دانلود سریال
Swamp Thing چیزِ باتلاقی

4248 تعداد بازدید
User 5
10
/
8.8
AnimeList Rating
User 26K
10
/
7.4
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Swamp Thing
دانلود سریال Swamp Thing

خلاصه داستان سریال Swamp Thing

داستان این مجموعه، ماجرای فردی را روایت می کند که پس از چند وقت می خواهد به خانه دوران کودکی خود باز گردد، اما به علتی که چندان جالب نیست. این فرد در سریال Swamp Thing، ابی آرکین نام دارد که بازپرسی در مرکز مبارزه با انواع بیماری است. بازگشتن او به شهری که خانه کودکی اش در آنجا قرار گرفته، ارتباط تنگاتنگی با شغل او دارد. لوئیزیانا جایی است که ابی آرکین در آنجا بزرگ شده است، اما حالا اتفاقات مختلفی در این شهر، در حال رخ دادن است. 

 

ویروسی خطرناک در شهر

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین اتفاقات مربوط به بیماری شناخته شده ای است که به نام ویروس هماچون مطرح شده و کل شهر را فرا گرفته است. دلیل اصلی بازگشت ابی به لوئیزیانا مربوط به همین بیماری است. در سریال Swamp Thing، همکار ابی آرکین از حالت عادی خود خارج شده و دیگر همچون یک انسان عادی نیست و در واقع به این ویروس مبتلا شده است. 

ابی در این شهر با دکتر هالند آشنا می شود که او هم پس از مدتی درگیر این ویروس شده و می میرد. پس از مرگ او بود که ابی آرکین متوجه نوع ویروس شده و تشخیص می دهد شاید دکتر هالند و دیگر افراد، هنوز زنده باشند. 

 

سریال Swamp Thing

سوامپ تینگ سریالی است که در آنِ واحد، ژانر های ترسناک، اکشن، درام، فانتزی، قهرمانی و همچنین رمانتیک را در خود جای داده است. داستان Swamp Thing، از شخصیتی با همین نام که درشرکت دی سی کامیکس وجود دارد، الهام گرفته شده است. 

این شخصیت در کامیکس اثری از برنی رایتسون و لن وین است. اندی بین، جریل پرسکات، درک میرس، کریستال رید، ماریا استن، کوین دورند، وریجینیا مادسن و ویل پاتون به عنوان بازیگرانی شناخته می شوند که در این مجموعه تلویزیونی درام، به ایفای نقش پرداخته اند. 

جیمز وان، مایکل کلر، گری دابرمن و لن وایزمن به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه انگلیسی زبان که محصولی از کشور آمریکا است، شناخته می شوند. می توان از عبارت مینی سریال برای سوامپ تینگ استفاده کرد؛ چرا که تنها یک فصل دارد.

Swamp Thing در همین یک فصل، ده قسمت را در خود جای داده که هر کدام ازآن ها حدود 45 تا 60 دقیقه هستند. ویلمینگتن در ایالت کارولینای شمالی، محلی بود که تمامی سکانس های هر قسمت از این مینی سریال، در آنجا ضبط و تصویربرداری شده اند. 

دنیای دی سی، وظیفه پخش تمامی این ده قسمت را به عهده داشت که اولین قسمت را در تاریخ 31 مه 2019 روی شبکه خود قرار داد. 

 

نقد سریال Swamp Thing

تمامی سریال ها، مجموعه ای از بخش های بد و خوب یا نقاط ضعف و مثبت هستند؛ نمی توان سوامپ تینگ را هم از این قاعده مستثنی دانست. بهترین بخشی که می توان در Swamp Thing به آن اشاره کرد، مربوط به موجود باتلاقی است که شخصیتی واقعی و زنده دارد. 

عوامل ساخت، برای شخصیت پردازی این نقش، از گرافیک های رایانه ای استفاده نکردند و همه چیز را به صورت واقعی به تصویر کشیدند. به صورت کلی می توان گفت این مجموعه ترسناک و اکشن، در حد متوسط رو به بالا قرار دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-14 19:46:15
    داستان جذابی داره ولی اخرش باز می ماند ولی قشنگ
  • 1399-05-21 01:11:47
    این فصلش که خیلی قشنگ بود ولی متاسفانه به دلیل گرانی و کمبود بودجه سریال لغو شده پس اگه دوست ندارید نصفه نیمه ولش کنید نبینید بهتر چون 100 درصد فصل 2 ساخته نمیشه ولی داستانش جالبه برای من همین یه فصل هم جاله میبینمش
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.