دانلود سریال
North & South

2398 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33K
10
/
8.6
IMDB Rating
4
/
4
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال North & South
دانلود سریال North & South

خلاصه داستان سریال North & South

داستان این سریال، زندگی دختری را روایت می کند که به خاطر کار پدرش مجبور به ترک محل زندگی شان می شوند و قصد دارند به شهری دیگر رفته و کوچ کنند. پدر مارگارت در سریال North & South با عنوان قاضی هیل شناخته می شود. 

این فرد بنا بر تبرئه شدن متهمان پرونده میلتون توسط نخست وزیر، مجبور می شود روحانیت را کنار گذاشته و به همراه خانواده اش به شهری جدید برود. مارگارت و پدر و مادر او، پیش از این ماجرا ها در جنوب انگلستان زندگی می کرند و حالا به شمال این کشور که بخش صنعتی آن را تشکیل می دهد، می روند. همه چیز برای آن ها جدید بوده و لازم است خود را با این شرایط وفق دهند. 

مارگارت پس از مدتی با فردی به نام جان تورنتون آشنا می شود که صاحب یکی از کارخانه های بزرگ پارچه بافی در انگلستان است. مارگارت در سریال North & South، با شخصیتی که دارد، از همان ابتدا متوجه رفتار های نابهنجار جان تورنتون می شود، اما تورنتون که از مارگارت خوشش آمده، قصد دارد به خواستگاری او رفته و همه چیز را زودتر از موعد به سرانجام برساند. 

این فرد و همچنین خانواده اش، افرادی هستند که بسیار مغرور بوده و دیگران را با دید از بالا به پایین، می بینند که این موضوع، میزان غرورشان را نشان می دهد. 

 

سریال North & South

شمال و جنوب، سریالی است که ژانر درام تاریخی و رمانتیک دارد و بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. این رمان، اثر فردی به نام الیزابت گاسل بوده و در سال 1855 نوشته شده است. North & South که یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است، توسط شبکه بی بی سی ساخته شد. 

بریان پرسیوال ( Brian Percival ) به عنوان کارگردان مجموعه شمال و جنوب شناخته می شود. می توان از سندی ولج به عنوان فیلمنامه نویس این سریال نام برد. شمال و جنوب، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

جو جوینر، Tim Pigott-Smith، دنیلا دنبی اش ( Daniela Denby-Ashe )، شینید کیوسک ( Sinéad Cusack ) و ریچارد آرمیتاژ ( Richard Armitage )، از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

 با آنکه این مجموعه دارای تنها 1 فصل و 4 قسمت است، اما توانسته در همین 4 قسمت، کل موضوع را مطرح کرده و تمامی مسائل را در آن جای دهد. بنا بر این موضوع، می توان North & South را یک مینی سریال دانست.

 3 ساعت و 55 دقیقه، زمانی است که کل این 4 فصل را درون خود دارد. با توجه به این تایم، می توان مدت زمان هر قسمت را حدود 1 ساعت دانست. سال 2004، اولین قسمت از شمال و جنوب در شبکه بی بی سی وان پخش شد. 

 

نقد سریال North & South

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی در سال 1394 در شبکه نمایش هم پخش شده و بینندگان ایرانی زیادی را به سمت خود جذب کرد، از این لحاظ می توان گفت بازخورد خوبی داشت. اگر قرار باشد همین بازخورد را در سطح جهانی مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم دید که North & South توانست در طی همین چند قسمت نسبتا کوتاه، تا چه حد نظر مثبت بینندگان را نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.