دانلود سریال
Star Wars: The Clone Wars

5544 تعداد بازدید
User 12
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 102K
10
/
8.4
IMDB Rating
133
/
133
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Star Wars: The Clone Wars
دانلود سریال Star Wars: The Clone Wars

خلاصه داستان سریال Star Wars: The Clone Wars

هر کدام از مجموعه سری های استار وارز دارای داستانی خارق العاده بوده و شرایطی جالب را نقل می کنند. Star Wars: The Clone Wars ارتش بزرگی را به تصویر می کشد که برای جمهوری بوده و رهبر آن ها قصد دارد به مبارزه و جنگ های پیاپی بپردازد. این ارتش بزرگ، دارای تعداد نفرات بسیاری است؛ به همین دلیل رهبر آن از هیچ جنگ و مبارزه ای نترسیده و کاملا به خود و گروه خود مسلط است. اولین فردی که به رهبری گروه می پردازد، یودا نام دارد. 

 

سریال جنگ ستارگان 

پس از یودا، اوبی وان کنوبی، ماس ویندو، آناکین اسکای واکر و همچنین دیگر شوالیه هایی که قدرت مبارزه داشته و به این قدرت خود ایمان دارند، رهبری ارتش جمهوری را به عهده گرفتند. به نوعی می توان گفت هر فرد از عضو این ارتش، برای خود دارای مقامی است که می تواند به رهبری بپردازد. 

طرف دیگر ماجرا در سریال Star Wars: The Clone Wars، ارتشی جدید است که به تازگی شکل گرفته. دروید، رهبری این گروه را به عهده دارد. جدایی طلبان، نامی است که دروید برای ارتش خود در نظر گرفته است. 

 

سریال Star Wars: The Clone Wars

می توان از ژانر های اکشن، ماجراجویی، فانتزی، علمی-تخیلی، انیمیشن و درام، به عنوان ژانر های قالب این مجموعه از استار وارز نام برد. Tom Kane، Matt Lanter و Dee Bradley Baker، به عنوان برخی از صداپیشگان این سریال شناخته می شوند. 

این سری از مجموعه های استار وارز بر اساس جنگ ستارگانی که توسط جرج لوکاس تولید شده، ساخته شد. البته وظیفه ساختن این سریال هم به عهده جرج لوکاس بود. دیو فیلونی (Dave Filoni) به عنوان کارگردان و همچنین توسعه دهنده این مجموعه شناخته می شود. 

کری سیلور، فردی است که وظیفه تهیه کنندگی جنگ ستارگان: جنگ های کلون را به عهده گرفت. این انیمیشن، بنا بر گرافیک سه بعدی رایانه ای، در هفت فصل ساخته شده است. جنگ ستارگان: جنگ های کلون، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی در اختیار تمامی مردم جهان قرار گرفت. 

این هفت فصل به صورت کلی در 122 قسمت خلاصه شده است. 22 الی 23 دقیقه، زمانی است که برای هر قسمت از این انیمیشن، در نظر گرفته شد. وظیفه پخش Star Wars: The Clone Wars در پنج فصل ابتدایی به عهده شبکه کارتون نتورک بود. 

این شبکه در سوم اکتبر 2008، اولین قسمت از جنگ ستارگان: جنگ های کلون را منتشر کرد. Disney streaming service و نتفلیکس، وظیفه پخش دو فصل باقی مانده را به عهده گرفتند. 

 

نقد سریال 

ماجرای این سریال به گونه ای به تصویر کشیده شده است که افراد و ارتش های موجود در آن می خواهند در کهکشان، با گروه های جدید که شرور هستند مبارزه کنند تا بتوانند نظم درستی را برای کهکشان ترتیب ببینند. Star Wars: The Clone Wars با همین مضمونی که در جهت ایجاد نظم و آرامش دارد، می تواند 50 درصد راه موفقیت را به خوبی طی کند. 

عوامل دیگر هم دست به دست هم می دهند تا بتوانند 50 درصد دیگر را تکمیل کرده و به 100 برسند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-06 05:18:24
    سلام.آیا کیفیت 1080x265 برای کل فصل هاش برای دانلود موجوده؟
    • 1401-10-06 05:18:34
      سلام، هر چی مقدور بوده گذاشتیم
  • 1399-02-21 11:23:01
    ?slm agha awliiii fagha ye soual ye animetion dasht ke tosh ye mobareze bod va in dokhtare ke hamash ba sky wakere on ja bara avalin bar dide shod on chi bod?? cinamayi bod
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.