دانلود سریال
Luke Cage لوک کیج

3531 تعداد بازدید
User 3
10
/
8
AnimeList Rating
User 134K
10
/
7.3
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Luke Cage
دانلود سریال Luke Cage

خلاصه داستان سریال Luke Cage

این مجموعه روایت داستانی در مورد مردی به نام لوک کیج است. این شخصیت در سریال Luke Cage پس از عمری زندگی، حالا با اتفاقی رو به رو می شود که زندگی او و همچنین آینده اش را تحت تاثیر قرار داده است. لوک کیج ماجرا در یکی از روز ها با آزمایشی مواجه می شود که چندان درست به نظر نمی رسد؛ همه چیز از همین آزمایش اشتباه که در نهایت خرابکاری بزرگی را به بار می آورد، آغاز می شود. لوک کیج در مواجهه با این آزمایش به قدرتی فوق العاده دست پیدا می کند و در واقع به وسیله آن، فردی پوست کلفت می شود!

 

ماجراهای لوک کیج

او سعی کرد پس از این ماجرا و تمام شدن رابطه اش با جسیکا جونز، به هارلم نیویورک برگردد و در آنجا زندگی اش را ادامه دهد. در اصل او در سریال Luke Cage از هرج و مرج هایی که برای زندگی اش پیش آمده اند فرار کرده است، اما سرنوشت به صورتی رقم می خورد که لوک با گذشته اش رو به رو می شود.

لوک کیج باید برای نجات شهر خود وارد نبرد شده و با شخصیت جدیدی که برای خود ساخته، قدرت هایش را نشان دهد. اینجا است که لوک با تهدیدی مواجه می شود که شخصیت های شرورانه و قهرمانانه او را در تقابل با یکدیگر قرار می دهد. 

 

سریال Luke Cage

این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر های نئو وسترن، ابر قهرمانی، اکشن و درام توسط چئو کوداری کوکر بر پایه مارول کامیکسی با همین نام ساخته شده است. می توان این سریال را در دسته مجموعه ها سینمای تجاری سیاهان هم قرار داد. 

مارول کامیکس این سریال، اثری ترکیبی از آرچی گودوین، روی توماس، جورج توسکا و جان رومیتا است. می توان از رزاریو داوسون، مایک کولتر، کرن پیتمن، تئو روسی و الفری وودارد به عنوان برخی از بازیگران مجموعه لوک کیج نام برد. 

لوک کیج که محصولی از کشور آمریکا است، در دو فصل و 26 قسمت تولید شده است. هر کدام از قسمت ها، زمانی حدود 44 الی 65 دقیقه را به خود اختصاص داده و بسیاری از سکانس های ابر قهرمانی را در خود جای داده اند. 

گیل بارینجر و آکیلا کوپر به عنوان تهیه کنندگان Luke Cage شناخته می شوند. تمامی سکانس های این مجموعه، در نیویورک آمریکا تصویربرداری شده اند. اولین قسمت از لوک کیج در تاریخ 30 سپتامبر 2016، در شبکه نتفلیکس منتشر شد. این مجموعه در تاریخ 22 ژوئن 2018 پایان یافت. 

 

نقد سریال Luke Cage

با اینکه هیچ فردی دارای چنین قدرت های ابر قهرمانی در دنیای واقعی نیست که پای این سریال نشسته باشد، اما بسیاری از صحنه های آن به صورتی هستند که هر فرد می تواند اطلاعات جالبی را درباره شخصیت خود کسب کند. 

انسان های زیادی در سراسر جهان هستند که هر ثانیه و هر دقیقه شاهد درگیری های بخش شرورانه و ابر قهرمانی یا حتی بخش انسانی خود هستند. اگر به عنوان یک بیننده، به خوبی Luke Cage را تماشا کنید، می توانید از نتیجه آن، برداشت های زیادی داشته باشید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-15 17:16:16
    سلام و خسته نباشید عذر میخوام نمیدونستم چطور باید گزارش کنم، فصل دوم این سریال تمامی لینک ها برای فصل اول هستند. ممنون میشم رسیدگی کنید :)
  • 1398-08-02 23:28:22
    سلام ایا فصل بعد هم داره این سریال؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.