دانلود سریال
The End of the F***ing World پایان دنیای لعنتی

6118 تعداد بازدید
User 24
10
/
7.91
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The End of the F***ing World
دانلود سریال The End of the F***ing World

خلاصه داستان سریال جذاب The End of the F***ing World

ماجرا از این قرار است که قصد دارد پسری 17 ساله و افکار روانی‌گونه او را به نمایش بگذارد. فکر می‌کنید، یک پسر 17 ساله می‌تواند افکاری داشته باشد که به‌راحتی بسیاری از حیوانات را بکشد و از این کار لذت ببرد؟ داستان سریال The End of the F***ing World به چنین موضوعی، حتی بد‌تر از آن پرداخته است. 

 

ژانری عجیب در سریال

این پسر که جیمز نام دارد، نمی‌داند که چگونه باید با هم‌سن‌و‌سالان خود ارتباط برقرار کرده و از این طریق سرگرم شود. او خود را طوری می‌داند که یک بیماری روانی است؛ البته از کار‌های او نمی‌توان کمتر از این، برداشت کرد! او برای اینکه خود را سرگرم کرده و در‌ واقع کار لذت‌بخشی انجام دهد، حیوانات را کشته و چنین کاری را یکی از سرگرمی‌های خود قرار می‌دهد. 

اما حالا بسیاری از چیز‌ها عوض شده و دیگر کشتن حیوانات و تشریح‌کردن اعضای آن‌ها، برای او چندان جالب و هیجان‌انگیز به ‌نظر نمی‌رسد؛ جیمز دنبال چیزی هیجان‌انگیز‌تر و از نظر خودش بهتر است. در همین برهه زمانی بود که او با دختری آشنا می‌شود که 17 سال داشته و الیسا نام دارد.

 

ظهور عشق در داستان سریال The End of the F***ing World

 در The End of the F***ing World، الیسا دارای شخصیتی بی‌اعصاب و دمدمی‌مزاج، اما باحال است. در‌واقع، الیسا همکلاسی جیمز است. حال که جیمز با او آشنا شده، فکر می‌کند که کشتن الیسا می‌تواند همان چیزی باشد که از سرگرمی و هیجان می‌خواهد!

اما داستان تازه جالب شده و شرایط طوری رقم می‌خورد که آن‌ها عاشق هم شده و با یکدیگر ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند. الیسا در ‌واقع همانند مشوقی است که جیمز را برای پیدا‌کردن پدر واقعی‌اش تشویق می‌کند؛ به همین دلیل با هم به سفر می‌روند. 

 

سریال پایان جهان لعنتی

سریالی که با نام پایان جهان لعنتی شناخته می‌شود، دارای ژانر کمدی سیاه-درام است که به نوعی اقتباس از یک کتاب کمیک است. سریال  The End of the F***ing World از روی کتاب کمیک با همین نام اثر چارلز فورسمن (Charles Forsman) نوشته و به تصویر کشیده شده است. 

این مجموعه جنجالی، محصولی از شبکه Channel 4 است. Jonathan Entwistle در این سریال، عنوان سازنده و کارگردان اصلی را به‌ عهده دارد. Lucy Tcherniak هم کارگردان اپیزودیک این مجموعه بوده و به ‌عنوان دستیار کارگردان است. 

فردی که همه چیز را از ابتدا نوشته و به شخصیت‌های کتاب کمیک روح و جان داده، Charlie Covell است. این مجموعه جنجالی و هیجانی که ماجراجویی‌های زیادی را در خود جای داده، در 24 اکتبر 2018 به‌ صورت ملی در کشور انگلستان پخش شد.

 اما زمان انتشار قسمت اول از اولین فصل آن در شبکه نتفلیکس، در تاریخ پنجم ژانویه 2018 بود. فصل اول سریال The End of the F***ing World دارای هشت قسمت است که هر‌کدام از آن‌ها حدود 25 دقیقه هستند. 

 

نقد سریال The End of the F***ing World

جیمز در آشنایی با الیسا متوجه شد که می‌تواند به‌راحتی دیوانگی کرده و پیش دختری با چنین ویژگی‌های خفنی، خودش باشد. با اینکه مضمون ابتدای داستان شاید کمی منزجر‌کننده به ‌نظر برسد، اما می‌توان آن را هیجان‌انگیز دانست. بسیاری از منتقدین هم چنین نظری داشته و امتیاز کامل را به سریال داده‌اند. در کل، The End of the F***ing World توانست تحسین منتقدین را تا حد زیادی، بر‌انگیزد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-01-21 17:20:05
    خاصه
  • 1399-09-02 00:53:54
    نقد سریال بدون اسپویل: اگه میخوای یه سبک جداگونه ببینی حرف نداره! خیلی هم کوتاهه که اصلا نمیدونی چجوری تموم شد:) بازیگراش که عالین و داستانش هم که بی نظیره خلاصه اینکه شک نکنید و بزنین تو صف دانلود
  • 1401-01-03 10:25:47
    هیچ کدوم از صفحه های دانلود (همه کیفیت ها رو امتحان کردم) باز نمیشه میگه این صفحه/سرور سیو نیست و ممکنه باعث دزدیدن اطلاعاتتون بشه و... من صفحه های دیگه رو امتحان کردم و اونا درسته و اینجا مشکل داره فیلتر شکن خاموشه و حتی آنتی ویروس رو غیر فعال کردم که شاید درست شه ولی حل نشد میشه لطفا چک کنید و بگید باید چیکار کنم؟ ممنون میشم
  • 1400-10-14 18:38:29
    بی زحمت صفحه دانلود 1080 چک کنید، مشکل داره و با یه صفحه سفید مواجه میشم، 720 همینطور
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.