دانلود سریال
How to Sell Drugs Online (Fast)

3089 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 35K
10
/
7.8
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال How to Sell Drugs Online (Fast)
دانلود سریال How to Sell Drugs Online (Fast)

خلاصه سریال How to Sell Drugs Online (Fast)

اگر طرفدار سریال‌هایی هستید که بر‌اساس واقعیت نوشته و به تصویر کشیده شده‌اند، بهتر است با How to Sell Drugs Online (Fast) آشنا شوید. داستان این مجموعه، بر‌اساس واقعیت زندگی افرادی به نام‌های راس اولبریکت و Maximilian S نوشته شده است. چگونه می‌توان به‌ صورت آنلاین مواد فروخت (سریع) را می‌توان همانند  سریال والتر وایت دانست. روایت اصلی داستان مربوط به موریتز زیمرمن است. او قصد دارد برای به‌ دست‌آوردن دل دوست دختر خود، کاری مفید و در عین حال، هیجان‌انگیز انجام دهد. 

 

سایت دارک­وب

طراحی سایت در دارک‌وب به ذهن او خطور می‌کند، به همین دلیل با دوست­ش مشورت کرده و با هم به انجام این کار می‌پردازند. اما این سایت برای چه طراحی شده؟ ارتباط این سایت با عنوان اصلی سریال را می‌توان در این موضوع جست‌و‌جو کرد که آن‌ها می‌خواهند از این طریق، به ‌آسانی قرص اکس و بسیاری از مواد مخدر را تهیه کنند. 

تا این بخش از داستان How to Sell Drugs Online (Fast)، همه چیز به سادگی سپری می‌شود، تا اینکه مافیای مواد وارد ماجرا می‌شوند. مافیا‌ها برای موریتز زیمرمن و دوست او که در‌واقع، نوجوانان دبیرستانی هستند، مشکلاتی را به ‌وجود می‌آورند.

این ماجرا در دنیای واقعی، همانند داستان زندگی Maximilian S است. او با سایتی که در دارک‌وب طراحی کرده بود، چند تن مواد مخدر را جا‌به‌جا می‌کرد؛ با این‌حال، پلیس نمی‌توانست پرونده او را به‌ راحتی حل کند. 

 

سریال کمدی درام

اگر با خواندن داستان این مجموعه، گمان کردید همه چیز بسیار جدی و خشک به‌ نظر می‌رسد، بهتر است بدانید که سریال چگونه می‌توان به ‌صورت آنلاین مواد فروخت (سریع)، در ژانر کمدی و درام تولید شده است. وظیفه ساخت این سریال، به‌ عهده Philipp Käßbohrer و Matthias Murmann بود. 

مجموعه How to Sell Drugs Online (Fast)، در دو فصل تولید شده است. هر فصل دارای شش قسمت است که هر‌کدام حدود 25 تا 32 دقیقه را به خود اختصاص داده‌اند. نویسندگی داستان این مجموعه جذاب، به ‌عهده Philipp Käßbohrer، Sebastian Colley و Stefan Titze بود. 

این سریال، محصولی از کشور آلمان بوده و به زبان آلمانی ساخته شده است. شبکه نتفلیکس، وظیفه پخش سریال در تاریخ 31 مه 2019 را به‌عهده داشت. فصل دوم این مجموعه هم در جولای 2020 توسط همین شبکه، منتشر شد. 

با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبان از آن استقبال کردند، نتفلیکس خبر تمدید سریال How to Sell Drugs Online (Fast) در فصل سوم را هم داده است. 

 

نقد سریال How to Sell Drugs Online

با توجه به موفقیت‌هایی که این سریال داشته، نمی‌توان چندان نکات منفی را نسبت به آن موشکافی کرده و مورد نقد قرار داد. همه چیز، بسیار واضح است؛ با توجه به اینکه فصل اول، قسمت‌های بسیار جالبی داشت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، فصل دوم آن، تولید و پخش شد. 

برای فصل سوم هم چنین مسئله‌ای اهمیت زیادی داشت. با این اوصاف، می‌توان گفت سریال How to Sell Drugs Online (Fast)، موفق عمل کرده و نظر بسیاری از افراد را نسبت به خود جلب کرده است. یکی از دلایلی که این مجموعه توانست با موفقیت زیادی رو‌به‌رو شود، وجود مطالب آموزنده در آن بود. برای مثال، شما می‌توانید یاد بگیرید چگونه از اینترنت استفاده کنید تا گیر کلاهبردار‌ها نیفتید!

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-03-31 13:40:02
    خیلی باحاله
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.