دانلود سریال
Atlanta آتلانتا

4215 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 77K
10
/
8.6
IMDB Rating
41
/
41
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Atlanta
دانلود سریال Atlanta

خلاصه داستان سریال Atlanta

به‌ صورت کلی، داستان از این قرار است که ارن در جورجیا آتلانتا زندگی کرده و می‌خواهد زندگی خود را از سر گرفته و آن را در مقابل دوست‌ دختر سابق خود، به بهترین ورژن تبدیل کند. دوست ‌دختر سابق ارن، در اصل مادر دختر او هم هست. 

همه چیز به همین‌جا ختم نشده و او سعی می‌کند زندگی خود را در مقابل چشمان پدر و مادر و همچنین پسر عموی خود، آلفرد سر‌و‌سامان بخشد. داستان سریال Atlanta، ادامه داشته و نشان از این دارد که ارن بدون هیچ پولی، می‌خواهد به جایگاه والا دست یابد. 

حال این فرد از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و مدام در حال پاس‌کاری بین دوست‌دختر و والدین خود است. این شرایط تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که آلفرد در حال ستاره‌شدن است و ارن قصد دارد از این شرایط بهره ببرد. او می‌خواهد از این فرصت استفاده کرده و زندگی خود و دخترش لاتی را از این رو به آن رو کند. 

 

معرفی سریال Atlanta و بررسی آن

دوست دارید برای اوقات فراغت خود، فیلم و سریالی جذاب را ترتیب ببینید و نمی‌دانید از میان دنیایی از آن‌ها، کدام را انتخاب کنید؟ اگر طرفدار ژانر‌‎های کمدی هستید و می‌خواهید در تایم فراغت خود خوش بگذرانید، بهتر است با سریال Atlanta آشنا شوید. مطمئن باشید در همان ابتدا، جذب ماجرا شده و نمی‌خواهید که ادامه آن را از‌دست دهید؛ چراک ه همه چیز از همان اول بسیار فوق‌العاده و جذاب، شروع می‌شود. تا  دو قسمت ابتدایی این Serial را تمام نکرده‌اید، جایی نروید!

 

آنالیز کلی سریال؛ از تاریخ نمایش تا ژانر و کارگردان آن

با توجه به اینکه بسیاری از افراد از زمان شروع آن در فصل اول، شوق و ذوق زیادی داشته‌اند، می‌توان گفت تا آمدن فصل چهارم آن هم همان انگیزه و رغبت را برای دیدن سریال Atlanta، از خود نشان داده‌اند. در شش سپتامبر سال 2016، اولین قسمت از فصل اول این Serial به نمایش در آمده و پایان آن در فصل چهارم، تا پاییز 2022 ادامه داشت.

این سریال که محصول کشور آمریکا است، در ژانر کمدی- درام تولید شده و توانست از همان ابتدای نمایش تا به‌ حال، افراد زیادی را جذب خود کند. داستان جذاب و جلوه‌های عالی در آن را می‌توان مدیون کارگردان Serial آتلانتا بود. دونالد گلاور ( Donald Glover ) علاوه‌بر بازیگر اصلی، عنوان کارگردان را هم به‌عهده داشت. 

دونالد گلاور با تولید Atlanta و تحسین منتقدان توانست در همان سال ابتدایی، جایزه بهترین Serial کمدی گلدن گلوب 2017 را از آن خود کند. البته دونالد، علاوه ‌بر بازیگری و کارگردانی، مسئولیت نویسندگی سریال آتلانتا را هم بر‌عهده گرفت؛ با این حساب می‌توان گفت، برازنده چنین جایزه مهمی در آن سال بود. 

 

برآیند کلی از Atlanta

افرادی که ترجیح می‌دهند اوقات فراغت خود را با فیلم و سریال‌های جذاب سپری کنند، می‌توانند Serial آتلانتا را مشاهده کرده و از دیدن یک کمدی-درام جذاب، لذت ببرند. این کمدی-درام توانست با بازی عالی دونالد گلاور و همچنین نویسندگی و کارگردانی او، در سال 2017 به جایزه بهترین Serial کمدی گلدن گلوب دست یابد. 

داستان سریال Atlanta را می‌توان همانند داستان زندگی برخی از افرادی که در اقلیت هستند دانست؛ به همین دلیل، بسیاری از طرفداران آن، با این داستان همزاد‌پنداری کرده‌اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-08-15 02:06:04
    سلام واقعا زمان هر قسمت 1 دقیقه هست؟
    • 1401-08-15 02:07:33
      نه عزیز 30 دقیقه هست.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.