دانلود سریال
This Is Us

با زیرنویس فارسی چسبیده
6161 تعداد بازدید
User 6
10
/
9.16
AnimeList Rating
User 138K
10
/
8.7
IMDB Rating
106
/
106
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال This Is Us
دانلود سریال This Is Us

خلاصه داستان سریال This Is Us

داستان این مجموعه، زندگی خانواده پیرسون را به تصویر می‌کشد. اتفاقات روزمره‌ای که برای اعضای این خانواده رخ می‌دهد، مربوط به گذشته، حال و همچنین آینده است و روی یک خط صاف در ‌حال حرکت نیست. شروع داستان سریال This Is Us از آنجایی است که سه­قلو‌های جک و ربکا متولد می‌شوند. تولد این سه­قلو‌ها در روز تولد جک است. وقتی آن‌ها به دنیا می‌آیند، تازه سختی‌ها و چالش‌ها شروع شده که جک و ربکا را درگیر خود می‌کنند. پس از این، می‌توانید شاهد بزرگ‌شدن بچه‌ها باشید. 

 

چالش های سه قلوها

بزرگ‌شدن آن‌ها در سریال، به‌صورت پیوسته نبوده و چهار دهه از زندگی آن‌ها را با فلش‌بک‌هایی به دوران کودکی، نمایش می‌دهد. این سه­قلو‌ها، با نام‌های رندال، کیت و کوین شناخته می‌شوند. هر‌کدام از آن‌ها دارای شخصیتی مختص به خود و متفاوت از دیگری هستند. 

کوین که در دوران مجری است، درگیر مشکلات کاری است. کیت که بسیار چاق به‌نظر می‌رسد، با مشکل چاقی دست و پنجه نرم می‌کند. رندال هم در سریال This Is Us، دارای شخصیتی مضطرب است. همه چیز در این مجموعه، مربوط به این پنج شخصیت نیست و بسیاری از افراد دیگر هم به نوبه خود، نقش‌آفرینی می‌کنند.

 مشکلاتی در زندگی آن‌ها وجود دارد که می‌توان ریشه بسیاری از آن‌ها را در دوران کودکی و نوجوانی جست‌و‌جو کرد. بنا‌بر فلش‌بک‌هایی که به آن دوران زده می‌شود، می‌توان متوجه برخی از این مشکلات شده و آن‌ها را به‌خوبی حل کرد. 

 

سریال این ما هستیم

کارگردانی و سازندگی این مجموعه که حالت کمدی - دارم دارد، به‌عهده دن فاگلمن (Dan Fogelman) است. همسر دن فاگلمن، در سریال This Is Us، نقش دوست کیت را بازی کرده و مدیسن نام دارد. آورین سکوایر (Aurin Squire)، کی اویاگان (Kay Oyegun) و دونالد تاد (Donald Todd)، به ‌عنوان نویسندگان سریال این ما هستیم، شناخته می‌شوند. 

این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این سریال، در شش فصل جمع شده و در کل، 106 قسمت دارد. هر قسمت از این مجموعه، مدت‌زمان 42 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

توزیع‌کننده آن، تلویزیون بیستم است. شبکه اصلی ان‌بی‌سی (NBC) آمریکا، اولین قسمت از (این ما هستیم) را در تاریخ 20 سپتامبر 2016 روی شبکه خود قرار داد. 

 

نقد سریال This Is Us

می‌توان، عنوان موفق را برازنده این سریال دانست. بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی که از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند، دنبال ویژگی هستند که آن‌ها را خاص نشان داده و مخاطب را به سمت خود جذب کند. اما کمتر پیش می‌آید که سازنده‌ای بخواهد سادگی و معمولی‌بودن را در پشت پرده ماجرا قرار دهد. 

معمولی‌بودن خانواده پیرسون در داستان، می‌تواند رمز اصلی موفقیت این سریال باشد. این ما هستیم، دارای داستانی است که در خود، بسیاری از مسائل روزمره را جا داده است. سریال This Is Us از همان ابتدا با این فرمون پیش رفته و توانسته موفقیت خود را رقم بزند. وجود یک تیم روان‌شناسی در کنار دیگر عوامل سریال را می‌توان از دیگر رموز موفقیت این مجموعه دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-10-30 04:35:51
    این سریال عالییییه حتما ببینید پشیمون نمی شید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.