دانلود سریال
I Am Not Okay with This

3400 تعداد بازدید
User 8
10
/
7.25
AnimeList Rating
User 66K
10
/
7.5
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال I Am Not Okay with This
دانلود سریال I Am Not Okay with This

خلاصه داستان سریال I Am Not Okay with This

این مجموعه قصد دارد داستان دختری را روایت کند که در سن بلوغ بوده و به تازگی با برخی مشکلات دست و پنجه نرم می کند. نام شخصی که سریال I Am Not Okay with This، روی آن تمرکز کرده و داستان را حول محور او بیان می کند، سیدنی است. سیدنی دختری است که به تازگی پدر خود را از دست داده و نتوانسته پس از مرگ او با افراد نزدیک خانواده اش ارتباط صمیمانه ای برقرار کند. او همچنان پس از یک سالی که از فوت پدرش گذشته، توانایی این را ندارد که ناراحتی و غم خود را کنترل کند؛ چرا که در دوره نوجوانی قرار دارد و حالات مختلفی را درون خود حس می کند. 

 

سریال من با این وضعیت راحت نیستم

او با تمام این شرایطی که در آن قرار گرفته، به فردی خشمگین تبدیل می شود که همیشه عصبی بوده و نمی تواند با مادر خود و دوستانش ارتباط بگیرد. وقتی سیدنی در سریال I Am Not Okay with This، با این حالات رو به رو می شود، نمی تواند احساسات بد و منفی خود را کنترل کرده و فکر می کند در این اوضاع، به قدرتی عجیب دست پیدا می کند. 

او حس می کند وقتی خشمگین می شود، می تواند از نیرویی که دارد استفاده کند. همین مسائل باعث می شوند سیدنی گمان کند یک فرد عادی نیست!

 

سریال I Am Not Okay with This

مجموعه (من با این وضعیت راحت نیستم) سریالی است که در ژانر کمدی-دارم و همچنین ابر قهرمانی تولید شده است. این مجموعه تلویزیونی اینترنتی، می خواهد احساسات دروان بلوغ را به شکل تازه ای نشان داده و بسیاری از والدین را با داستان هایی که ممکن است برای فرزندشان به وجود بیاید، آشنا کند.

 این سریال بر اساس یک کمیک که با همین نام شناخته شده و اثر چارلز فورسمن است، ساخته شد. جاناتان اینتوایستل ( Jonathan Entwistle ) به عنوان کارگردان من با این وضعیت راحت نیستم، شناخته می شود. 

می توان از سوفیا برایانت، سوفیا لیلیس و وایات اولف، به عنوان برخی از بازیگران این مجموعه جذاب نام برد. تمامی قسمت های این مینی سریال یک فصلی که دارای هفت قسمت است، در ایالات متحده آمریکا ضبط و تصویر برداری شده اند. 

بادی انرایت و رند گایگر، به عنوان تهیه کنندگان من با این وضعیت راحت نیستم، شناخته می شوند. هر قسمت از این مجموعه هفت قسمتی در 19 الی 28 دقیقه خلاصه شده است. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش I Am Not Okay with This را ، در تاریخ 26 فوریه 2020 به عهده داشت. 

 

نقد سریال I Am Not Okay with This

این مجموعه قوی را می توان برای بسیاری از نوجوانان و خانواده آن ها مناسب دانست. بازیگرانی که در من با این وضعیت راحت نیستم، به ایفای نقش می پردازند، توانستند با شخصیت اصلی داستان اخت شوند و خود را در همان موقعیت قرار دهند.

 تمامی ما، دوره بلوغ را گذرانده و حس و حال آن را به خوبی درک می کنیم. بسیاری از افرادی که به تماشای I Am Not Okay with This پرداخته اند، با آن همزاد پنداری کرده و خود را همانند سیدنی دیده اند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-04-25 17:56:15
    بد نبودش طوری نبود که بخوام برای فصل دومش صبرکنم(البته اگه قراره بیاد)
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.