دانلود سریال
DC's Legends of Tomorrow

5340 تعداد بازدید
User 18
10
/
6.83
AnimeList Rating
User 106K
10
/
6.8
IMDB Rating
110
/
110
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال DC's Legends of Tomorrow
دانلود سریال DC's Legends of Tomorrow

خلاصه سریال DC's Legends of Tomorrow

این سریال در مورد یک شخص بسیار ظالم به نام وندال سوج ساخته شده که در سال ۲۱۶۶ دنیا را به تسخیر خود درآورده بود و شروع به قتل عام مردم کرد. فردی به نام ریپ هانتر که زیر نظر اربابان زمان فعالیت می‌کرد، بدون توجه به نظر اربابان خود با استفاده از یک سفینه فضایی به زمان حال در سال ۲۰۱۶ می‌آید. او با کمک گرفتن از تبهکاران و قهرمانان قبل از به قدرت رسیدن وندال نامیرا، به­ دنبال کشتن اوست. در فصل اول سریال DC'sLegends of Tomorrow پس از تلاش‌های ریپ هانتر، او متوجه شده اربابانش با وندال متحد هستند و از طریق روش‌های مختلف مانع مردن او می‌شوند. در پایان فصل اول ریپ هانتر برای نجات افسانه‌های فردا و از بین­بردن وندال جان خود را فدا می‌کند.

 

سریال افسانه های فردا

در فصل دوم سریال، ریپ هانتر سرنوشت را به سه تکه تبدیل کرده و آن را به زمان‌های مختلف ارسال کرده بود تا امکان استفاده از نیزه برای انسان وجود نداشته باشد. در فصل سوم این افسانه‌ها با دفتر زمان مواجه می‌شوند که توسط ریپ هانتر طراحی شده بود؛ اما زمان در اختیار فردی به نام مالوس بود. 

در فصل چهارم دیوار زمان مالوس از بین رفت و افسانه‌ها همه چیز را برای همیشه از بین بردند. برای جمع‌آوری افسانه‌ها فردی به نام کنستانتین که به جادوگر سیاه خادم بهشت معروف است، در کنار گروه پیرو هانتر به ­دنبال شکار موجودات هستند. در فصل آخر سرنوشت دوباره نوشته می‌شود و در پایان افسانه‌های فردا پیروز می‌شوند.

 

سریال Dc's legends of tomorrow

سریال افسانه های فردا از سال ۲۰۱۶ از شبکه سی دابلیو به نمایش درآمد و جز سریال‌های دنیای مشترک ‌کمان­دار است. فصل سوم در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید و فصل چهارم در سال ۲۰۱۹ و پنجم از ۲۰۲۰ پخش شد. در نهایت ادامه ساخت سریال پس از فصل هفت متوقف شد‌. 

ژانر این سریال علمی-تخیلی، کمدی-درام، ابرقهرمانی و اکشن است. سریال توسط کشور آمریکا ساخته شده و هفت فصل دارد که شمار قسمت‌ها در مجموع به ۱۱۰ می‌رسد. بازیگران سریال DC's Legends of tomorrow افرادی مثل کیتی لاتز، دامینیک پرسل، ویکتور گاربر، نیک زانو، فرانز درامه، مت لتچر، ونتورا میلر، ارتور دارویل، سیارا رنه، کورتنی فورد، می‌سی ریچاردسون-سلزر، برندان روث و طلا ‌اش است. 

کارگردانی این سریال نیز بر عهده گرگ برلایتنی، اندرو کریزبرگ و مارک گوگنهایم بوده است.

 

نقد سریال DC's Legends Of Tomorrow

از نظر مخاطبان این سریال به ­صورت حرفه‌ای ساخته شده و توانسته تجربه یک سریال اکشن و تخیلی واقعی را برای مخاطبین به جا بگذارد. با توجه به تعداد بایگران می‌توان گفت که در ساخت سریال تعداد افراد پرشماری فعالیت داشته‌اند و کارگردانی آن یک کار دشوار بوده است.

در حالت کلی سه فصل اول سریال نسبت به دو فصل آخر بسیار باکیفیت و قوی ساخته شده بود. در فصل پنج خلاقیت کارگردان نسبت به سایر فصل‌ها بیشتر بود. این سریال از نظر تعداد بینندگان در سطح مطلوبی نبوده و در فصل‌های انتهایی بیشتر بینندگان خود را از دست داده است. 

ادامه­دار شدن، بدون هیجان سریال و دور شدن زیاد آن از واقعیت از مهم­ترین مسائلی است که باعث شده علاقه بازیگران به ادامه سریال DC's Legends of tomorrow کاهش پیدا کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.