دانلود سریال
Maniac

1784 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 81K
10
/
7.7
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Maniac
دانلود سریال Maniac

خلاصه داستان سریال Maniac

ماجرا در مورد دو نفری است که غریبه بوده و به نام های اوون ملگریم و آنی لندزبرگ شناخته می شوند. ارتباط این زن و مرد غریبه در سریال Maniac را می توان در آزمایشگاهی که عجیب به نظر می رسد، جست و جو کرد. هر کدام از آن ها به دلایل شخصی به این آزمایشگاه آمده اند، اما در کل می خواهند مرحله های پایانی یک درمان دارویی را به سرانجام برسانند؛ این درمان، بسیار مرموز به نظر می رسد. آن ها به دلیل بیماری هایی که دارند، می خواهند تن به این درمان های دارویی بدهند. 

 

تسکین بیماری با دارویی جدید

اوون که در خانواده ای بسیار ثروتمند به دنیا آمده، عنوان پنجمین فرزند را دارد و مدتی است از بیماری اسکیزوفرنی رنج می برد، اما هر کاری که تا به حال کرده، چندان موفقیت آمیز نبوده است. شخصیت آنی در سریال Maniac هم به صورتی است که از خود و زندگی اش ناراضی است.

در هر صورت، برای اینکه رابطه ای که با خواهر و برادرش دارد را بهتر کند، سعی و تلاش زیادی می کند. این  دو فرد به همراه ده نفر دیگر، به آزمایشگاه دکتر جیمز مانتلری که ادعا می کند، دارویی که کشف کرده هر بیماری را تسکین می دهد، رفته اند. 

رازهای آنی و اوون در این ماجرا فاش شده و تقدیر آن ها را به جایی می رساند که به هم پیوند می خورند. 

 

سریال Maniac

مجموعه مجنون که یک مینی سریال است، حالت کمدی سیاه داشته و بر پایه یکی از سریال های نروژی که همین نام را دارد، ساخته شده است. سازنده آن مجموعه نروژی، ایسپن لوارگ بود. سازنده این Maniac فردی به نام پاتریک سامرویل بوده و کارگردانی آن به عهده کری فوکوناگا است. 

تمامی قسمت‌های مجنون که محصول کشور آمریکا است، در نیویورک فیلمبرداری شدند.  کار تصویربرداری تنها سه ماه طول کشید که این موضوع، به نوبه خودش بسیار اعجاب انگیز است. مجموعه مجنون که در ده قسمت خلاصه شد، در سپتامبر سال 2018 منتشر شده و بازخورد خوبی را از طرف مخاطبان دریافت کرده است. 

وظیفه پخش این مینی سریال ده قسمتی، به عهده شبکه نتفلیکس بود. البته تمامی مراحل ساخت و پردازش آن هم توسط نتفلیکس انجام شد. وقتی اِما استون و جونا هیل با هم در یک مجموعه بازی می کنند، می توان آن را در دسته بهترین ها قرار داد. هر کدام از آن ها در سریال Maniac، همانند یک ستاره دنباله دار، درخشیدند. 

 

نقد سریال Maniac

بسیاری از مخاطبانی که پای تماشای این مجموعه که در ژانر کمدی سیاه تولید شده نشسته اند، معتقدند که مجنون توانسته در نوع خود، بسیار عالی عمل کند. بخش عمده ای از این نظرات مثبت را می توان به شخصیت های اصلی داستان نسبت داد.

اِما استون و جونا هیل از ستارگانی بودند که تیم بازیگری را تکمیل کرده و بسیاری از نکات مثبت را به سمت خود جلب کردند. شاید در ابتدا گمان کنید این مجموعه چندان جالب به نظر نمی رسد، اما از قسمت های بعد نظرتان عوض خواهد شد. 

برخی از تکنیک های روان شناسی در Maniac گنجانده شده که تمامی افراد نمی توانند به درک درستی از آن برسند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.