دانلود سریال
Killing Eve

6591 تعداد بازدید
User 10
10
/
9.3
AnimeList Rating
User 122K
10
/
8.1
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Killing Eve
دانلود سریال Killing Eve

خلاصه داستان سریال Killing Eve

ماجرا مربوط به افسر امنیتی است که ایو پولاستری نام دارد. او که افسر امنیتی ام ای پنج است، از زندگی که دارد خسته شده و نمی خواهد آن را به همین شکل ادامه دهد؛ او دوست دارد هیجانات فوق العاده ای را به زندگی خود اضافه کند. Killing Eve به همان داستان هیجان انگیزی می پردازد که این افسر امنیتی به آن گرفتار می شود. اما آن چیزی که ایو از زندگی هیجان انگیز می خواسته، چنین هیجانی نبوده و نخواهد بود. با این اوصاف، زمانی که یک سیاست مدار روس به قتل می رسد، ایو پولاستری، وظیفه حل کردن پرونده آن را به عهده می گیرد. 

 

سریالی با مضمون قتل زنجیره ای

او برای اینکه بتواند پرونده را به خوبی حل کند، تنها شاهد از قتل را در پیش خود نگه می دارد. اوکسانا استانکووا همان شاهد قتل است؛ در واقع، او فردی بیش از یک شاهد بوده و دقیقا خود قاتل است! در اصل در سریال Killing Eve، اوکسانا وظیفه کشتن ایو را به عهده دارد؛ به او این دستور داده شده که مامور سازمان اطلاعاتی سرویس اطلاعات مخفی را به قتل برساند. 

ایو پولاستری که در حال حل کردن پرونده بود، متوجه علاقه و اشتیاق اوکسانا به خود می شود؛ حال کم کم ایو متوجه می شود که با قاتلی زنجیره ای و خشن، سر و کار دارد. 

 

سریال Killing Eve

این مجموعه هیجان انگیز، در ژانر های کمدی سیاه، اکشن، درام، ماجراجویی و ترلیر جاسوسی تولید شده است. سریال کشتن ایو، بر پایه رمان رمز ویلانل که اثری از لوک جنینگز است، ساخته شده و تمامی شخصیت های آن از این رمان، الهام گرفته شده اند.

Killing Eve، محصولی از بریتانیا انگلستان و کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. الینور دی و Colin Wratten، وظیفه تهیه کنندگی آن را به عهده داشتند. این سریال تا به حال در چهار فصل که در کل 32 قسمت دارد، ساخته شد. 

اولین قسمت از فصل اول آن در هشتم آوریل 2018 از شبکه های بی بی سی وان و بی بی سی آمریکا پخش شد. وقتی مخاطبان زیادی از این مجموعه استقبال کردند، سازندگان آن تصمیم گرفتند فصل های بعدی را هم پشت هم ساخته و منتشر کنند. 

فصل دوم در سال 2019 پخش شده و پس از موفقیتی که کسب کرد، فصل های بعد هم سریعا تمدید شدند. زمان پخش فصل سوم به 12 آوریل 2020 باز می گردد. 

 

نقد سریال Killing Eve

Killing Eve توانست در همان فصل اول، توانایی های خود را به جهانیان نشان داده و مشخص کرد که چه ویژگی های مثبتی دارد. تمامی موفقیت هایی که طی چند سال تولید این مجموعه برای آن کسب شده، نشان از مخاطب پسند بودن آن دارد.

بسیاری از منتقدین، امتیاز کامل را به سریال اکشن ایو داده اند. همین که یک مجموعه بتواند امتیازات بالایی را از سوی مخاطبان کسب کند، برای او کافی است! از اصلی ترین مسائلی که توانسته چنین سریالی را به این جایگاه برساند، داستان محشر و نقش آفرینی عالی بازیگران در هر شخصیت است. 

Killing Eve، جذابیت و مخاطب پسند بودن خود را بنا بر داستان تاثیر گذاری که دارد، به دست آورده است. در پس داستان، بسیاری از مسائل نهفته که تماشاگران می توانند با کمی تفکر به آن ها دست یابند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.