دانلود سریال
Firefly

3201 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 269K
10
/
9.0
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Firefly
دانلود سریال Firefly

خلاصه داستان سریال Firefly

اتفاقاتی که در این مجموعه جذاب و هیجان‌انگیز رخ می‌دهند، مربوط به گروهی 9 نفره از افرادی است که در سفینه‌ای باربری به نام سرینیتی، در سال 2517 زندگی می‌کنند. داستان سریال Firefly به ‌صورتی است که می‌توانید با دیدن تنها چند ساعت از آن، بخش عمده‌ای از اصل ماجرا را متوجه شوید. به‌نظر می‌رسد در این سال، اتفاقات بسیار جالب و عجیبی رخ خواهد داد. گروهی که در سفینه سرینیتی زندگی می‌کنند، قصد دارند به جا‌به‌جایی مسافران و بار‌های آن‌ها بپردازند.

 

سفر به سیاره های مختلف

یکی از اتفاقات عجیب و غریبی که در سال 2517 رخ می‌دهد، مربوط به جنگ داخلی میان مهاجرانی است که به سیاره‌های مختلف سفر کرده‌اند. در این سال، بسیاری از انسان‌ها، از روی کره­زمین به یکی از منظومه‌های خورشیدی مهاجرت می‌کنند. 

شرایط زیستی آن‌ها در ماه‌ها، سیاره‌ها و ایستگاه‌های فضایی، فراهم شده است؛ به همین دلیل به زندگی در چنین مکان‌هایی می‌پردازند. پس از جنگی که میان مهاجران رخ داده، حکومتی واحد، رهبری آن‌ها را در دست می‌گیرد. با به ‌وجود‌آمدن چنین اوضاعی در این بخش از سریال Firefly، زوئی واشبورن و مالکوم رینولدز که سربازان این جنگ بوده‌اند، سفینه‌ای فضایی را خریده و آن را سرینیتی نامیدند. 

با توجه به اینکه در این منظومه خورشیدی سیارات مختلفی وجود دارد، آن‌ها تصمیم می‌گیرند از سفینه خود استفاده کرده و به ‌نوعی مسافرکشی کند! 

 

سریال فایرفلای

فردی به نام جاس ویدون، فایرفلای که حالت علمی-تخیلی، وسترن فضایی و دراما دارد را ساخته است. این مجموعه، محصول کشور آمریکا است؛ با توجه به همین موضوع، زبان آن هم انگلیسی است.  این سریال قصد دارد مسائلی را نشان دهد که شاید افراد عادی نتوانند حتی در ذهن خود، به آن‌ها بپردازند. 

هر‌یک از افراد گروه، دارای نگاهی ویژه و منحصر‌به‌فرد به جهانی است که در آن قرار گرفته. Firefly، در یک فصل تولید شده که با این حساب، عنوان مینی سریال را برای خود کرده است. این مجموعه یک فصلی دارای 14 قسمت است که هر قسمت، حدود 44 دقیقه است.

 بن ادلاند، به‌ عنوان تهیه‌کننده داستان فایرفلای شناخته می‌شود. فایرفلای که سریالی وسترن فضایی است، میان سال‌های 2002 تا 2003 تولید شد. شبکه فاکس، وظیفه پخش و انتشار آن را به ‌عهده گرفت. می‌توان از سامر گلایو، شان ماهر، جینا تورس، ناتان فیلیون، آلن تودیک و آدام بالدوین، به ‌عنوان برخی از ستارگان فایرفلای نام برد. 

تمامی این بازیگران، به بهترین شکل ممکن در نقش خود بازی کرده‌اند. البته نمی‌توان از نقش سازنده Firefly هم در چگونگی ایفای نقش ستارگان این مجموعه، چشم‌پوشی کرد. 

 

نقد سریال Firefly

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را به سمت این داستان جلب کند، حضور بسیاری از بازیگران ماهر و قهار است. سازنده فایرفلای در انتخاب آن‌ها، وسواس زیادی به‌خرج داده که در نهایت، این وسواس بی‌نتیجه نماند.

این مجموعه آن‌قدر موفق بوده که توانست با همان 14 قسمت، امتیاز 9 از ده سایت IMDB را از آن خود کند. جذابیت و محبوبیت داستان به حدی بود که ادامه آن دوباره در سال 2005 با نام سرینیتی، ضبط شد. تمامی بازیگران هم در این مجموعه حضور داشتند. 

Firefly را می‌توانید در لیست سریال هایی قرار دهید که خوش‌ساخت بوده و بسیار مهیج و دراما است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.