دانلود سریال
Star Trek: Picard پیشتازان فضا: پیکارد

7314 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 86100
10
/
7.4
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Star Trek: Picard
دانلود سریال Star Trek: Picard

خلاصه داستان سریال Star Trek: Picard

این مجموعه تلویزیونی، زندگی فردی به نام کاپیتان جین لوک پیکار را روایت می کند. شاید این اسم برایتان در سریال Star Trek: Picard کمی آشنا به نظر برسد. اگر این گونه گمان می کنید، باید بگوییم مجموعه پیشتازان فضا: پیکارد در ادامه مجموعه Star Trek ساخته شده است. حالا کاپیتان ماجرا، قصد دارد فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کند. او در این بخش از زندگی اش، بازنشست شده و کارش را کنار گذاشته، اما همچنان با برخی مسائل درگیر است. 

 

سریال پیشتازان فضا: پیکارد

این فرد در پیشتازان فضا: پیکارد، حدود 14 سال است که بازنشسته شده و حالا در پایان قرن 24 میلادی با شخصی رو به رو می شود که به نظر می رسد برای کهکشان، به عنوان یک تهدید محسوب می شود. این شخص که یک زن جوان است، بسیار مرموز به نظر رسیده و دارای قدرت های فوق العاده ای است. 

او با این قدرت هایی که دارد، می تواند کهشان را به راحتی نابود کند. این زن در سریال Star Trek: Picard، در واقع پیکارد را تعقیب می کند؛ پیکارد هم پس از متوجه شدن قضیه، وارد کار شده و تصمیم می گیرد کهکشان را نجات دهد. 

 

سریال Star Trek: Picard

پیشتازان فضا: پیکارد محصولی از کشور آمریکا است که در ژانر های علمی-تخیلی، ماجراجویی، درام و اکشن تولید شده است. کارگردانی این مجموعه درام اکشن، به عهده داگلاس آرنیوکوسکی، هانل ام کلمپور و جاناتن فریکس بود. 

می توان از الیسون پیل، پاتریک استورات، هری ترداوی، ایوان اوراگورا، اولا بردی، میشل هارد و جیمی مکشین به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در پیشتازان فضا: پیکارد به ایفای نقش پرداخته اند. Star Trek: Picard به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

وظیفه تولید این مجموعه تلویزیونی به عهده کمپانی های Roddenberry Entertainment،CBS Television Studios و Secret Hideout بود. این مجموعه اکشن در سه فصل که دارای پیکربندی 30 قسمته است، ساخته شد. 

اولین قسمت از آن در تاریخ 23 ژانویه 2020 میلادی روی شبکه های اینترنتی مختلف قرار گرفت که می توان از CBS All Access، +Paramount و Amazon Studios به عنوان برخی از این شبکه ها نام برد. این مجموعه را می توان هشتمین سری از داستان های پیشتازان فضا دانست. 

فصل دوم پیشتازان فضا: پیکارد در تاریخ پنجم می 2022 تولید شد و روی همین شبکه های نام برده شده، قرار گرفت. هر قسمت از Star Trek: Picard، حدود 46 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

 

نقد سریال Star Trek: Picard

وقتی گفته می شود این مجموعه، یکی از سریال هایی است که عنوان هشتمین سری از پیشتازان فضا را به عهده دارد، یعنی اینکه این سری از سریال ها به قدری موفق عمل کرده اند که همچنان چندین بخش از آن ها در حال تولید و انتشار است. 

این سریال توانست با جذابیتی که دارد، نظر مثبت بسیاری از افراد را نسبت به خود جلب کند. پس از پایان دو فصل اول بود که تعداد زیادی از مخاطبان آن، با پوینت های مثبت خود، خواستار فصل سوم هم شدند. Star Trek: Picard توانست در طی چندین سال، جوایز بسیاری را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.