دانلود سریال
Yeh Meri Family

3166 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 24K
10
/
9.0
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Yeh Meri Family
دانلود سریال Yeh Meri Family

خلاصه داستان سریال Yeh Meri Family

داستان مجموعه خانواده من از دید پسری روایت می شود که تنها 12 سال دارد. این پسر و همچنین خانواده او در سریال Yeh Meri Family، از شهروندان هندی بوده و در این کشور زندگی می کنند. تمامی اتفاقاتی که قرار است در این مجموعه تلویزیونی رخ دهد، مربوط به تابستان سال 1998 میلادی است. 

این پسر 12 ساله که هارشو گوپتا نام دارد، با برخی مسائل مواجه می شود که برایش تازگی دارند و نمی تواند به راحتی آن ها را هضم کند. از دید هارشو گوپتا، همه چیز در خانواده اش، بسیار متضاد و نا هماهنگ هستند. 

یکی از این چیز های متضاد را می توان احساسات هر فرد نسبت به دیگر اعضای خانواده دانست. مشخص است که هر یک از اعضای یک خانواده نمی توانند همانند دیگری، نسبت به بقیه، احساسات یکسان داشته باشند. این پسر بچه 12 ساله در Yeh Meri Family، به تازگی متوجه این مسائل شده و سعی می کند به همراه خانواده اش آن ها را درک کند. 

البته هارشو گوپتا علاوه بر چنین موضوعاتی، در مدرسه و ارتباط با دوستانش هم با چالش هایی مواجه می شود که سعی در هضم کردن و تحلیل آن ها دارد. 

 

سریال Yeh Meri Family

سریال خانواده من، یکی از مجموعه های تلویزیونی هندی است که در ژانر های خانوادگی، درام و کمدی، موزیکال و عاشقانه ساخته شده است. سامیر ساکسنا به عنوان کارگردان این مجموعه درام کمدی شناخته می شود. 

می توان از آهان نیربان ( Ahan Nirban )، مونا ساین ( Mona Singh )، آکارش خورانا ( Akarsh Khurana ) و ویشش بانسال ( Vishesh Bansal ) به عنوان برخی از بازیگران یا ستارگان Yeh Meri Family نام برد. این سریال خانوادگی مناسب سنین بالای 12 سال است. می توان خانواده من را در دسته مینی سریال ها قرار داد. 

یه مری فمیلی دارای تنها 1 فصل است؛ به همین دلیل، نام مینی سریال کاملا برازنده آن است. این مجموعه تلویزیونی، محصولی از کشور هندوستان بوده و به زبان هندی ساخته شده است. همین 1 فصل از آن، 7 قسمت را در خود جای داده که هر کدام از این قسمت ها، حدود 30 دقیقه هستند. 

شبکه TVF Play وظیفه پخش تمامی این قسمت ها را به عهده داشت. اولین قسمت از Yeh Meri Family در سال 2018 از همین شبکه منتشر شد. 

 

نقد سریال Yeh Meri Family

این کمدی درام که مناسب خانواده است، توانست نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و پوینت های مثبت آن ها را از آن خود کند. می توان این مسئله را در سایت جهانی IMDB به خوبی مشاهده کرد؛ چراکه خانواده من توانست امتیاز 9.2 را از 10 امتیاز کامل کسب کند. 

بسیاری از افرادی که ترجیح می دهند اوقات فراغت خود را با دیدن سریال پر کنند، اغلب مواقع دوست دارند آن را به صورتی انتخاب کنند که بتوان با خانواده تماشایش کرد.

 اگر شما هم به دنبال یکی از این مجموعه های تلویزیونی هستید که داستان جذابی داشته و بتواند هم شما و هم خانواده تان را سرگرم کند، بهتر است با Yeh Meri Family آشنا شوید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.