دانلود سریال
Hanna هانا

3967 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 40K
10
/
7.6
IMDB Rating
22
/
22
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Hanna
دانلود سریال Hanna

خلاصه داستان سریال Hanna

مجموعه تلویزیونی هانا، در ابتدا زندگی فردی را روایت می کند که اریک هلر نام داشته و در سازمان سی آی ای کار می کند. این فرد در سریال Hanna، در بخشی از این سازمان مشغول به کار است که افراد آن بخش، از نوزادانی مراقبت می کنند که قصد دارند آن ها را تحت آموزش های سیا پرورش دهند. مجموعه نظامی سی آی ای قصد دارد این نوزادان را به گونه ای تربیت کند که در بزرگسالی برای اهداف سازمانی آن ها مفید واقع شوند. ماجرا از جایی شکل می گیرد که اریک یکی از این نوزادان را دزدیده و به همراه نامزد خود فرار می کند. 

 

سریال جذاب هانا

البته ماموران سیا هم در پی پیدا کردن آن ها هستند و پس از آنکه اریک و نامزدش را پیدا می کنند، در پس دستگیری آن ها سبب کشته شدن نامزد اریک می شوند. پس از آن، در سریال Hanna، ماشین اریک آتش می گیرد و ماموران سی آی ای گمان می کنند سرنشینان آن آتش گرفته و مرده اند، در صورتی که اریک به همراه آن نوزاد در جنگل پناه می گیرند. 

چندین سال از این ماجرا گذشته و اریک نام آن نوزاد را هانا گذاشته است. ماموران سیا همچنان قصد دارند آن ها را بگیرند، اما هانا که حالا دختری جوان است، مهارت های ویژه ای دارد.

 

سریال Hanna

دیوید فار به عنوان نویسنده و سازنده این مجموعه که سریالی در ژانر های اکشن و درام است، شناخته می شود. این مجموعه درام اکشن بر پایه فیلمی با همین نام که در سال 2011، توسط Seth Lochhead و David Farr ساخته شده بود، تولید شد. 

کارگردانی این سریال به عهده سارا آدینا اسمیت بود. می توان از نوآ تیلور، میری انوس، درموت مالرونی و یوئل کینامان به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه درام اکشن نام برد. هانا سریالی است که محصول کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

Andrew Woodhead، JoAnn Alfano، تیم بوان، Scott Nemes، Eric Fellner، Marty Adelstein و Becky Clements به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال هانا شناخته می شوند. این مجموعه در سه فصل ساخته شده که دارای پیکربندی 22 قسمته است. 

توصیه می شود افراد زیر 18 سال این مجموعه تلویزیونی را تماشا نکنند. اولین قسمت از Hanna در تاریخ سوم فوریه 2019 منتشر شد. آخرین قسمت آن هم در تاریخ 24 نوامبر 2021 مورد انتشار قرار گرفت. 

 

نقد سریال Hanna

بسیاری از بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند، توانستند با شخصیت های خود اخت گرفته و آن ها را به بهترین شکل ممکن بازی کنند. اصلی ترین موضوعی که می تواند عامل موفقیت هانا باشد، داستان جذاب و خیره کننده آن است. 

البته بسیاری از مسائل دیگر هم در این قضیه دخیل هستند. Hanna هم همانند بسیاری از سریال های دیگر نقاط ضعف هم دارد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. این سریال توانست در سایت IMDB امتیاز 7.7 را از آن خود کند که امتیاز خوبی به نظر می رسد. 

بسیاری از افرادی که این مجموعه را در این سایت مشاهده کرده اند، با نظرات مثبت خود سبب این امتیاز خوب شده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.