دانلود سریال
Dead to Me

2870 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 91K
10
/
8.0
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dead to Me
دانلود سریال Dead to Me

خلاصه داستان سریال Dead to Me

شخصیت اصلی داستان در مورد فردی است که جِن هاردینگ نام داشته و همسر خود را بر اثر تصادف با ماشین، از دست می دهد. او در سریال Dead to Me، وقتی با این واقعه مواجه می شود، به گروهی می پیوندد که دوستان بهشت نام داشته و درد های او تا حدودی در این گروه تسکین پیدا می کند. در این حین، جن با فردی به نام جودی هال آشنا شده می شود که او هم نامزد خود را از دست داده است. آن ها برای اینکه بتوانند زودتر با این واقعه ها کنار بیایند، شماره همدیگر را گرفته و شب ها، وقتی نمی توانند بخوابند با هم صحبت می کنند. 

 

سریالی مرموز

در همین حین مشخص می شود نامزد جودی نمرده و در واقع آن ها از هم جدا شده اند. با توجه به آنکه چنین شرایطی پیش آمده و جودی جایی برای ماندن ندارد، جن او را به خانه اش دعوت می کند. Dead to Me از این پس، شکل جذاب و هیجان انگیز تری به خود می گیرد. 

وقتی این دو زن با هم در یکجا زندگی می کنند، مشخص می شود که راز هایی دارند و نمی خواهند آن ها را فاش کنند، اما رفته رفته همه چیز برملا می شود. داستان از جایی جذاب می شود که قاتل شوهر جن، جودی بوده است! جودی با همسر جن تصادف کرده و پس از آن، فرار کرد. 

 

سریال Dead to Me

مجموعه (مرده از نظر من) در ژانر تراژدی کمدی و همچنین کمدی سیاه تولید شده است. لیز فلدمن، به عنوان سازنده و تولید کننده این مجموعه پر رمز و راز شناخته می شود. می توان از کریستینا اپل گیت، جیمز مارسدن و لیندا کاردلیانی به عنوان برخی از بازیگران و ستارگان سریال نام برد. 

آدام مک کی و ویل فرل، به همراه لیز فلدمن، از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه که محصولی از کشور آمریکا است، هستند. مرده از نظر من، دارای داستانی قوی است که سازنده آن در همان ابتدا، موفقیت سریال را پیش بینی می کرد. 

این مجموعه که به زبان انگلیسی ساخته شده، دارای سه فصل است. 30 قسمت، به گونه ای در این سه فصل گنجانده شده اند که کل داستان را روایت کرده و به نتیجه ای جذاب دست پیدا کردند. با توجه به آنکه هر قسمت حدود 26 تا 33 دقیقه است، می توان همین موضوع را به گونه ای دید که عامل موفقیت Dead to Me است. 

شبکه جهانی نتفلیکس وظیفه پخش اولین قسمت از این مجموعه را در تاریخ سوم مه 2019 به عهده گرفت. البته منتشر کردن قسمت های بعدی هم به عهده همین شبکه بود. 

 

نقد سریال Dead to Me

با توجه به اینکه فصل اول، از موفقیت نسبی بالایی برخوردار بود و نظر بسیاری از بینندگان را به سمت خود جلب کرد، سازندگان و عوامل تولید، تصمیم به ساخت فصل های بعد گرفتند. با توجه به همین موضوع، فصل دوم Dead to Me در ژوئن 2019 تمدید شده و از شبکه نتفلیکس پخش شد. بخش عمده ای از موفقیت در مرده از نظر من، مربوط به داستان ماجراجویانه آن است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.