دانلود سریال
Sense8

5336 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sense8
دانلود سریال Sense8

داستان سریال 8 sense

داستان اصلی این مجموعه درباره هشت نفر از هشت نقطه مختلف در سراسر جهان است که با یکدیگر ارتباط روحی و روانی دارند. احساسات و تجارب همه این هشت نفر توسط یکدیگر نیز تجربه می‌شود و نحوه عملکرد آن‌ها بسیار متفاوت است. 

در این فیلم،داستان افرادی مثل هوموساپینس‌ها توصیف می‌شود. این هشت نفر دارای احساسات مختلفی هستند و بر این اساس نیز نام فیلم 8 Sense انتخاب شده است. بر اساس داستان هر چقدر که جهان­بینی این افراد با یکدیگر تفاوت داشته باشد، در نهایت قسمت بسیار زیادی از رفتار و افکار آن­ها در اشتراک عجیبی غرق است.

 

نقد و بررسی سریال 8 sense

در حال حاضر سریال های بسیار زیادی ساخته می‌شوند که شباهت زیادی به یکدیگر دارند و ساختار آن‌ها به­طور معمول یکسان است؛ اما در میان فیلم های ساخته­ شده اخیر تلویزیونی 8 sense  بیشترین میزان ساختارشکنی را داشته است. فرایند کلی ساخت این سریال بسیار پیچیده است و درباره شخصیت‌های مختلف و افراد گوناگون اطلاعات زیادی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. شما در این سریال با یک داستان علمی تخیلی رو­به­رو هستید که در ابتدا از شبکه نتفلیکس پخش می‌شد.

 

یک داستان علمی تخیلی

این اثر بلندپروازانه با گذشت زمان از مسائل اقتصادی و تجاری تأثیر پذیرفت و ادامه پخش آن متوقف شد. بازیگران اصلی این سریال افراد زیادی هستند و در لوکیشن های نقاط مختلف دنیا این سریال را بازی می‌کنند. کسانی­که به سریال های هیجانی و دارای شخصیت‌های انسانی با انواع هویت­های جنسی، فرهنگ‌ها، نژاد‌ها و... متفاوت علاقه‌مند هستند، می‌توانند سریال 8 Sense  را ببینند.

 

نقد و بررسی سریال جذاب هشت حس

برای بازی در این فیلم هشت نوع شخصیت مختلف‌ متشکل از چهار مرد و چهار زن انتخاب شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. محتوای سریال،  طراحی و ساختار بی‌باکانه­ای دارد و فرایند تصویربرداری آن نیز در بهترین شرایط ممکن انجام شده است. روبه­رو شدن مخاطب در ابتدا با این سریال شوکه‌کننده است؛ چرا که می‌تواند ارزش‌های او را زیر سؤال ببرد.

علاوه­ بر این سازندگان و بازیگران این سریال بسیار حرفه‌ای هستند و تجربه‌های شخصی و متنوع زیادی دارند که باعث شده سریال هیچ ابعاد توخالی نداشته باشد و فرایند بسیار ‌امیدوارانه­ای دارد. در ساخت لوکیشن‌های مربوط به سریال 8 Sense در هشت نقطه جهان به جای استفاده از جلوه‌های ویژه، عوامل سریال به هر یک از این کشور‌ها سفر کرده‌اند و فرایند فیلم­برداری به ­صورت واقعی در محیط اصلی انجام شده که همه این موارد باعث افزایش ارزش این سریال می‌شود.

 

بررسی جزئیات فیلم 8sense

این فیلم در سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱8 ساخته شده است و دارای دو فصل مختلف است. خواهران واچوفسکی کارگردانان این سریال هستند. هزینه‌های تهیه این سریال نیز به ­دلیل سفر اعضای گروه به سایر کشور‌ها برای فیلم­برداری بسیار زیاد است. 

در هنگام پخش این سریال از شبکه نتفلیکس به­صورت ناگهانی ادامه پخش آن لغو شده است. 8sense  در هشت نقطه دنیا به نام­های نایروبی، سئول، سانفرانسیسکو، لندن، برلین، مکزیکوسیتی، شیکاگو و بمبئی ساخته شده است.

 

نتیجه‌گیری کلی درباره فیلم  8 sense

هشت حس از سریال های بسیار موفق در شبکه نتفلیکس است که در دو فصل بسیار حرفه‌ای طراحی و ساخته شده و تأثیر زیادی در مخاطبان دارد. این سریال برای افراد علاقه‌مند به ژانر علمی-تخیلی بسیار مناسب است و دیدن  8 sense به کسانی­که فیلم های ساختارشکن می­پسندند، پیشنهاد می­شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1398-09-20 15:54:52
    این سریال فصل سومش کنسل شده! حیف شد واقعا. خیلی خوب بود. اولش یکم عجیب غریب شروع میشه ولی خیلی باحاله.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.