دانلود سریال
Doom Patrol دوم پاترول

11437 تعداد بازدید
User 14
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 58700
10
/
7.8
IMDB Rating
46
/
46
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Doom Patrol با لینک مستقیم بدون سانسور با زیرنویس فارسی - دوم پاترول
دانلود سریال Doom Patrol با لینک مستقیم بدون سانسور با زیرنویس فارسی - دوم پاترول

خلاصه داستان سریال Doom Patrol

سریال Doom Patrol متعلق به گروهی است که تمامی اعضای آن، دارای توانایی‌های شگفت‌انگیزی هستند. این گروه، دووم پاترول نام دارد؛ هر‌کدام از اعضای تیم، به دلیل اینکه قبلا با حادثه‌ای عجیب مواجه شدند، توانستند حالا چنین ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی را به‌دست آورند. هر‌یک از این اتفاقات، مختص به یک فرد بوده، که توانست چنین رخدادی را پشت سر بگذارد. حال که چندی از زمان سپری شده، استعادا‌دها و ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای به سراغ آن‌ها آمده است.

 

تیم خارق العاده در دوم پاترول

 می‌توان گفت اعضای تیم، از جایی که زخم خورده اما با شکوفایی مواجه شده‌اند؛ البته همه چیز، چندان موفقیت‌آمیز نبوده و عالی به ‌نظر نمی‌رسد. Doom Patrol زمانی جذاب و بحث بر‌انگیز می‌شود که اعضای تیم دووم پاترول می‌بینند، از طریق آسیب‌هایی که دیده‌اند، همه چیز بد‌تر می‌شود. 

این آسیب‌ها توانستند ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را به آن‌ها بدهند، اما زندگی‌شان را روز‌به‌روز به نابودی، نزدیک‌تر کنند. حال مشخص شده که حوادثی که برای­شان پیش آمده بود، دست از سرشان بر نداشته است! اعضای تیم این گروه، به‌ وسیله فردی به نام نایلز کولدر، دور هم جمع شده‌اند.

 

سریال Doom Patrol

این مجموعه که یکی از سریال‌های پر‌طرفدار شبکه DC Universe است، در چهار فصل تولید شده است. این سریال با داشتن ژانری اکشن و ماجراجویی، توانست نظر منتقدان را بر‌انگیخته و مورد تحسین قرار گیرد. تاریخ انتشار این پروژه انگلیسی زبان که محصول کشور آمریکا است، 15 فوریه 2019 بود.

اگر به سریال هایی با قسمت‌های طولانی و در حال و هوایی اکشن، درام و ماجراجویی علاقه دارید، نباید دووم پاترول را از‌دست دهید. هر قسمت از این مجموعه، به‌ صورتی برنامه‌ریزی شده که در 60 دقیقه پایان یافته و مخاطب را برای دیدن ادامه آن، مجذوب کند. 

این پروژه توانست از میان 25.905 رای و از ده نمره، عدد هشت را از آن خود کرده و در دل منتقدان، جا باز کند. Doom Patrol، به کارگردانی Jeremy Carver ساخته شده است. با تماشای یک اکشن، درام خارق‌العاده که در آن ماجرا‌های زیادی رخ می‌دهد، می‌توانید ساعات زیادی را سرگرم شده و از هر قسمت آن بهترین بهره را ببرید. 

 

نقد سریال Doom Patrol

دوست دارید با فیلم و سریالی سرگرم‌کننده آشنا شوید و ساعات زیادی را به تماشای آن بنشینید، اما نمی‌دانید کدام نوع را انتخاب کنید؟ کمتر مجموعه‌ای پیدا می‌شود که بتواند با داشتن یک داستان جذاب و ماجراجویی، ساعات زیادی مخاطب خود را جذب کرده و اجازه ندهد که افراد، حتی به مسائل دیگری فکر کنند.

اگر شما هم طرفدار چنین سریال هایی هستید و دوست دارید با شخصیت‌هایی آشنا شوید که به‌ نوعی قهرمان هستند، خالی از لطف نیست که Doom Patrol را به‌ خاطر سپرده و در زمان مناسب خود، به تماشای آن بنشینید. داستان بسیاری از سریال ها به‌ گونه‌ای چیده شده که مخاطب از دیدن آن خسته می‌شود و رغبت و انگیزه کافی برای ادامه نخواهد داشت. 

هیچ فردی دوست ندارد با شروع‌کردن یکی از سریال‌هایی که فکر می‌کند بسیار هیجان‌انگیز است، آن را کنار گذاشته و سراغ دیگری برود. روح‌داشتن شخصیت‌ها و در کل، فضای یک مجموعه چند قسمتی، می‌تواند این حس را در مخاطب به‌وجود آورد که به دیدن قسمت‌های بیشتری بپردازد. 

مطمئن باشید با شروع‌کردن Doom Patrol دوست دارید که هرچه زود‌تر، به قسمت‌های بعد برسید و از ماجرا خبردار شوید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-04-17 19:46:42
    جالبه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.