دانلود سریال
The Protector محافظ

6072 تعداد بازدید
User 5
10
/
8
AnimeList Rating
User 35K
10
/
6.5
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Protector
دانلود سریال The Protector

خلاصه داستان سریال The Protector

داستان این مجموعه در مورد مردی است که هاکان نام داشته و پس از مرگ پدرخوانده اش متوجه برخی تغییرات در خود می شود. بعد از کشته شده پدرخوانده هاکان در سریال The Protector بود که او به این موضوع خاصی پی می برد و متوجه می شود دارای قدرت های ماورائی بوده و می تواند با این قدرت، بسیاری از کار ها را انجام دهد. در واقع، هاکان تنها یک مغازه دار است که در استانبول کار می کند؛ اما دنیا او را در مسیری قرار می دهد که بتواند هفت موجود جاودانه را شکست داده و از شهر خود در برابر آن ها محافظت کند. 

 

مجموعه فانتزی تخیلی

چیزی که در این راه از هاکان که حالا به عنوان یک محافظ شناخته می شود مراقبت می کند، میراث خانوادگی اش است. او باید از آن استفاده کند تا در مسیر قهرمانی و حفاظت از شهرش به خوبی عمل کند. چیزی که در سریال The Protector باعث شد این قهرمانی به هاکان برسد، یک طلسم تیره و تاریک است. 

محافظ حالا باید از دل این تاریکی ها و به وسیله قدرت هایی که به او عطا شده، حقایق پنهان گذشته خود را برملا کرده و با این کار، از خراب شدن شهرش جلوگیری کند. کمال و دختر او، هاکان را در این مسیر همراهی می کنند. 

 

سریال The Protector

بسیاری از افراد، این مجموعه که در ژانر های علمی-تخلی، اکشن و فانتزی ساخته شده را با نام ارسلان هم می شناسند. محافظ که محصولی از کشور ترکیه است، توسط بینور کاراولی ساخته شد. چاعاتای اولوسوی به عنوان نقش اول The Protector شناخته می شود. 

می توان از اوکان یالابیک، آیچا آیشین توران، هازار ارگچلو و محمد کورتولوش به عنوان برخی از بازیگران دیگری نام برد که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند. وظیفه کارگردانی محافظ به عهده گوننچ اویانیک بود. 

این سریال که محصول کشور ترکیه است، به زبان ترکی تولید شد. می توان آن را اولین مجموعه تلویزیونی رسمی ترکیه در شبکه نتفلیکس دانست. هر قسمت از محافظ که در چهار فصل تولید شده، حدود 46 دقیقه است. 

اولین قسمت از فصل اول آن در تاریخ 14 دسامبر 2018 توسط شبکه نتفلیکس پخش شد. پس از اتمام فصل اول سریال The Protector بود که سه فصل بعدی هم توسط نتفلیکس تولید شدند و پخش آن ها در این شبکه، در تاریخ 9 جولای 2020 پایان یافت. در نهایت، این مجموعه فانتزی تخیلی، با موفقیت زیادی در نتفلیکس همراه شد. 

 

نقد سریال The Protector

بسیاری از افرادی که شهروند ترکیه بودند، در زمان پخش محافظ به تماشای آن در شبکه نتفلیکس می پرداختند. البته این موضوع فقط مربوط به افراد ترک زبان نیست و بسیاری از افراد دیگر در سراسر جهان هم جزو بینندگان محافظ بودند.

نتفلیکس برای ساخت این مجموعه فانتزی، در ابتدا ریسک زیادی را متحمل شد، اما این ریسک بی جواب نماند. سریال The Protector، اولین مجموعه ترکی است که از شبکه نتفلیکس پخش شده و با موفقیت بالایی رو به رو شده بود. بنا بر همین دلایل بود که شبکه نتفلیکس به ساخت سریال های ترکی ادامه داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.