دانلود سریال
Louie

5164 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 80K
10
/
8.5
IMDB Rating
61
/
61
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Louie
دانلود سریال Louie

داستان سریال Louie

نقش اول داستان سریال لویی مربوط به مردی به نام لویی است که در حرفه استند‌آپ کمدی مشغول است. این مرد که اصالت آن به مکزیک باز می‌گردد، به ‌تازگی از همسر خود جدا شده و به همراه دو دخترش در نیویورک زندگی می‌کند. 

با وجود چنین شرایطی، این کمدین در زندگی‌اش دچار مشکل شده و می‌خواهد از حرفه خود در راستای بهتر‌شدن آن استفاده کند. بر طبق این شرایط، لویی داستان زندگی خود را به طنز شبیه کرده و طی استند‌آپ کمدی‌های مختلف آن را برای مردم تعریف می‌کند. 

لویی گمان می‌کند در دنیایی قرار گرفته که روز‌به‌روز بد‌تر از قبل شده و نمی‌تواند اوضاع خود را در آن کنترل کند. سریال Louie، با آنکه چنین محتوای دردناکی دارد، اما هنوز هم پس از چندین سال جذابیت خود را حفظ کرده است. 

شخصیت اصلی داستان، فردی با‌مزه و خلاق است که دوست دارد خود را از منجلاب زندگی بیرون کشیده و شرایط را برای خود و دخترانش بهتر کند. با توجه به این داستان کمدی اما درام و کمی ناراحت‌کننده، می‌توانید تا حدودی از آن الهام گرفته و مباحث مهمی که در آن نهفته است را در زندگی خود به‌کار ببرید. 

 

معرفی سریال کمدی Louie و وارسی آن 

اگر دوست دارید سریال‌هایی را تماشا کنید که در عین کمدی و جذاب‌بودن، به شما درس زندگی داده و بسیاری از مباحث مورد ‌نیاز در زندگی‌تان را از آن یاد بگیرید، بهتر است به تماشای لویی بنشینید. بینندگان این Serial قدیمی معتقدند که علوم روان‌شناسی، فلسفه، سیاست و همچنین هنر در سریال Louie جمع شده‌اند. با این اوصاف، شما با دیدن آن، تنها در حال تماشای یک کمدی حوصله سر‌بر نیستید و در ‌واقع از یک فضای همیشگی دور شده‌اید. این کمدی-درام را می‌توان همانند زندگی بسیاری از افراد عادی در سراسر جهان دانست. 

 

سریال لویی

همزاد‌پنداری بسیاری از افراد را می‌توان یکی از دلایل اصلی جذابیت این Serial دانست. وقتی لویی را پلی کرده و به تماشای آن می‌‍‌نشینید، دیگر فکر نمی‌کنید که در این دنیا هستید؛ می‌توان گفت کاملا جذب آن شده و به پردازش دیالوگ‌های آن در ذهن‌تان می‌پردازید. اگر دوست دارید با صحنه‌هایی خارق‌العاده و متغیر رو‌به‌رو شوید، بهتر است سریال Louie را از‌دست ندهید. 

 

چه مسائلی به این Serial ارزش دیدن می دهند؟ 

اصلی‌ترین چیزی که می‌تواند Serial لویی را با‌ارزش نشان دهد، سکانس‌های غیر‌قابل ‌پیش‌بینی، پر‌ریسک و متغیر آن است. بسیاری از فیلم و سریال ها به‌ صورتی طراحی و خلق شده‌اند که می‌توان سکانس بعدی آن‌ها را به ‌راحتی حدس زد؛ در‌ صورتی که این مسئله در Louie جایی ندارد. 

 

 

آشنایی با جزئیات بیشتر 

لوییس سی کی، تهیه‌کننده و کارگردان لویی بوده و آن را در سال 2010 تولید کرده است. پنج سال طول کشید تا فصل‌های آن تمام شده و در پنج فصل خلاصه شود. این مجموعه، محصول شبکه FX آمریکا بوده و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. 

 

برآیند و خلاصه ای از لویی

لوییس سی کی به‌ عنوان یک کارگردان و تهیه‌کننده، در سال 2010 توانست سریالی را به نام Louie از شبکه FX آمریکا منتشر کند که دارای پنج فصل بود. لویی توانست در طی آن پنج سال، جوایز زیادی را کسب کرده و افراد زیادی را به سمت خود جذب کند؛ چرا که داستان جذابی در مورد یک مرد با حرفه استند‌آپ کمدی داشت. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.