دانلود سریال
Riverdale ریوردیل

10497 تعداد بازدید
User 16
10
/
7.12
AnimeList Rating
User 153119
10
/
6.5
IMDB Rating
137
/
137
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Riverdale (ریوردیل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Riverdale (ریوردیل) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Riverdale

ماجرای اصلی در این سریال به شهری با نام ریوردیل باز می‌گردد. این شهر بسیار راز‌آلود بوده و در عین داشتن ظاهری جذاب و فریبنده می‌تواند رمز و راز‌های زیادی را در خود جای دهد. داستان سریال Riverdale مربوط به فردی است که آرچی نام دارد. آرچی و دوستانش در ریوردیل زندگی می‌کنند. همه چیز در این شهر، بسیار تیره و تار بوده و اسرار تاریکی را در عین زرق و برق، در خود جای داده است. ماموریت آرچی و دوستان او، این است که به چنین اسراری پی برده و سعی کنند هر چیزی که در این زمینه وجود دارد را کشف کنند. 

 

داستانی زیبا در ریوردیل

یکی از دوقلو‌های بلوسم که وارث ارث بلوسم هستند، در این شهر به شکل مرموزی به قتل رسیده است. پیدا‌کردن قاتلی که بتواند به‌ صورت حرفه‌ای به چنین قتلی بپردازد، بسیار دشوار خواهد بود؛ حال که زمان دبیرستان هم در‌حال فرا‌رسیدن است. 

آرچی اندروز و دوستان او که هر‌کدام برای خود ماجرا و داستانی جداگانه دارند، باید این قاتل را پیدا کنند؛ در این مسیر راز‌های زیادی در مورد ریوردیل وجود دارد که به آن‌ها دست می‌یابند. سریال Riverdale در‌ واقع، مربوط به آرچی اندروز و دوستان نزدیک او است. 

البته در کنار آرچی و دوستان نزدیکش که بتی کوپر و جاکهد جونز نام دارند، اتفاقات زیادی هم رخ می‌دهد. آرچی که دبیرستانی بوده و فوتبال بازی می‌کند، نمی‌داند که بتی به او علاقه دارد. بتی هم دختر باهوشی است و نمی‌خواهد فرصت را از‌دست دهد. سرنوشت، این دو فرد و تمامی افراد گروه، آن‌ها را در راه و مسیری قرار می‌دهد که حتی فکرش را هم نمی‌کنند.

 

سریال ریوردیل

این مجموعه تلویزیونی آمریکایی، در ژانر درام، جنایی و معمایی بوده و می‌تواند برای جوانان، یک سریال بسیار پر‌محتوا و جذاب به ‌‍نظر برسد. در اصل، شخصیت‌های داستانی سریال Riverdale از روی کتاب کمیک آرچی الهام گرفته شده‌اند.

این مجموعه، اثر آرچی کامیکس است. تولید مجموعه ریوردیل که به زبان انگلیسی است، به‌ع هده استودیو‌های وارنر برادرز تله‌ویژن و سی‌بی‌اس بود. البته گرگ برلانتی هم در ساخت این مجموعه، دست داشته است.  اولین قسمت از فصل اول این مجموعه در تاریخ 26 ژانویه 2017 توسط شبکه سی‌دابلیو منتشر شد. 

ریوردیل دارای شش فصل است که در 117 قسمت خلاصه شده‌اند. مدت‌زمان هر قسمت از آن حدود 42 الی 45 دقیقه است. ریوردیل به‌ صورتی ساخته شده که مخاطب خاصی نداشته و در کل، برای جوانان و بزرگ‌سالان مناسب است. تمامی قسمت‌های Riverdale در بریتیش کلمبیا ونکوور ضبط شده‌اند. فصل دوم از آن در سال 2018 منتشر شد. 

 

نقد سریال Riverdale

فکر می‌‎کنید به سریال های معمایی و جنایی علاقه دارید؟ اگر پاسخ‌تان به این سوال مثبت باشد، پس چه بهتر که ریوردیل را تماشا کنید. نقد‌هایی که برای آن در‌نظر گرفته شده‌اند، به‌صورت متوسط بوده و نمی‌توان گفت این مجموعه، بسیار بد یا بسیار خوب است. 

سازندگان آن، توانستند همه چیز را از کلیشه‌های تعریف‌شده دور نگه دارند و ماجرا را در غالب مشخص و جذابی برای مخاطب منتشر کنند. تمامی شخصیت‌ها به ‌صورتی انتخاب شدند که در نهایت توانستند سریال Riverdale را به ‌صورت یک مجموعه دوست‌داشتنی و عالی نشان دهند. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1399-11-13 06:24:41
    فصل یکش یکم خوب بود ولی بقیه ........
  • 1400-05-31 13:47:49
    فصل یک خوب بود بقیه فصلا هی چرت تر و چرت تر میشه نمیدونم چرا انقدر وقتم رو سر این تلف کردم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.