دانلود سریال
11.22.63 11٫22٫63

4975 تعداد بازدید
User 7
10
/
8.28
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال 11.22.63
دانلود سریال 11.22.63

داستان و فیلم نامه سریال 11.22.63

پیش از هر چیز بهتر است بگوییم قبل از دیدن این مجموعه جذاب، آن را قضاوت نکرده و همه چیز را پس از دیدن چند قسمت، بررسی کرده و بهترین نتیجه را از آن بگیرید. مینی سریال 11.22.63 به‌صورتی چینش شده که قصد دارد در کل، سفر زمان را برای مخاطب نشان دهد. 

اما نقطه متمایز آن از دیگر فیلم و سریال‌های کلیشه‌ای در این مورد را می‌توان خوش‌ساخت‌بودن این Serial دانست. داستان به شرح ماجرا در مورد جیک باز‌می‌گردد. این فرد در شغل معلمی کار کرده و پیش از رفتن به رستوران، از هیچ چیزی خبر ندارد! 

یکی از دوستان جیک دارای رستورانی است که جیک برای صرف غذا، روزی به رستوران دوستش می‌رود. در حالی که غذا می‌خورد، متوجه اتفاقی ناگوار شده و با فهمیدن اوضاع، بسیار متعجب می‌شود. داستان 11.22.63 هنوز ادامه دارد؛ آن اوضاع ناگوار، مربوط به صاحب رستوران است. 

جیک که در‌حال غذا‍‌خوردن بود، متوجه می‌شود دوستش از در پشتی وارد شده و بسیار مریض و نا‌خوش احوال است. اوضاع را از او جویا شده و با پاسخی بسیار جالب، رو‌به‌رو می‌شود. جیک گمان می‌کند که دوستش سرطان گرفته، اما تنها در همین چند روز؟! مگر ممکن است؟ 

صاحب رستوران برای جیک تعریف می‌کند که با سفر به زمان و ماندن در بخشی از تاریخ که حداقل سه سال می‌گذرد، اتفاقات این برهه از تاریخ تنها دو روز سپری می‌شود و جیک را به سمت یک در می‌فرستد. 

 

واکاوی و بررسی سریال 11.22.63

بسیاری از فیلم و سریال هایی که از روی یک شخصیت داستانی یا رمان خاصی نوشته و طراحی می‌شوند، همان حال‌و‌هوا را حفظ کرده و در کنار آن، شخصیت‌های اصلی را همانگونه که هستند، در فیلم‌نامه نمایش می‌دهند. در این بین، برخی دیگر هم چنان کاری نکرده و پس از حفظ شرایط رمان و ایجاد یک حس خاص نسبت به آن، بعضی از شخصیت‌های اول را دستکاری کرده و آن‌ها را تغییر می‌دهند. فکر می‌کنید مینی سریال 11.22.63 در کدام دسته از این دو مورد قرار داشته باشد؟ 

 

شخصیت پردازی عالی در سریال

این Serial با اینکه از رمان تحسین‌شده استیفن کینگ الهام گرفته و به شخصیت‌پردازی پرداخته، اما قهرمان اصلی آن را تغییر داده و موقعیت آن را عوض می‌کند. فکر می‌کنید اگر شما هم جای نویسنده و کارگردان این مجموعه بودید چنین کاری را انجام می‌دادید؟

اگر دست‌تان برای نوشتن فیلم‌نامه باز بود، دیگر کدام شخصیت‌ها را تغییر داده و با توجه به آن‌ها، Serial را تحت نظر می‌گرفتید؟ با اینکه ابر قهرمان اصلی در این سریال تغییر کرده، اما همچنان با دیدن آن می‌توانید به تاریخ قدم بگذارید. 

 

تاریخ تولید و ماجرای این تاریخ بحث برانگیز

11.22.63، مربوط به تاریخ قتل جان اف کندی است. این فرد به نوبه خود، یکی از بهترین ریاست جمهوری‌های آمریکا را به‌عهده داشت. این مینی سریال هیجان‌انگیز و تاریخی در سال 2016 تولید و منتشرشد. کارگردانان این مجموعه، بریجیت کارپنتر و جیمز استرانگ بودند که آن را در هشت قسمت به پایان رساندند. 

 

برآیند و خلاصه ای از 11.22.63

سفر در زمان در مینی سریال 11.22.63 بسیار جالب و هیجانی به‌ نظر می‌رسد. بریجیت کارپنتر و جیمز استرانگ از کارگردانان این مجموعه هشت قسمتی بودند. این Serial جالب، در سال 2016 آماده و منتشر شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.