دانلود سریال
Fringe حاشیه

5186 تعداد بازدید
User 16
10
/
8.12
AnimeList Rating
User 246K
10
/
8.4
IMDB Rating
100
/
100
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fringe
دانلود سریال Fringe

خلاصه داستان سریال Fringe

در این مجموعه با روایتی از داستان زندگی اولیویا دانم آشنا می شوید. این فرد در سریال Fringe یک افسر پلیس فدرال است که در آمریکا زندگی می کند و معما های بسیاری را در بخشی از اداره خصوصی فدرال حل می کند. او به همراه بسیاری از ماموران دیگر به حل کردن معما های جنایی که غیر طبیعی به نظر می رسند و در مورد دیگر پیکری، مسائل دور آگاهی و خود آگاهی هستند، می پردازند. حال اولیویا دانم به معمایی بر خورده که فراطبیعی بوده و برای حل آن نیاز به دانش بالایی دارد. 

 

سریالی مرموز و فراطبیعی 

دانم در این راه از پروفسور والتر بیشاپ که در نوع خود یک نابغه است و همچنین پسر او پیتر که در جنگ عراق، یک پیمانکار حرفه ای بود، کمک گرفت تا بتواند مسائل علمی آن را به راحتی حل کند. در سریال Fringe، چنین مسائلی از نظر علمی، معروف به علوم حاشیه هستند. 

دانم در این مسیر با مسئله ای بسیار مرموز مواجه می شود که این مسئله، بسیاری از داستان ها را به هم رابط داده است. در اواخر فصل اول، فردی به نام ویلیام بل وارد ماجرا شده و بعد از مدتی معلوم می شود او در پس بسیاری از مسائل مربوط به این معمای فراطبیعی است. 

 

سریال Fringe

فرینج که به معنی ما بعد الطبیعه است، مجموعه ای تلویزیونی است که ژانر های درام ماوراء طبیعی و علمی_تخیلی را در خود جای داده. اگر به خوبی خلاصه داستان این سریال را مطالعه کرده باشید، می توانید به راحتی متوجه شوید که همه چیز به صورت فانتزی بوده و ماجرایی علمی تخیلی را در خود جای داده است. 

الکس کورتزمن، جی جی آبرامز و روبرتو ارسی، از افرادی هستند که ساختن و کارگردانی Fringe را بر عهده گرفتند. این مجموعه درام، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی تولید شده است. می توان از جان نوبل، لنس ردیک، جاشوا جکسون، کرک اسودو، مارک ولی، آنا تورو، جسیکا نیکول و بلیر براون به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه علمی تخیلی نام برد. 

روبرتو ارسی، جی جی آبرامز، الکس کورتزمن، جول وایمن، جف پینکر و جویی چپله، از تهیه کنندگان اجرایی Fringe هستند. ضبط و تصویربرداری تمامی سکانس های این سریال در نیویورک، ونکوور و تورنتو انجام شده است. فرینج دارای پنج فصل است که 100 قسمت را در خود جای داده. قسمت اول آن 81 دقیقه، قسمت های بعدی فصل اول 50 دقیقه و قسمت های دیگر 43 دقیقه هستند. 

اولین قسمت از این مجموعه 100 قسمتی در تاریخ 9 سپتامبر 2008 توسط شبکه فاکس پخش شده است. 

 

نقد سریال Fringe

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به مسائل جهان های موازی علاقه دارید و می خواهید به مباحث بیشتری در مورد آن ها پی ببرید، بهتر است با فرینج بیشتر آشنا شوید. البته بسیاری از بخش های آن به صورت علمی تخیلی بوده ودلیل علمی ثابت و موجه خاصی ندارد. 

برای تماشای Fringe باید خود را آماده صحنه های بسیار جذاب و هیجان انگیزی کنید که در آن ها، معما های بسیاری حل می شوند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-02-26 07:48:11
    خیلی خوبه هم اکشن داره هم داستان درست حسابی. روی هر قسمت به خوبی کار شده و الکی نساختنش. کاش این محدودیت مسخره روی طول نظرات نبود تا بهتر توضیح میدادم
  • sia
    1399-06-21 00:29:59
    سلام این سریال بهترین سریال تاریخ هستش از شروع تا پایانش به هیچ وجه قسمت فیلر نداره تمام قسمت هاش با هم ارتباط دارن از همه مهم تر پایانش ! افسانه ای بودش !!!!! اگه دنبال یه سریال هستین که 100 بار نگاه کنینش و تکراری نشه اینو بهتون پیشنهاد میکنم ! داستان عالی شروع عالی پایان افسانه ای بازیگر شاهکار انتخاب بازیگراش رو هنوز که هنوزه نمی تونم درک کنم چطور پیدا مرده اینارو !!!!!!! برای تمام نقشاش بهترین بازیگر ممکن رو که بتونه اونو بازی کنه پیدا کردن !!! اگه ندیدینش زود ببینینش که از تاریخ عقبین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.