دانلود سریال
BoJack Horseman

7474 تعداد بازدید
User 22
10
/
9.13
AnimeList Rating
User 165K
10
/
8.8
IMDB Rating
77
/
77
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال BoJack Horseman
دانلود سریال BoJack Horseman

خلاصه داستان سریال Bojack Horseman

ماجرای این مجموعه تلویزیونی، زندگی فردی را روایت می کند که از درون انسان بوده و از ظاهر به شکل یک اسب دیده می شود. این فرد در سریال Bojack Horseman، بوجک هورسمن نام دارد که نام سریال از روی نام همین شخصیت الهام گرفته شد. 

بوجک که در دهه های 80 و 90 میلادی به عنوان ستاره سیتکام شناخته می شود، حالا پس از چندین سال، دیگر آن شوق و ذوق را برای زندگی ندارد. حالا که بوجک هورسمن الان، نسبت به بوجک هورسمن 18 سال پیش تفاوت های بسیاری دارد، تصمیم گرفته کارهای مختلفی را انجام دهد. 

این فرد تصمیم گرفت، هر چیزی که تجربه کرده و احساسات و تجاربی که به عنوان یک انسان اسب نما به دست آورده را روی برگه های کاغذ بیاورد. بوجک هورسمن نمی توانست همچون یک نویسنده ماهر، داستان زندگی اش را روایت کند؛ به همین دلیل از فردی به نام Diane Nguyen کمک گرفت.

اما همه چیز در سریال Bojack Horseman به همین خوبی پیش نمی رفت. در مسیر پیشرفت بوجک به الکل اعتیاد پیدا کرد و از لحاظ رفتاری، شخصیتی پیچیده و مسئولیت ناپذیر پیدا کرد و نمی توانست با اطرافیانش ارتباط برقرار کند. 

 

سریال Bojack Horseman

شاید تصورش سخت باشد بخواهید یک انسان با ظاهری همچون اسب را به صورت واقع تصور کنید، اما نگران نباشید؛ بوجک هورسمن مجموعه ای تلویزیونی است که به صورت انیمیشن ساخته شده است. کمدی درام، کمدی سیاه و همچنین طنز، از ژانر های قالب بر این سریال هستند. 

رافائل باب ویکسبرگ ( Raphael Bob-Waksberg ) به عنوان سازنده Bojack Horseman شناخته می شود. می توان از ایمی سداریس، ویل آرنت، آرون پاول، پاول اف تومپکین و الیسون بری از افرادی هستند که در این مجموعه، کار صداپیشگی برای شخصیت ها را انجام داده اند. 

کیت پوردی، جان ویسمن، کورنی کمپودونیکو، الکس بولکلی و مِهار ستی از تهیه کنندگان این انیمیشن که محصولی از کشور آمریکا است، هستند. رافائل باب ویکسبرگ، استیو ا کوهن، آرون پاول، اندی وِیل، ویل آرنت، نوئل برایتز و جان ویسمن به عنوان تهیه کنندگان اجرایی بوجک هورسمن شناخته می شوند. 

این مجموعه انیمیشنی دارای 6 فصل است که این 6 فصل، 77 قسمت را درون خود جای داده اند. هر کدام از این 77 قسمت سریال Bojack Horseman، 25 الی 26 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده اند.

 تمامی قسمت های این محصول از آمریکا که به زبان انگلیسی ساخته شده، توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. تاریخ 22 اوت 2014، زمانی است که اولین قسمت از این انیمیشن روی شبکه رفته و پخش شد.

 

نقد سریال BojJack Horseman

این مجموعه که به صورتی انیمیشن است، بیشتر مناسب بزرگسالان بوده و به کودکان، ارتباط چندانی ندارد. بزرگسالان می توانند از دل ماجرا، مباحث مختلفی را کشف کنند. تمامی صحنه های خنده دار و کمدی که در این سریال به تصویر کشیده شده اند، بسیار جالب بوده و در عین با هوش بودن و ذکاوت داشتن شخصیت ها رخ می دهد؛ یعنی اینکه این کمدی از روی خنگ بودن آن ها نیست! یکی از بخش های عالی Bojack Horseman را می توان بخش نویسندگی محشر آن دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-10 05:48:33
    من قسمت اول فصل یک رو دوبله فارسی هم دیدم.بعدا فهمیدم کنسل شده.پیشنهاد میدم ببینید.اون وقت متوجه میشید چرا سانسور شده.جالبه که بدونید تو این دوبله چیزی از اون دیالوگ های مثبت 18 رو سانسور نکردن.(تغییراتی داره ولی سانسور نه.)*جواد خیابانی*ببینید متوجه میشید چی میگم.
  • 1399-05-19 12:57:26
    فقط یه کلمه میتونه اینو توصیف کنه شاهکار
  • 1399-09-30 20:07:45
    فقط این سریاله که میتونه بخندونتتون و بعدش کاری کنه که با اهنگ شاد تیتراژش گریه کنید
  • 1400-06-16 11:27:53
    خیلی خوبه ببینیدش😃
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.