دانلود سریال
Outer Banks

3213 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 58K
10
/
7.6
IMDB Rating
31
/
31
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Outer Banks
دانلود سریال Outer Banks

خلاصه داستان سریال Outer Banks

جان بی، فردی است که این داستان حول محور اتفاقاتی که او رقم می زند، نوشته و تصویر برداری شده است. او در سریال Outer Banks به همراه دوستان خود، به جزیره در اطراف کارولینای شمالی رفته و می خواهند تفریح کنند. افراد این جزیره در دو دسته فقرا و ثروتمندان تقسیم می شوند. وقتی آن ها در حال عشق و حال هستند، برق منطقه قطع شده و پدر جان بی گم می شود. او می خواهد به گنج موجود در جزیره دسترسی پیدا کند تا بتواند به راز نا پدید شدن پدر خود پی ببرد؛ چراکه جان گمان می کند این گنج ارتباط مستقیمی با چنین موضوع مهمی دارد. 

 

سریال حاشیه های بیرونی

جان برای اینکه اوضاع را در شرایط مساعدی نگه دارد، تصمیم می گیرد این راه را به همراه سه نفر از دوستان خود سپری کند. ماجرای سریال Outer Banks از جایی جذاب و هیجان انگیز می شود که آن ها در این مسیر با اتفاقات باور نکردنی مواجه می شوند. 

تفریح دوستانه جان بی به همراه دوستانش، به یک ماجراجویی تبدیل می شود که بسیار پر تنش بوده و ترس و هیجان زیادی را به آن ها منتقل می کند. با توجه به اتفاقاتی که در این جزیره برای جان و دوستانش رخ می دهد، آن ها هیچوقت نمی توانند اتفاقاتی که از سر گذرانده اند را فراموش کنند. 

 

سریال Outer Banks

ژانر های هیجان انگیز، ماجراجویی، اکشن، جنایی، درام، عاشقانه و همچنین راز آلود را می توان برای این مجموعه در نظر گرفت. می توان از Chase Stokes، Madison Bailey و همچنین madelyn cline به عنوان ستارگان این سریال تینیجری نام برد.

این سریال که محصولی از کشور آمریکا است، به زبان انگلیسی تولید شده است. Shannon Burke و Josh Pate به عنوان سازندگان این مجموعه شناخته می شوند. آن ها برای اینکه (حاشیه های بیرونی) را در بهترین حالت تولید کنند، سعی و تلاش زیادی کرده اند. 

حاشیه های بیرونی که مجموعه ای دلهره آور است، در سه فصل تولید شده و سری ساخت آن به پایان رسیده است؛ سازندگان خبری از ساخت فصل چهار نداده اند و آن را پایان یافته اعلام کرده اند. فصل های اول و دوم، هر کدام دارای ده قسمت بوده و فصل سوم در هفت قسمت خلاصه شده است. زمان حدودی هر قسمت، 50 دقیقه است. وظیفه پخش Outer Banks در سال 2020 به عهده شبکه نتفلیکس بود. 

 

نقد سریال Outer Banks

این محصول آمریکایی توانست با ژانر هایی که به خود اختصاص داده، در هر یک از آن ها به خوبی بدرخشد و به عنوان محصولی شاهکار از شبکه نتفلیکس شناخته شود. با شناخت ستارگانی که در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند، می توانید متوجه شوید که چرا حاشیه های بیرونی توانسته تا این حد موفق عمل کرده و امتیازات زیادی را نصیب خود کند. 

با توجه به اینکه حاشیه های بیرونی در سایت IMDb قرار گرفت، توانست در این سایت، امتیاز 7.6 را از ده امتیاز بگیرد. می توان جلوه ای از موفقیت Outer Banks را در جایزه ای که کسب کرده و برای دریافت برخی از جایزه ها نامزد شده، مشاهده کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.