دانلود سریال
Six Feet Under

5956 تعداد بازدید
User 3
10
/
6
AnimeList Rating
User 138K
10
/
8.7
IMDB Rating
63
/
63
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Six Feet Under
دانلود سریال Six Feet Under

خلاصه داستان سریال Six Feet Under

خانواده فیشر که وظیفه مدیریت مراسم کفن و دفن را بر ‌عهده دارند، دارای سه فرزند هستند. پسر بزرگ‌تر حدود 40 سال داشته و دختر کوچک‌تر هم در آستانه 20 سالگی است. پسر کوچک هم پس از رفتن برادر بزرگ خود از خانواده، سعی کرده جای او را پر کند. 

این خانواده در لس‌آنجلس زندگی کرده و به چنین حرفه‌ای پرداخته‌اند. پسر بزرگ‌تر، چندان به این کار علاقه نداشته؛ به همین دلیل از 17 سالگی خانواده را ترک کرده و تا به‌حال که 40 ساله شده، تنها برای مراسم ترحیم و خاکسپاری پدر خود، بازگشته است. 

در سریال Six Feet Under همه چیز با فوت‌شدن پدر، از این رو به آن رو شد. پسر کوچک‌تر (دیوید) که وظیفه اداره این حرفه را به‌ عهده داشت، حالا با مشکلاتی مواجه شده و برادر بزرگ‌تر (نیت) با بازگشت خود صاحب نیمی از شرکت فیشر شده است. 

دختر کوچک خانواده که کلیر نام دارد، در حال مصرف مواد مخدر در خانه دوست ‌پسر خود است که خبر فوت پدر را از تلویزیون مشاهده می‌کند. روث که عنوان مادر را به‌عهده دارد، پس از مرگ همسر خود به روابط جنسی و عاطفی مختلفی پرداخته و خود را با شخصیتی نا‌متعادل نشان می‌دهد. 

 

تحلیل نقد و انتقادات در مورد سریال Six Feet Under

برخی افراد طرفدار فیلم و سریال‌های درام یا حتی ملو‌دارم هستند و ترجیح می‌دهند اوقات خود را با چنین مضمون آرامی سپری کنند. اگر شما هم در این دسته قرار دارید و می‌خواهید به تماشای یکی از بهترین‌ها در این عرصه بنشینید، بهتر است از Six Feet Under غافل نشوید. بسیاری از بینندگان اثر شش فوت زیر زمین، آن را شاهکاری بی‌نظیر و عالی می‌دانند؛ در صورتی‌که نظرات مختلف بوده و برخی دیگر هم چندان به این کمدی-دارم واکنش مثبت نشان نداده‌اند.  

 

سریال Six Feet Under

به‌ صورت کلی، نمی‌توان گفت این سریال در سطح بالا یا در سطح بسیار پایینی قرار دارد؛ با این حساب خود‌تان می‌توانید تصمیم بگیرید که به تماشای آن بپردازید یا خیر! با توجه به این مسائل، اگر می‌خواهید جزو بینندگان یک Serial درام-کمدی باشید که در آن، یک خانواده به کفن و دفن و همچنین آرایش مردگان می‌پردازد، بهتر است شش فوت زیر زمین را از ‌دست ندهید. با دیدن Six Feet Under به یک تراژدی نا‌متعادل، اما بسیار جذاب خواهید پرداخت. 

 

 آنالیز سریال؛ از تعداد فصل ها تا تاریخ انتشار آن 

مجموعه Six Feet Under که یک دارم-کمدی است، از سه ژوئن 2001 آغاز شده و به ‌صورت یک سریال پنج فصلی، در 21 آگوست 2005 پایان یافت. در آن زمان، بینندگان پر‌و‌پا قرص آن، چنین مجموعه‌ای را از شبکه کابلی HBD تماشا می‌کردند. خالق سریال شش فوت زیر زمین، آلن بال است. 

 

درک کردن خلاصه ای از Six Feet Under

با دانلود سریال شش فوت زیر زمین، می‌توانید برای چند ساعت به تماشای خانواده‌ای بپردازید که به ‌تازگی پدر خانواده را از ‌دست داده‌اند و در تجارت کفن و دفن فعالیت می‌کنند. Six Feet Under را می‌توان اثری درام-کمدی دانست که طرفداران خاص خود را دارد. این مجموعه پنج فصلی، از سال 2001 آغاز شده و در 2005 پایان یافته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-07 00:33:08
    فقط در یک کلام بگم برترین سریال تاریخ‌ و هیچ‌ سریالی‌ بالا‌ تر از این وجود نداره
  • 1400-05-14 19:45:45
    چرا اینقدر بهش نمره کم دادید مشکلی داره داستانش بگید
  • 1400-02-07 00:33:32
    شاهکار درام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.