دانلود سریال
Little America آمریکای کوچک

2220 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3.5K
10
/
7.6
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Little America
دانلود سریال Little America

خلاصه داستان سریال Little America

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که کل داستان، بر ‌اساس واقعیت نوشته شده است. سریال Little America به مهاجرانی می‌پردازد که با مشقت و سختی به آمریکای کوچک آمده‌اند و راه طولانی را طی کرده‌اند. البته همه چیز محدود به این بخش نشده و بسیاری از مسائل روزمره آن‌ها را هم در بر می‌گیرد. داستانی که در دل آمریکای کوچک نهفته، توسط مجله ایپک نقل شده است. یکی از داستان‌هایی که ماجرای این مجموعه، از آن الهام‌گرفته شد، مربوط به داستان‌های حبیبی است. 

 

سریال آمریکای کوچک

این Serial، خود را به نام و نشان محدود نکرده و در ‌واقع، تنها اسم آن نیست که کل مجموعه را می‌چرخاند؛ در این بین، هر قسمت از بخش‌های ماجرا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند تا بتوانند بسیاری از وقایع را در دل خود جای دهند. 

داستان سریال Little America، به مردمی می‌پردازد که با عاشقانه‌هایی که دارند، به آمریکا رفته و قصد زندگی دارند. این عشقی که در (آمریکای کوچک) موج می‌زند را نمی‌توان از کمدی و خنده‌دار‌بودن، دلچسب‌بودن، غافلگیر‌کننده‌بودن و همچنین الهام‌بخش‌بودن آن جدا کرد! 

در آمریکای کوچک، می‌توانید زندگی افرادی را تماشا کنید که سختی‌ها، غم و شادی، مشقت‌ها، شکست‌ها و در نهایت موفقیت‌های زندگی را چشیده‌اند تا به جایگاهی که می‌خواهند دست یابند. 

 

سریال آمریکای کوچک

استفن دان و آرورا گوئررو، جی چان و همچنین نیما نوری‌زاده از کارگردانان این مجموعه کمدی - درام هستند. در‌ واقع، این سریال محصولی مشترک میان ایران و آمریکا است، که می‌توانید وضعیت مهاجران ایرانی را هم در آن تماشا کنید.

 بسیاری از موسیقی‌هایی که بیشتر در فصل دوم این مجموعه پخش شده‌اند، موسیقی‌های ایرانی بوده‌اند. سریال Little America دارای دو فصل بوده و در کل 16 قسمت دارد. مدت‌زمان هر قسمت از آن، 30 دقیقه است. در ‌واقع، فصل دوم به مهاجران ایرانی می‌پردازد که در مسیر سفر به آمریکا دچار مشکلاتی می‌شوند و البته این تازه اول ماجرا است. 

وقتی آن‌ها، پا به خاک این کشور می‌گذارند، همه چیز شروع شده و با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. با اینکه هر قسمت از آن، روایتی 30 دقیقه‌ای دارد، اما در کل توانسته داستان‌های زیادی را در خود جای داده و به مخاطب نشان دهد. با توجه به این روایات، بهتر است افراد زیر 12 سال، Little America را تماشا نکنند. 

این مجموعه درام - کمدی که محصولی از کشور آمریکا است، به زبان انگلیسی تولید شده است. وظیفه پخش آن در سال 2020، به‌ عهده +Apple بود. 

 

نقد سریال Little America

اینکه بتوانید تلفیقی از آرام و هیجان‌انگیز‌بودن را در یک سریال ببینید، مطمئنا می‌تواند برای­تان بسیار شگفت‌انگیز باشد. با اینکه نمی‌توان گفت تمامی قسمت‌ها، نمره 100 را گرفته و تصاویر را به عالی‌ترین شکل ممکن نشان داده‌اند، اما در کل همه چیز در سطح نسبی قرار داشته و از کیفیت مناسبی برخوردار است.

با اینکه بسیاری از بازیگرانی که عنوان ستاره را در این کشور دارند، در مجموعه آمریکای کوچک بازی می‌کنند، اما تمرکز سریال روی آن‌ها نبوده و به دیگر بازیگران هم تا حد لازم، پرداخته است. یکی از نقاط قوتی که می‌توانید از Little America برداشت کنید، مربوط به اقداماتی است که برای­تان به نمایش گذاشته شده‌اند.

 با توجه به اینکه، کل داستان بر‌اساس واقعیت نوشته و به تصویر کشیده شده است، می‌توانید اطلاعات زیادی را بابت مهاجرت کسب کنید! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.