دانلود سریال
The Kominsky Method

3248 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 41K
10
/
8.2
IMDB Rating
22
/
22
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Kominsky Method
دانلود سریال The Kominsky Method

خلاصه داستان سریال The Kominsky Method

داستان مجموعه متد کامینسکی به فردی با همین نام می پردازد که روزی در حرفه بازیگری مهارت بسیاری داشت و در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بود. سریال The Kominsky Method می خواهد با نشان دادن داستان زندگی این فرد و همراهش، این موضوع را برای انسان ها روشن کند که همه چیز دائمی نیست و ممکن است روزی از شغل بسیار حرفه ای تان هم طرد شوید. این بازیگر قدیمی که حالا سن او بالا رفته و باید در حرفه ای مربوط به رشته اش فعالیت کند، با نام سندی کامینسکی شناخته می شود.

 

ماجراهای جذاب در متد کامینسکی

سندی به همراه دوست خود که نورمن نیولندر نام داشته و به تازگی همسر خود را به واسطه بیماری سرطان از دست داده، به لس آنجلس رفته اند تا سندی بتواند به عنوان یک مربی بازیگری در آنجا به حرفه اش ادامه دهد. نورمن نیولندر در سریال The Kominsky Method، به عنوان مدیر برنامه های سندی هم شناخته می شود.

 آن ها در مسیری که قصد دارند بپیمایند، با چالش های کمدی زیادی رو به رو می شوند که زندگی عادی شان را مختل می کند. سندی که حالا فردی سالخورده و پیر به نظر می رسد، باید به همراه مدیر برنامه خود، با این فراز و نشیب ها هماهنگ شده و با آن ها کنار بیاید. 

 

سریال The Kominsky Method

خالق این مجموعه کمدی، درام، اجتماعی و خانوادگی، Beth McCarthy Miller، دونالد پتری (Donald Petrie)، چاک لوری (Chuck Laurie) و اندی تنت (Andy Tennant) هستند که به عنوان کارگردان متد کامینسکی شناخته می شوند. 

می توان از گراهام راجرز، آلن آرکین، سارا بیکر، مایکل داگلاس، ملیسا تنگ و نانسی تراویس به عنوان شخصیت هایی نام برد که در این سریال به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند. این سریال که محصولی از کشور آمریکا است برای تمامی سنین مناسب است، اما بهتر است افراد بالای 18 سال آن را تماشا کنند. 

این مجموعه تلویزیونی اینترنتی آمریکایی، به زبان انگلیسی ساخته شده و در دو فصل برای بینندگان به نمایش در آمد. این مجموعه کمدی درام که در دو فصل تولید شده، دارای پیکربندی هشت قسمته برای هر فصل است که در نهایت 16 قسمت دارد.

هر قسمت از این محصول آمریکایی، در حدود 30 دقیقه خلاصه شده است. The Kominsky Method در 16 نوامبر 2018 در اولین قسمت، منتشر شد. وظیفه پخش اولین تا آخرین قسمت این مجموعه درام کمدی، به عهده شبکه نتفلیکس بود. 

 

نقد سریال The Kominsky Method

با توجه به اینکه تمامی سکانس ها حالت شوخی و خنده دارند و ژانر اجتماعی بودن سریال زیاد به چشم نمی آید، بسیاری از افراد جذب آن شده اند. البته بنا بر آنکه شخصیت های اصلی داستان، افرادی سالخورده و سن بالا هستند، می توان متد کمینسکی را برای این افراد هم مناسب دانست و با پلی کردن این مجموعه، ساعات خوشی را برایشان رقم زد. 

با پخش همان قسمت های اولیه بود که The Kominsky Method توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را نسبت به خود جلب کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.