دانلود سریال
Ballers

2727 تعداد بازدید
User 4
10
/
5.25
AnimeList Rating
User 45K
10
/
7.6
IMDB Rating
47
/
47
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Ballers
دانلود سریال Ballers

خلاصه داستان سریال Ballers

نقش اصلی در داستان این سریال مربوط به فردی با نام اسپنسر استراسمور است. این فرد به عنوان یکی از برجسته ترین چهره های فوتبالی در گذشته شناخته می شود. ماجرای Ballers یا همان فوتبالیست ها از جایی شروع  می شود که سبک زندگی برخی از ورزشکارانی که در حیطه فوتبال فعالیت می کنند، چندان مناسب نیست. آن ها در مسیری که در پیش گرفتند، با چالش های زیادی رو به رو شده و سعی می کنند همچنان در بالا ترین سطح از حرفه فوتبال باقی بمانند. این مجموعه، می خواهد زندگی گروهی و روابط اجتماعی و شخصی آن ها را به تصویر بکشد. 

 

سریالی با مضمون کمدی ورزشی

این گروه از ورزشکاران، برای اینکه جایگاه خود را حفظ کرده و همچنان در اوج بمانند، سعی و تلاش های زیادی می کنند. در این میان، اسپنسر استراسمور که از این اوضاع با خبر است، سعی می کند از جایگاهی که در این رشته دارد، استفاده کرده و به نوعی با شغلی جدید وارد این عرصه شود. 

این فرد در سریال Ballers، به اعضای این تیم نزدیک شده و برای رقم زدن بهترین روز های آن ها تلاش می کند. در واقع، اسپنسر استراسمور قصد دارد با یک تیر، دو نشان بزند؛ هم خودش از این وضعیت راضی باشد، هم ستارگان تیم! 

 

سریال بالرز

این مجموعه تلویزیونی که محصولی از کشور آمریکا است، در ژانر های کمدی، ورزشی و درام تولید و منتشر شد. Stephen Levinson وظیفه کارگردانی سریال فوتبالیست ها را به عهده گرفت. Dwayne Johnson، Donovan W. Carter و همچنین John David Washington برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور داشتند. 

این کمدی ورزشی توسط تیم شبکه HBO با همکاری استودیوهای Leverage Entertainment و White Buffalo Entertainment ساخته شده است. اولین قسمت از Ballers که دارای پنج فصل است، در تاریخ 21 ژوئن 2015 منتشر شد. 

این پنج فصل در کل، 47 قسمت دارند. مدت زمان 30 دقیقه، برای هر قسمت از این مجموعه کمدی، درام و ورزشی اختصاص داده شده است. آخرین قسمت از فوتبالیست ها در سال 2019 توسط شبکه HBO به نمایش در آمد.

 با توجه به آنکه این سریال توانست در فصل اول، به موفقیت های زیادی دست پیدا کند، سازندگان آن تصمیم گرفتند تولید فصل های بعد را هم از سر گرفته و داستان Ballers را ادامه دهند. 

 

نقد سریال Ballers

فصل اول فوتبالیست ها توانست در نوع خود، یکی از بهترین ها بوده و به نوعی با داستان و جمع بندی کلی که داشت، بترکاند! این موضوع را می توان از بازدید میانگین 1.8 میلیونی مخاطبان در هر قسمت متوجه شد. اما این موضوع دلیلی بر آن نشد که سازندگان بتوانند فصل بعد را با همین میزان موفقیت رقم بزنند. 

با توجه به اینکه فصل های بعد نتوانستند، همان میزان بیننده را حفظ کنند، کار سختی نیست که حدس بزنیم قسمت های بعد، چندان جالب و قابل توجه نبودند. وقتی سازندگان Ballers متوجه این موضوع شدند، توانستند کنترل را در دست گرفته و اوضاع را بهتر پیش ببرند. 

همین مسئله سبب شد تا دوباره، بینندگان بیشتری به تماشای آن بپردازند. اگر بخواهیم میانه این سریال را فاکتور بگیریم، می توانیم بگوییم این مجموعه، در سال های 2015 تا 2019 موفق بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.