دانلود سریال
Altered Carbon

4806 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 175K
10
/
7.9
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Altered Carbon
دانلود سریال Altered Carbon

خلاصه داستان سریال Altered Carbon

این مجموعه به داستان 360 سال آینده می پردازد؛ جایی که می توان بسیاری از مرده ها را با استفاده از دستگاهی جهش یافته به نام قشر بیرونی، در بدنی دیگر دوباره زنده کرد. این دستگاه در سریال Altered Carbon، حالت دیسکی داشته و با اطلاعاتی که در ستون مهره های هر فرد وجود دارد، کار می کند. اگر فردی بمیرد و مهره های او در دیسکش هنوز سالم باشند، می توان از این دستگاه استفاده کرده و دوباره او را زنده کرد. این دستگاه که طراحی بیگانگان است، به صورت مهندسی معکوس درست شده است. 

 

داستانی تخیلی

داستان اصلی ماجرا مربوط به فردی است که تاکشی کواچ نام دارد. او که سرباز فرمانده یکی از گروه های بازمانده از جنگ میان ستاره ها است، توسط لورس بنکرافت دوباره به زندگی باز می گردد. حالا که 250 سال از مرگ تاکشی کواچ می گذرد، بنکرافت که فردی بسیار ثروتمند در جهان است، تاکشی را زنده می کند و از او درخواستی دارد که شرط زنده ماندنش است. 

لورس بنکرافت در سریال Altered Carbon، تاکشی کواچ را در بدن یک افسر پلیس زنده می کند. بنکرافت از کواچ می خواهد که ماجرای قتل او در گذشته را حل کند. 

 

سریال Altered Carbon

این مجموعه تلویزیونی که با نام کربن تغییر یافته شناسایی می شود، سریالی است که در ژانر علمی-تخیلی و توسط لاتا کالوگریدز ساخته شده است. کربن تغییر یافته بر اساس کتاب رمانی با همین نام، نوشته ریچارد مورگان که نویسنده ای انگلیسی است، تولید و منتشر شد. 

اگر می خواهید با بازیگران این مجموعه تلویزیونی آشنا شوید، کافی است نام های جیمز پورفوی، جوئل کینامن، دیکن لاکمن، کریستین لمن، آتو اساندو، ولید زعیتر، مارتا هیگاردا و همچنین کریس کانر را به خاطر بسپارید. Altered Carbon، محصولی از کشور آمریکا است. 

تهیه کننده این مجموعه انگلیسی، با نام John G. Lenic شناخته می شود. می توان از گارت لرنر، آرنولد مسر، نیک هوران، بریان نلسون، جیمز میدلتون، جیتا کالگریدیس، راشل فرند و استیو بلکمن به عنوان تهیه کنندگان اجرایی کربن تغییر یافته نام برد. 

این مجموعه علمی تخیلی آمریکایی دارای دو فصل است. هر قسمت از این دو فصل، 46 تا 66 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه جهانی نتفلکس وظیفه پخش تمامی قسمت های Altered Carbon را بر عهده داشت. اولین قسمت از سریال کربن تغییر یافته در تاریخ دوم فوریه 2018، روی شبکه نتفلیکس پخش شد. 

 

نقد سریال Altered Carbon

به صورت کلی نمی توان این مجموعه آمریکایی که در شبکه نتفلیکس منتشر شده را بسیار عالی و محشر دانست؛ چرا که اگر وارد جزئیات شوید، می توانید ببینید که بسیاری از چیز های بیهوده، بولد و برجسته شده اند.

با این اوصاف، تمرکز اصلی سریال روی مسائلی که اهمیت چندانی ندارند رفته است. وجود موضوعات کلیشه ای در مجموعه های علمی-تخیلی امری عادی است، اما اگر فراتر از حد اعتدال آن گام برداشته شود، دیگر این کلیشه ها، جذاب به نظر نمی رسند. 

با اینکه Altered Carbon نتوانسته در بسیاری از بخش ها به خوبی عمل کند، اما داستان سرایی بسیار جالب و عالی داشته است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-05-18 15:40:12
    good
  • 1398-12-09 15:00:00
    سریال سایبرپانکی معمولی هستش داستان سطحی و ساده انگارانه ای داره و این برای ژانر سایبرپانک که اغلب داستان های عمیق، پیچیده، گنگ و مبهم دارند موضوع به شدت منفی حساب میشه، درضمن سریال Altered Carbon جنبه ی علمی بسیار ضعیفی داره، بیشتر به اثر فانتزی می خوره تا علمی تخیلی
    • 1398-12-26 03:25:46
      به نظر من همین فانتزی گونه بودنش عالیش کرده ولی موافقم به جنبه علمی زیاد توجه نکرده مثلا بدنارو چجوری درست میکنن و......
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.