دانلود فیلم
Le brio پناه

1760 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4576
10
/
6.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Le brio
دانلود فیلم Le brio

خلاصه فیلم Le brio 2017

نیلا با مادر و مادربزرگش در حومه پاریس کرتیل زندگی می کند. او به امید اینکه وکیل شود، خود را در دانشگاه پانتئون-آساس ثبت نام می کند، اما زمانی که سر کلاس استاد جنجالی مازارد دیر می رسد، با تحقیر عمومی آغشته به نژاد پرستی از سوی استاد مواجه می شود. این حادثه راه خود را به صورت آنلاین پیدا می کند و رئیس دانشکده حقوق متوجه این حادثه می شود و وارد عمل میشه تا استاد به عنوان جبران خسارت، برای یک مسابقه مناظره/سخنرانی آتی، نیلا را راهنمایی کند. اگرچه نیلا مازارد را بدبین و سختگیر می‌بیند، اما از او یاد می‌گیرد و هر دوی آنها باید در طول کار با یکدیگر بر تعصبات خود غلبه کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Le brio 2017

فیلم Le brio یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام محصول کشور فرانسه است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ به ما کارگردانی ایوان آتال و نوشته یائل لانگمن و ویکتور سنت مکاری به نمایش در اومد. در Le brio 2017 بازیگرانی چون دانیل اوتویل در نقش پیر مازارد استاد حقوق، کاملیا جوردانا در نقش نیلا صلاح، یاسین هویچا در نقش مونیر، نژا خوادرا در نقش مادر نیلا هنرنمایی می کنند. فیلم Le Brio 2017 در پاریس، در دانشگاه پانتئون-آساس و دانشگاه نانتر پاریس، و سوربن و کتاب‌شناسی سنت ژنویو فیلمبرداری شد.
دنیل اوتوی هنرپیشه و کارگردان فرانسوی است که به جوایزی همچون جایزه سزار و بفتا نیز دست یافته است. او در فیلم هایی نظیر Jean De florette 1986، فیلم Cache 2005، فیلم The Closet 2001 و فیلم The Wall Digger's Daughter 2011 هنرنمایی کرده است.

 

عملکرد فیلم Le Brio 2017

اولین نمایش فیلم Le brio 2017 در تاریخ 22 نوامبر سال 2017 اتفاق افتاد. این فیلم فرانسوی با بودجه 11.1 میلیون دلاری بسته شد ولی تنها توانست 10.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به فروش برسد. کاملیا جوردانا در سال 2018 جایزه meilleur espoir féminin را دریافت کرد. خود فیلم و دانیل اوتویل نیز هر دو نامزد دریافت جایزه سزار شدند. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 5 منتقد این فیلم امتیاز تایید 80 درصد رو بدست آورد. کاربران وب سایت آی ام دی بی نیز به La brio 2017 نمره 6.7 از ده رو دادند.برای دانلود فیلم Le brio به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم Le Brio با فیلمنامه ای که ظاهراً از مسابقات مناظره سالانه که در معتبرترین دانشکده های حقوق فرانسه می گذرد، الهام گرفته شده است. یک درام سرگرم کننده درباره دو شخصیت مخالف که مجبور به همکاری با یکدیگر می شوند - یک استاد قدیمی بدخلق و یک دانشجوی جوان در رشته حقوق، یک دختر مهاجر. خوب، "درام" در امتداد خطوطی به خوبی پیش می رود، اما در واقع این بازیگران (و شخصیت های خوش خط) هستند که به این فیلم جان می دهند. همه صحنه ها و بازیگران خوب هستند - حتی یک صحنه واقعاً بد وجود ندارد - دانلود فیلم Le Brio 2017 و تماشای اون به افرادی که به دنبال یک فیلم سرگرم کننده خانوادگی هستند توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.