دانلود سریال
The Good Place

3752 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 167K
10
/
8.2
IMDB Rating
50
/
50
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Good Place
دانلود سریال The Good Place

خلاصه داستان The Good Place

سریال The Good Place یک فیلم بسیار عاطفی و تفکر برانگیز بود که در چهار فصل مختلف پخش شد. این سریال درباره یک زن به نام النور شلستروپ است که بعد از مرگ خود به بهشت می‌رود. البته این زن در زندگی واقعی خود را مستحق رفتن به بهشت نمی‌دانسته و با یک اشتباه به جای خوب راه پیدا کرده است. بر این اساس باید بتواند این مسئله را از بقیه پنهان کند و رفتار‌های بد خود را کنار بگذارد تا لایق زندگی­کردن در این مکان باشد. چیدی همسر النور نیز در این مسیر به او کمک می‌کند. 

 

سریال جای خوب

این محل شبیه‌سازی شده به بهشت توسط مایکل طراحی شده بود که شخصیت یک شیطان را داشت و قرار بود افرادی که امتیاز خوبی نداشتند را شکنجه کند. در نتیجه هدف از انتخاب چهار نفره وارد شده به The Good Place اذیت و آزار آن‌ها بود اما این افراد توانستند به افراد خوبی تبدیل شوند. 

در پایان مایکل به ­دنبال راه‌اندازی مکان‌های خوب دیگری بود اما دیگر نتوانست چنین کاری را انجام دهد. انسان‌های وارد شده به این آرمان شهر به سختی انتخاب شده‌اند. دیدن این سریال به افرادی که علاقه به داستان‌های فانتزی دارند یک گزینه بسیار مناسب است.

 

سریال جای خوب

این مجموعه تلویزیونی از سال ۲۰۱۶ در شبکه ان بی‌ سی آمریکا پخش می‌شود. ژانر این سریال کمدی، تخیلی، فلسفی و خیال­پردازی است‌؛ بنابراین برای افراد علاقه‌مند به این نوع سریال ها بسیار مناسب است. کارگردانی و تهیه­کنندگی این سریال توسط مایکل شورت صورت گرفته و در کشور آمریکا ساخته شده است.

این سریال دارای چهار فصل و ۵۲ قسمت است که به زبان انگلیسی تولید شده است. بازیگران اصلی سریال The Good Place  کریستین بل، ویلئام جکسون هارپر، جمیله جمیل، دارسی کاردن، تد دنسن و منی جاسینتو هستند. ویژگی‌های مختلف به این سریال که موردتوجه جهانی قرار گرفته شامل عملکرد فوق‌العاده خوب بازیگران، فیلمنامه شگفت‌انگیز، جلوه‌های ویژه، طراحی صحنه و پایان به موقع سریال است.

 

نقد سریال The Good Place

در حالت کلی ماجرای این سریال بسیار عمیق و عجیب است. ویژگی‌های خوب سریال The Good Place مانند نویسندگی بسیار عالی، نوآوری، بازیگری بسیار خوب، لحن زیبا و فضا‌سازی عالی به‌طور ویژه مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. 

همچنین پیچیدگی داستان در انتهای فصل اول و استفاده خلاقانه از مفاهیم فلسفه و اخلاق و پرداختن به این موارد باعث شده تا از آن استقبال مثبتی شود‌. در کنار این موارد سریال دارای ایرادات خاصی نیز است. انسان‌های معرفی شده به­عنوان نمونه آزمایشی در فصل چهارم در فرایند شخصیت­پردازی عملکرد چندان خوبی نداشتند.

 همچنین گاهی اوقات پیچیدگی فضا‌ها، شیاطین و آزمایش‌ها بسیار زیاد می‌شد که مقداری قابل­درک نبودند. در این میان پایان فلسفی سریال بسیار خوب طراحی شده و دارای شکنندگی و ارزشمندی یکسانی بود. در برخی از قسمت‌های سریال The Good Place درس‌های خاصی نیز به مخاطب داده می‌شود. 

از جمله اینکه به پایان رسیدن یک زندگی غم‌انگیز است اما اگر این پایان نباشد، زندگی ما هیچ معنایی نخواهد داشت. در حالت کلی می‌توان گفت این سریال از نظر ویژگی‌های مثبت نسبت به ایرادات وارد شده عملکرد مطلوبی داشته است و می­تواند مورد پسند افرادی قرار بگیرد که به زندگی پس از دنیا فکر می­کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.