دانلود سریال
Final Space

4277 تعداد بازدید
User 15
10
/
8.73
AnimeList Rating
User 45K
10
/
8.2
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Final Space
دانلود سریال Final Space

خلاصه داستان سریال Final Space

سریال کارتونی Final Space با عنوان فضای نهایی شناخته می‌شود که در مورد یک زندانی فضایی ساخته شده و یک هفته تا پایان حبس او باقی مانده است. در واقع،­ گری به­ دلیل ابراز علاقه به معشوقه خود مجبور به تحمل این حبس شده است. البته می‌دانید که کسی را به­ دلیل ابراز علاقه زندانی نمی‌کنند و یک جای کار می­لنگد. 

 

داستانی جذاب و ماجراجویانه

‌گری برای اینکه بتواند خود را به معشوقه‌اش یعنی کویین ثابت کند وارد گارد بینهایت می‌شود که یک مسیر طولانی است و به همین دلیل گری در پی دزدیدن لباس یکی از اعضای گارد بی‌نهایت و ایجاد مشکلات برای این فرد مجبور به تحمل پنج سال حبس می‌شود. ‌

گری در قسمت‌های ابتدایی انیمیشن Final Space با یک موجود فضایی سبز رنگ برخورد می‌کند که به او نام مون کیک می‌دهد و داستان کلی فیلم از این قسمت شروع می‌شود. این حیوان خانگی قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و فرمانده فضایی به ­دنبال تصاحب آن است. 

در نتیجه گری با آمدن مون کیک باید به ماجراجویی بپردازد و مون کیک را از دست فرمانده نجات دهد. تمام فرایند داستان نیز در حول محور این ماجرا می‌چرخد.

 

سریال کمدی

این انیمیشن از سال ۲۰۰۸ شبکه‌های تلویزیونی تی بی ‌اس، تی ان تی و Adult Swim پخش می‌شود و دارای دو فصل و ۲۳ قسمت است. سازندگان Final Space مشاهده این داستان را برای افراد بالای ۱۲ سال و بزرگسالان مناسب می‌دانند. 

ژانر این انیمیشن ماجراجویی، کمدی، فانتزی، درام، علمی، اکشن و تخیلی است. کارگردانان این انیمیشن نیز مایک رابرتز، دنا کانر، بن بیبلایاک، یوریاکی موچیزوکی و آنه واکر فارل هستند. نویسندگی این انیمیشن بر عهده اولان راجرز، دیوید ساکس و آدام استین قرار دارد. 

داستان این فیلم بسیار جذاب و درگیر‌کننده است و مخاطب می‌تواند در هر لحظه انتظارات متفاوتی از محتوای آن داشته باشد. فضا‌های کلی انیمیشن بسیار زیبا طراحی شده‌اند و شوخی‌های خنده داری توسط گری در طول انیمیشن انجام می‌شود که باعث ایجاد حالت کمدی در سریال شده است.

 

نقد سریال Final Space

این سریال کارتونی جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و شخصیت‌های به‌کاررفته در آن فوق‌العاده هستند. کویین که به ­عنوان ربات شکنجه‌گر‌ گری شناخته می‌شود، به ­دنبال آزار دادن وی است. تمام طراحی انیمیشن ها و فضا‌های هنری سریال به خوبی انجام شده است و بیشترین قسمت فیلم در داخل سفینه فضایی اتفاق می‌افتد. 

البته در برخی از ویژگی‌های ایراداتی وجود دارد. طراحی ربات‌ها و صورت یا لباس کاراکتر‌ها متنوع است و رنگ‌بندی گوناگونی دارد. تمرکز سریال Final Space بر روی انیمیشن‌ها و طراحی هنری آن‌ها است تا تمام ویژگی‌های مطلوب بودن را دارا باشد و بتواند از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار باشد. 

 

سریالی غیرقابل پیش بینی

قسمت صداپیشگی و صدا پردازی در این انیمیشن بسیار مناسب است و آهنگ‌های متن باعث ایجاد عمق در فضا می‌شوند و احساسات تماشاگر را جذب می‌کند. تمام صدا‌های کاراکتر‌ها با ظاهر و ویژگی‌های رفتاری آن‌ها مطابقت دارد و انواع مختلف احساسات مثل خوشحالی، لذت، غم و عشق را به وضوح نشان می‌دهد. 

از خلاقیت‌های بسیار مهم تیم تولید‌کننده این کارتون می‌توان به قسمت آنچه گذشت اشاره کرد که روایت­گری آن توسط خود‌ گری انجام می‌شود. از مهم­ترین نقاط قوت داستان Final Space می‌توان به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن اشاره کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-11-29 04:33:47
    لطفا فصل سوم رو هم اضافه کنید!
  • 1400-02-29 02:06:29
    شاید باورتون نشه اینقدر خندیدم برای این انیمیشن که بعد دیدن چند قسمت دلم درد گرفت دیگه نتونستم ادامه بدم :| در هر حال عالیه و نبینی نص عمرت بر فناس چون از او نابی هاس :) فقطاینکه علاوه بر این دو تا دیگه هستن که دیدنشون خال از لطف نیست و ای مثلث انیمشینی رو تکمیل کنه : gravity fall و rick and morty این دو تا هم حتما ببینین
  • 1400-02-29 02:06:34
    عالیه این سریالو حتما ببینید.
  • 1400-09-08 18:22:44
    یکی از بهترین انیمیشین های سریالی بود که دیدم... قابل مقایسه با ابشار جاذبه... فصل سومش اومده لطفا قرار بدین...
  • 1399-02-25 18:33:45
    بی نظیر....خیلی خنده داره
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.