دانلود سریال
Battlestar Galactica

3544 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 168K
10
/
8.7
IMDB Rating
74
/
74
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Battlestar Galactica
دانلود سریال Battlestar Galactica

خلاصه داستان سریال Battlestar Galactica

داستانی که این سریال را روایت می کند، در مورد منطقه­ای دور از جهان هستی و جایی است که بشر در آنجا یک تمدن جدید را ایجاد کرده است. انسان هایی که در کهکشان های دور زندگی می کنند، دارای تمدنی به نام دوازده قبیله کوبول هستند. البته این تمدن ها یا سیاره ها، در battlestar galactica با نام 12 کلونی هم شناخته می شوند. ماجرا از جایی شروع می شود که افراد این قبیله ها، در حال جنگ با ربات ها هستند. در واقع، این ربات ها که حالا به جنگ با انسان ها برخاسته اند، دست ساخته های همین افراد هستند. 

 

داستان کلونی ها

این ربات ها با نام سایلان، شناسایی می شوند. آن ها پس از گذشت چندین سال از تولیدشان، به سطح بالایی از هوش و فناوری رسیدند؛ به همین دلیل توانایی این را دارند که با بشر جنگ کنند. همه چیز ناگهانی رخ داده است و افراد قبیله نمی دانند دلیل این موضوع چیست! 

با به وجود آمدن این اتفاقات، بمب هسته ای منفجر شده و تمامی سیاره ها به جز یک سیاره که گالاکتیکا نام دارد را از بین می برد. حالا افراد این سیاره در battlestar galactica وظیفه دارند نسل بشر را نجات داده و خود را حفظ کنند. 

افسانه های قدیمی گفته اند که هنوز هم بشر در دیگر جا ها زندگی می کند. آن ها بنا بر این افسانه، وارد سفینه خود شده و به دنبال نسل دیگری از انسان ها می گردند. 

 

سریال battlestar galactica

این مجموعه با ژانر اپرای فضایی، پسا رستاخیزی، علمی-تخیلی و درام، بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است. فیلمی که سریال ناوبر فضایی گالاکتیکا از آن الهام گرفت، در سال 1978 و توسط گلن لارسن، تولید شد. رونالد مور، وظیفه اجرای تهیه کنندگی و توسعه دهندگی این مجموعه علمی-تخیلی را به عهده گرفت. 

دیوید آک، به عنوان تهیه کننده اصلی battlestar galactica شناخته می شود. تمامی صحنه های ناوبر فضایی گالاکتیکا در ونکوور و کانادا، تصویر برداری شدند. ناوبر فضایی گالاکتیکا در ابتدا در سال 2003، در دو قسمت تولید شد. 

موفقیت همین دو قسمت، دلیل محکم و سفت و سختی بود که تولیدکنندگان بخواهند چهار فصل از این مجموعه را بی وقفه بسازند. این مجموعه چهارفصلی، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی است. این چهار فصل، دارای پیکر بندی 75 قسمتی است.

 هر قسمت حدود 44 دقیقه است که از شبکه سای فای پخش شد. اولین قسمت از فصل اول در تاریخ 18 اکتبر 2004 و قسمت آخر فصل چهارم در تاریخ 20 مارس 2009 روی شبکه رفت. 

 

نقد سریال battlestar galactica

با توجه به اینکه در ابتدا، دو قسمت از battlestar galactica منتشر شده و مورد تایید مخاطبان قرار گرفت، فصل های بعد هم تولید شدند. همین موضوع می تواند دلیل مناسبی برای موفقیت کل سریال باشد. البته نمی توان از قرار گرفتن این مجموعه در میان 100 سریال برتر تاریخ از منظر مجله تایم، چشم پوشی کرد. 

بسیاری از مخاطبان معتقدند ناوبر فضایی گالاکتیکا را می توان در ژانری که دارد، بسیار منحصر به فرد و محشر دانست. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.