندارد و فکر می کند که می‌خواهد مادر واقعی‌اش را جایگزین کند، اما مت به جیمی اطمینان می‌دهد که او چیزی برای نگرانی ندارد...

 

عوامل ساخت فیلم keep watching 2017

فیلم مراقب باشید (به انگلیسی: Keep Watching) یک فیلم در ژانر وحشت و ترسناک محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی شان کارتر و نویسندگی جوزف دمبنر است. این فیلم توسط نیکلاس چارتیه، اندرو رونا، الکس هاینمن، کریگ جی فلورس، مایکل فیوره و جوزف دمبنر تهیه شده است. بلا تورن در نقش جیمی یک نوجوان مشکل دار، چندلر ریگز در نقش دی جی برادر جیمی، لون گرافود در نقش آدام، جیمی و پدر دی جی و ناتالی مارتینز در نقش اولیویا، همسر جدید آدام در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. بلا تورن مدل، بازیگر، کارگران و خواننده اهل آمریکا است که از سال ۲۰۰۳ تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او برای بازی در فیلم هایی نظیر The Duff 2015، فیلم Midnight Sun 2018 و سریال جیغ شناخته شده است. او برای بازی در فیلم Blended 2015 و Shake it up برنده جایزه بهترین بازیگر جوان شد.

 

عملکرد فیلم Keep Watching 2017

فیلم Keep Watching 2017 در 31 اکتبر 2017 توسط Screen Gems و بعدا به صورت DVD منتشر شد. این فیلم ترسناک با بودجه حدود ۵ میلیون بسته شد و در باکس آفیس کمتر از صد هزار دلار به فروش رسید. فیلم با آگاه کردن ما از آنچه قرار است اتفاق بیفتد شروع می شود. دوربین های کوچک قرار است در زوایای بدی در سراسر خانه پنهان شوند. شاید 100 تای آنها و سپس خرابی رخ می‌دهد و خانواده باید برای زندگی شان بجنگند. این یا به صورت زنده در اینترنت پخش می شود.  بلا تورن در نقش خود در فیلمی که در زوایای بد فیلمبرداری شده بود برای یک اثر واقعی خوب بود. مطمئن نیستم که قرار دادن دوربین در فاضلاب سینک ضروری باشد. زوایای بهتری برای سرک کشیدن به خانه وجود دارد. برای دانلود فیلم Keep Watching 2017 به بالای صفحه مراجعه کنید. منتقدان فیلم مراقب باشید ۲۰۱۷ رو بار ها از لحاظ فیلمنامه، شخصیت پردازی و اجرای بازیگران مورد انتقاد قرار دادند. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Keep Watching 2017 نمره ضعیف ۴.۳ از ده رو دادند. دانلود این فیلم صرفا به طرفداران بلا تورن و فیلم های ژانر وحشت سطحی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.