دانلود فیلم
Krystal کریستال

2211 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1611
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Krystal
دانلود فیلم Krystal

خلاصه فیلم Krystal 2017

تیلور اوگبرن یک جوان 18 ساله است که از PAT، نوعی آریتمی رنج می برد. خانواده او که در جنوب زندگی می کنند همه خلاق هستند: برادرش کمبل هنرمند، پدرش وایت نویسنده و مادرش پاپی شاعر است. در یک فلاش بک، تیلور را به عنوان یک پسر جوان می بینیم که در آن اولین حمله PAT خود را از سر می گذراند. او با سگش در حال دویدن بود که مردی با ماشینش به او زد. دومین حادثه برای تیلور با دیدن کارتونی از یک شخصیت شیطانی در یک مجله دخترانه رخ داد که شبیه مردی بود که سگش را زده است. او دچار حمله پانیک شد، در خانه دوید و فریاد زد که شیطان در اتاق زیر شیروانی است. پدر تیلور این حله را ایده ای برای یکی از کتاب هایش در نظر گرفت و درباره قدرت رستگاری دعا و مراقبه بحث کرد. از آن لحظه به بعد، تیلور از هر چیزی که می تواند باعث حمله شود در امان است. او قرار نیست به کالج برود، زیرا محرک های بالقوه زیادی وجود دارد...

 

عوامل ساخت فیلم Krystal 2017

فیلم کریستال یک سینمایی در ژانر کمدی درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی ویلیام اچ میسی و نویسندگی ویل آلدیس است. در این فیلم نیک رابینسون در نقش تیلور 
گرانت گاستین در نقش کمپبل اوگبرن، روزاریو داوسون در نقش کریستال برایانت مادر بابی و عشق تیلور به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری اصلی در 18 آپریل سال 2016 آغاز شد. چندین صحنه در استیج A در استودیو پاین وود آتلانتا فیلمبرداری شد.

 

عملکرد فیلم Krystal 2017

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ویرجینیا در دهم نوامبر سال 2017 انجام داد. این فیلم در 13 آپریل 2018 توسط Great Point Media و Paladin منتشر شد. 
در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 20 نقد، 10درصد امتیاز تایید و میانگین نمره 3.8/10 را دارد. انجمن منتقدان این سایت درمورد فیلم Krystal نوشتند: «کریستال به رفتار شخصیت ها وابسته است و در نهایت دچار لغزش می شود که باور ها را مغایرت می دهد، منطق را نادیده میگیرد و در نهایت بسیار فراتر از توانایی بیننده معمولی برای پای فیلم ماندن است.»برای دانلود فیلم Krystal 2017 به پایین صفحه مراجعه کنید. در سایت متاکریتیک، این فیلم بر اساس نظر 10 منتقد، میانگین نمره 39 از 100 را دارد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است. بسیاری از موقعیت های عجیب و غریب و طنز فراوان به آنها باعث درخشش پرونده می شود. با این حال، طرح داستان عجیب است، از موقعیت های خطرناکی که به شیوه ای تقریباً کارتونی توصیف می‌شوند تا از تاریکی آن‌ها کاسته شود، به سمت صحنه های عاشقانه کلیشه ای شرم‌آور که به سادگی مضحکه عالم هستند، حرکت می کند. تقریباً غیرممکن است که چیزی را جدی بگیرید، حتی موقعیت هایی که قرار نبود خنده دار باشد. دانلود فیلم Krystal 2017 و تماشای اون به هر مدل سلیقه ای نمیشه توصیه بشه. کاربران وب سایت آی ام دی بی به فیلم Krystal 2017 نمره ۵.۵ از ده رو دادند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.