دانلود سریال
Downton Abbey

3568 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 211K
10
/
8.7
IMDB Rating
52
/
52
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Downton Abbey
دانلود سریال Downton Abbey

خلاصه داستان سریال Downton Abbey

تمامی ماجراهایی که در این مجموعه رخ می­دهند، مربوط به منطقه یورک شر انگلستان، در قصری به نام دانتون ابی هستند. ارل و کنتس گراهام در سریال Downton Abbey، از افرادی هستند که این قصر را اداره کرده و به همراه فرزندان و خدمتکاران خود در آنجا زندگی می­کنند. 

البته برخی از اقوام آن­ها هم در بعضی از قسمت­ها به قصر آمده و برای مدتی در آن سکونت می­کنند. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی به داستانی از زندگی روزمره کراولی ها و دیگر افراد درون قصر می پردازد. آن ها دارای زندگی اشرافی و بسیار جذاب هستند. 

خاندان کراولی، بسیار محبوب بوده و اغلب اعضای آن، بسیار دل رحم و مهربان هستند. در کنار آن­ها هم، خدمتگذاران شان، از شجاعت بالایی برخوردار بوده و می دانند که باید چه کاری را در چه موقعی انجام دهند. تمامی آن ها در سریال Downton Abbey، منتظر وقوع رخدادی هستند که زمان زیادی است انتظار آن را می کشند.

قرار است ملکه انگلیس و پادشاه، با همدیگر ملاقات داشته و اتفاقات جالبی را رقم بزنند. پس از این ملاقات است که اعضای دانتون ابی با دسیسه ها، نمود هایی از عشق و همچنین رسوایی مواجه می­شوند که آینده شان را به خطر می­اندازد.

 

سریال Downton Abbey

ژانرهای درام، تاریخی و همچنین عاشقانه، از ژانرهایی هستند که در جای جای این سریال، خودنمایی می­کنند. جولین فلوز، به عنوان سازنده آن شناخته می­شود. این فرد به همراه تینا پپلر و شلای استیفنسن، وظیفه نویسندگی داستان دانتون ابی را به عهده گرفتند. 

کارگردانی Downton Abbey به عهده اشلی پیرس، بن بولت، برایان پرسیوال، جیمز استرانگ، برایان کلی و اندی گدارد بود. می­توان از شیوون فینران، جسیکا براون فیندلی، هیو بونه ویل، توماس هاوس، لورا کارکمایکل و راکل کسیدی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه بازی کرده اند. 

نایچل مرچنت و لیز تروبریج از افرادی هستند که تهیه کنندگی این سریال را به عهده داشتند. جولین فلوز، ربه کا ایتن و گرث نیم به عنوان تهیه کنندگان اجرایی دانتون ابی شناخته می­شوند. این مجموعه که محصولی از بریتانیا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای 6 فصل و 52 قسمت است. 

تمامی این قسمت­های Downton Abbey در عمارت هایکلیر ضبط و تصویربرداری شده اند. هر کدام از این 56 قسمت، 47 الی 93 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده اند. 26 سپتامبر 2010 اولین قسمت از این مجموعه در شبکه های آی تی وی و پی بی اس، پخش شد. 

 

نقد سریال Downton Abbey

بسیاری از افرادی که این مجموعه تلویزیونی تاریخی را تماشا کرده اند، معتقدند که دانتون ابی یکی از شاهکار هایی است که هیچ فردی نباید آن را از دست دهد. این سریال را می توان یکی از موفق ترین مجموعه های تلویزیونی در تاریخ بریتانیا دانست. 

میزان موفقیت دانتون ابی از جایزه هایی که کسب کرده، به راحتی قابل حدس زدن است. Downton Abbey توانست جایزه ساعات پر بیننده امی و همچنین جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی کوتاه گلدن گلوب را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.