دانلود سریال
Fleabag

3900 تعداد بازدید
User 6
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 167K
10
/
8.7
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Fleabag
دانلود سریال Fleabag

خلاصه داستان سریال Fleabag

این مجموعه تلویزیونی قصد دارد زندگی زنی جوان را به تصویر بکشد که به تازگی با اتفاقاتی در زندگی اش مواجه شده است. این زن جوان در داستان سریال Fleabag، با نام فلیبگ شناخته می­شود که در واقع نام سریال، از روی اسم این شخصیت گرفته شده است. 

او که فردی بسیار جدی اما مهربان است، در لندن زندگی کرده و در این شهر، کافه ای بسیار جذاب و زیبا دارد. فلیبگ در عین حال، خشمگین بوده و تا حدی غمگین و ناراحت به نظر می­رسد که گویا فردی از عزیزانش فوت شده اند؛ البته او از لحاظ جنسی، در زندگی اش بسیار فعال است. 

دوست فلیبگ به تازگی فوت کرده و او سعی می­کند این اتفاق تلخ را هضم کند و با آن کنار بیاید. در عین حال، این زن جوان نمی­خواهد چنین موضوعاتی باعث شوند تا کافه اش را از دست بدهد. او برای حفظ کافه­ای که صاحب آن است، تمام سعی و تلاش خود را می­کند. 

این زن در سریال Fleabag، فردی است که نشان می­دهد اعتماد به نفس بالایی دارد و نیاز به هیچ فرد دیگری ندارد. او گمان می­کند می­تواند به تنهایی از پس همه چیز بر بیاید، اما متوجه می­شود که لایق عشق و دوست داشتن است؛ به همین دلیل در جایی از لندن، به دنبال آن می­گردد. 

 

سریال Fleabag

تمامی اتفاقاتی که در داستان این مجموعه تلویزیونی رخ می­دهند، در عین کمدی بودن، چندان جدی به نظر نمی­رسند. البته این ژانر کمدی، در کنار ژانر درام است که به سریال Fleabag معنی می دهد و آن را جذاب تر از پیش می­کند. 

نویسنده داستان این مجموعه، با نام فیبی والر بریج شناخته می­شود. هری برادبیر، کسی است که کارگردانی فلیبگ را به عهده داشته است. شان کلیفورد، برت کلمن، فیبی والر بریج، جنی رینزفورد، بیل پترسون، هیو اسکینر، جیمی دمتریو، بن الدریج و هیو دنیس، به عنوان بازیگران این مجموعه کمدی درام شناخته می­شوند.

این سریال که به زبان انگلیسی ساخته شده، محصولی از کشور انگلستان است. سارا هموند و لیدیا همپسون، به عنوان تهیه کنندگان این مجموعه انگلیسی شناخته می­شوند. جک ویلیامز، هری ویلیامز و فیبی والر بریج، از تهیه کنندگان اجرایی Fleabag هستند. 

سریال فلیبگ در 2 فصل و 12 قسمت ساخته شده که هر قسمت از آن حدود 23 تا 28 دقیقه است. اولین قسمت از این مجموعه کمدی درام، در تاریخ 21 ژوئیه 2016 منتشر شد. وظیفه پخش فلیبگ به عهده شبکه های بی بی سی 1، بی بی سی 2 و بی بی سی 3 بود. 

 

نقد سریال Fleabag

این مجموعه تلویزیونی که سبک کمدی درام دارد، حالت داستانی اش به صورتی است که قهرمان اصلی یا همان نقش اول آن، با بینندگان صحبت کرده و برخی از حرف ها را همانند دم گوشی هایی به عنوان نصیحت بیان می کند. 

به این حالت در سریال Fleabag، شکستن دیوار چهارم می­گویند. این حالت بسیار خاص و منحصر به فرد را نمی توان در هر مجموعه تلویزیونی مشاهده کرد؛ به همین دلیل، این مسئله توانست یکی از عوامل تاثیر گذار در موفقیت فلیبگ باشد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.