دانلود سریال
Normal People مردم عادی

4492 تعداد بازدید
User 5
10
/
7
AnimeList Rating
User 72K
10
/
8.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Normal People
دانلود سریال Normal People

خلاصه داستان سریال Normal People

داستان این مجموعه عاشقانه، مربوط به افرادی است که کانل و ماریان نام دارند. آن ها در دبیرستانی کوچک که در شهر اسلایگو غرب لندن است، درس می خوانند. هر کدام از آن ها در سریال Normal People دارای شخصیتی منحصر به فرد هستند. دختری که یکی از شخصیت های اصلی داستان بوده و ماریان نام دارد، فردی است که چندان اجتماعی نبوده و دارای روحیه ای لطیف و شکننده است. او با اینکه در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده، اما هیچ دوست خاصی نداشته و اغلب اوقات به مطالعه کتاب هایی که دارد، می پردازد. 

 

سریالی عاشقانه و زیبا

طرف دیگر ماجرا کانل قرار دارد که فردی با روابط اجتماعی بالا و همچنین خوش هیکل است. او بسیار خوشتیب بوده و شخصیتی آرام، اما در عین حال با عزت نفس پایین دارد. با توجه به اینکه کانل با مادرش که یک نظافتچی ساده است زندگی می کند، بسیاری از افراد مدرسه او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. 

وقتی ماریان و کانل در سریال Normal People دوست می شوند، نمی خواهند این رابطه را علنی کنند و اجازه دهند که دیگران بویی از این قضیه ببرند. یکی از دلایل ماریان نسبت به این موضوع، این است که نمی خواهد مورد تمسخر دوستان خود قرار بگیرد. 

 

سریال مردم معمولی

این مجموعه تلویزیونی که مردم معمولی نام دارد، سریالی است که در ژانر درام عاشقانه و به کارگردانی Hettie Macdonald و Lenny Abrahamson، تولید شده است. مردم معمولی، توانست به نوبه خودش و با شخصیت پردازی هایی که داشته، موفقیت مناسبی را رقم بزند. 

می توان بخش عمده ای از این موفقیت را مدیون بازیگران اصلی آن که نقش ماریان و کانل را بازی می کنند، بود. شخصیت های اصلی Normal People، از روی رمانی با همین نام که اثر Sally Rooney است، الهام گرفته شده اند. 

شبکه بی بی سی تری (BBC Three) وظیفه پخش این مجموعه عاشقانه را به عهده داشت. مردم معمولی در یک فصل تولید شده است؛ به همین دلیل می توان نام مینی سریال را برازنده آن دانست. این مجموعه که عنوان مینی را از آن خود کرده، دارای 12 قسمت است که هر کدام از آن ها حدود 23 تا 34 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

زمان پخش اولین قسمت، به تاریخ 26 آپریل 2020 باز می گردد. 

 

نقد سریال Normal People

می توان از روی نام این سریال، تا حد زیادی داستان درون آن را حدس زد. در Normal People، لازم نیست به موضوع عاشقانه پیچیده ای بگردید که رمز و راز مختلفی پشت آن نهفته است؛ همه چیز همانند نام این مجموعه عاشقانه، بسیار ساده طراحی شده است. 

با توجه به اینکه بسیاری از قسمت ها بسیار ساده و بدون پیاز داغ اضافه ای به نظر می رسند، می تواند بسیار جذاب باشد. سادگی همیشه جذابیت خود را حفظ کرده و هیچوقت آن را از دست نمی دهد. با توجه به اینکه مردم معمولی، واقعا به زندگی بسیاری از مردم معمولی یا اشراف زاده می پردازد، بسیاری از مخاطبان می توانند با آن همزاد پنداری کرده و با شخصیت های داستان Normal People، ارتباط نزدیکی برقرار کنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.