دانلود سریال
Lost in Space گمشده در فضا

5072 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lost in Space
دانلود سریال Lost in Space

خلاصه داستان سریال Lost in Space

ماجرا در مورد خانواده‌ای به نام رابینسون است که به فضا فرستاده می‌شوند. همه چیز از آنجایی شروع می‌شود که یک شی آسمانی روی زمین فرود آمده و زمینیان را تحت تاثیر خود قرار داده است. تاثیر‌گذاری آن روی افراد زمینی در سریال Lost in Space، به این‌صورت است که انسان‌ها را در روند انقراض قرار می‌دهد؛ با توجه به این موضوع، اگر همچنان چنین پدیده‌ای ادامه داشته باشد، دیگر هیچ انسانی روی زمین پیدا نخواهد شد. سال 2046، زمانی بود که گونه‌ای از بشر تصمیم گرفت انسان‌ها را با استفاده از فضاپیما‌هایی به نام مشتری، به فضا بفرستد. 

 

ژانر جذاب از داستانی تخیلی

وقتی افراد فضاپیما وارد فضا شدند، وارد کلونی‌ها شده و در آنجا مستقر می‌شوند. یکی از این فضاپیما‌ها مربوط به خانواده رابینسون بود؛ این افراد، عضو 24 از چنین عملیات بزرگی بودند. در پی پرتاب‌شدن آن‌ها از ایستگاه مادر بود که یک ربات، سفینه را خراب کرده و بدنه آن را از ‌بین برد. 

سریال Lost in Space از جایی جذاب می‌شود که این خانواده و همچنین گروهی دیگر مجبور می‌شوند با فضاپیمای خود، این مسیر را طی کنند. پس از این آشوب‌ها و سردرگمی‌ها بود که سفینه این دو گروه، در جای درست فرود نیامد!

با این اوصاف، آن‌ها در چه جایی فرود آمدند؟ سفینه آن‌ها روی مکانی فرود آمد که ناشناخته، اما قابل سکونت بود. می‌توان گفت، پس از این‌ همه بد‌شانسی، حالا شانس با این خانواده و گروه دیگر یار شد. کلونی دیگر و همچنین رابینسون‌ها سعی کردند با عجایب فضایی که در آن قرار گرفتند کنار آمده و خود را با آن شرایط وفق دهند. حال آن‌ها پس از مدتی تصمیم گرفتند که از این سیاره به جایی دیگر بروند. 

 

سریال گم شده در فضا

سریال Lost in Space با مضمون جذاب و حیرت‌انگیزی که دارد، مجموعه‌ای است که در ژانر علمی-تخیلی، درام خانوادگی و ماجراجویی، تولید شد. این سریال آمریکایی، به زبان انگلیسی ساخته شده که ایرون آلن مسئولیت سازندگی و کارگردانی آن را بر‌عهده گرفت. 

در ‌واقع، نتفلیکس چنین سریال پر‌محتوا و جذابی را از روی مجموعه‌ای دیگر با همین نام، بازسازی کرد. کمپانی‌های Legendary Television، Synthesis Entertainment،  Clickety-Clack Productionsو Applebox Entertainment، تهیه‌کنندگی این مجموعه سه فصلی را بر‌عهده گرفتند. 

نتفلیکس برای اینکه بتواند این سریال را گسترش داده و در هر قسمت از آن، مخاطب را به‌نوبه خود جذب کند، Lost in Space را در 28 قسمت منتشر کرد. مدت‌زمان هر قسمت از (گمشده در فضا) حدود 47 الی 60 دقیقه است. 

ونکوور، مکانی است که گمشده در فضا تصویر‌برداری شد. انتشار قسمت اول آن به تاریخ 13 آوریل 2018 باز می‌گردد. در نهایت، این سریال در تاریخ یکم دسامبر 2021 اتمام یافت. 

 

نقد سریال Lost in Space

یکی از انتقادات سازنده‌ای که برای فصل اول این مجموعه توسط منتقدین بیان شد، درهم و پیچیده‌بودن سریال بود. همین موضوع می‌توانست دلیل باشد برای اینکه مخاطب نتواند رغبت و انگیزه کافی را برای تماشای ادامه آن به‌دست آورد. 

اما همه چیز در فصل‌های بعد، بهتر شده و از میزان پیچیدگی و سردرگمی ماجرای Lost in Space تا حد زیادی کاسته شد. به‌ صورت کلی می‌توان گفت این مجموعه ماجراجویانه و درام خانوادگی، هم برای نوجوانان و هم برای بزرگ‌سالان مناسب است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-10-23 06:38:27
    داستانش سطحی و کاملا قابل پیشبینیه . از نمرشم معلومه ژانرشم علمی تخیله فقط خوبی که داره اینه که از معدود سریالاییه که میشه با خانواده دید (البته اگه از خیر ابکی بودن داستان بگذریم)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.