دانلود سریال
The Boys

24536 تعداد بازدید
User 75
10
/
8.81
AnimeList Rating
User 673278
10
/
8.7
IMDB Rating
33
/
33
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Boys
دانلود سریال The Boys

خلاصه داستان سریال The Boys

پسران در جهانی قرار می‌گیرند که در آن، ابر قدرت‌هایی خودنمایی می‌کنند. این ابر قدرت‌ها در میان مردم، بسیار مشهور بوده و به‌ عنوان قهرمانان آن‌ها شناخته می‌شوند. کار این قهرمانان این است که در شبکه‌ای از شرکت وات اینترنشنال فعالیت کرده و از این طریق به درآمد‌زایی می‌پردازند. 

البته جذابیت داستان مربوط به کبر و فسادی است که در میان این ابر قهرمانان، نهفته بوده و کمتر کسی به آن پی برده است. در این مجموعه می‌توان خیر و شر را در دو گروهی جداگانه از هم قرار داده و آن‌ها را نسبت به یکدیگر تمیز داد. 

پسرانی که در سریال The Boys قرار دارند، می‌خواهند کار قهرمانان فاسد را فاش کرده و تا جایی که بتوانند، به کنترل آن‌ها بپردازند. تیم گروهی که این ابر قهرمانان وات اینترنشان در آن خودنمایی می‌کنند، هفت نام دارد. پسران، به ‌صورت خودسر وارد ماجرا نشده و برای اینکه تیم هفت را کنترل کنند، از دستورات فردی به نام بیلی بوچر پیروی می‌کنند. 

این هدایت‌کننده را می‌توان یکی از خفن‌ترین شخصیت‌های داستان این سریال دانست. در این بین، بسیاری از افراد با شخصیت اصلی قهرمانان دروغین، مواجه می‌شوند.

 

نقد تمامی فصل های سریال The Boys

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند برای تماشای فیلم و سریال، آن‌هایی را انتخاب کنند که شخصیت‌های پیچیده‌ای نداشته و همه چیز را به‌سادگی به‌ تصویر می‌کشند. البته منظور از سادگی، این نیست که Serial در نهایت کسل‌کننده و بی‌معنی تلقی شود؛ اینکه لازم نباشد بیننده ساعت‌ها به شخصیت‌های اصلی فکر نکند و آن‌ها را مورد بررسی قرار ندهد، هم جلوه‌ای از سادگی دارد. اگر شما هم در دسته چنین افرادی قرار دارید، کافی­است با سریال The Boys، کمی بیشتر آشنا شوید تا حس رغبت برای دیدن آن را در خودتان به ‌وجود بیاورید. 

 

شخصیت های پیچیده در سریال

به‌ صورت کلی می‌توان گفت منتقدان، چندان از این مجموعه تعریف نکرده‌اند و همه چیز در سطح متوسط رو به خوب قرار دارد. انتقاد‌های زیادی در مورد ایرادات این سریال شده است که سازندگان سعی کردند در فصول بعدی، آن‌ها را برطرف کرده و مضمون بهتری را برای مخاطب ارائه دهند.

یکی از مزایای نقد و بررسی سریال ها را می‌توان در همین موضوع، جست‌و‌جو کرد. با اینکه اَبَر قهرمانان داستان، واقعی به ‌نظر نمی‌رسند، اما شخصیتی پیچیده یا خاکستری هم ندارد؛ می‌توان این مسئله را یکی از نقاط قوت The Boys دانست.

 

بررسی جزئیات بیشتر در مورد پسران

مجموعه داستانی این سریال از روی کتاب کمیک الهام گرفته شد. عنوان خالق اصلی سریال The Boys متعلق به super natural است. این Serial که در سه فصل تهیه شده به کارگردانی اریک کریپک (Eric Kripke) در ژانر جنایی، کمدی، اکشن و علمی-تخیلی ساخته شده است. این سریال که یکی از سرویس‌های استریم آمازون پرایم است، توانسته جزو 250 سریال برتر این مجموعه باشد. 

 

 

نتیجه و برآیندی از کل ماجرای Serial پسران 

اگر طرفدار فیلم و سریال‌های اکشن، جنایی، کمدی و علمی‌تخیلی هستید، بهتر است The Boys را از‌ دست ندهید. فردی به نام اریک کریپک، به کارگردانی این مجموعه پرداخته و آن را در سه فصل خلاصه کرده است. هر فصل از این Serial، جذاب و شگفت‌انگیز بوده و می‌تواند تا حد متوسطی، در مخاطب رغبت و انگیزه دیدن به‌وجود بیاورد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-03-19 05:09:13
    اگه از کلیشه های ابرقهرمانی، خدایان روی زمین، پیروزی با قدرت دوستی توی فیلم و انیمیشن های قهرمانی خسته شدید و یکم بزرگ شدید (!). اگه دوست دارید بدونید که قهرمان ها واقعی بودن، دنیا چه شکلی میشد، این سریال رو از دست ندید. و اگه این سریال رو دوست داشتید، به هیچ عنوان سریال انیمیشنی شکست ناپذیر (The invisible ) رو از دست ندید.
  • 1401-03-17 10:18:08
    بهترین سم این چند ساله
  • 1401-03-30 17:06:29
    فکر نمیکردم اینقدر جالب باشه...مخصوصا کارل اوبان خیلی خوب نقشش رو در میارع خیلی با ابهت ارزش دیدن زیااااد داره
  • 1399-06-27 21:06:43
    این سریال خیلی بخش جالبی از ابرقهرمانان رو توضیح داده که همیشه خوب نیستن :) داستانش خیلی متفاوت و جالبه با اینکه کاراکتراش معروف نیستن ولی خیلی قشنگ بازی میکنن . صحنه زیاد نداره ولی اون پلیسه با لحجه بریتانیاییش خیلی فحش های جالب و خنده داری میده(تنها کسیه که فحش دادنشو تحسین میکنم خیلی باحال حرف میزنه) 9 قسمته پس حتما ببینش چون هم کمه خیلی خیلی خوبه اصلا حوصلت هم سر نمیره چون خیلی مختصر و خلاصه هستش
  • 1399-07-03 10:45:52
    لینک قسمت ۵ کیفیت ۴۸۰ و ۷۲۰ رو ک امتحان کردم کار نکرد و وارد ی صفحه ارور میشه
    • 1399-06-31 16:08:39
      فصل اول که سالم بود فصل دوم هم لینک اپیزود 480 جایگزین میشه
  • 1399-07-05 13:36:55
    کسی میدونه فصل 2 کی میاد
  • 1399-06-28 21:57:53
    عالیه به همه پیشنهادش میکنم
  • 1399-06-28 20:56:37
    سریالش عاالیه😍
  • 1398-08-20 01:25:56
    سلام لطفا سریالfring رو قرار بدید
  • 1398-08-20 01:00:28
    جالبه ۸ قسمت داره ولی تو بخش اضافه به لیست زده ۹ اپیزود🤣
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.